Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 19 marraskuu, 2024, 13:37Fiesta mk1 rekisteröinnit
-78  1147 kpl
-79  1664 kpl
-80  1717 kpl
-81  2926 kpl
-82  3448 kpl
-83  2273 kpl

Valmistus alkoi -76, en löytänyt tilastotietoa vuosilta -76 ja -77. Tuotiinko lainkaan Suomeen?
Pääpaino siis kasarilla. "Vuosimalliin 1979 parannettiin ruostesuojausta."

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 marraskuu, 2024, 17:32Pääpaino siis kasarilla. "Vuosimalliin 1979 parannettiin ruostesuojausta."
Juu, niin näyttää olevan. Jotenkin vaan tuon Fiestan mieltää 70-luvun autoksi, niin sillä mainitsin 70-luvun.

Marklin

Tänään iltapäivällä Viialan Ässällä:

Pertti K

Hienosti sopii tuo alkovi, vähän niinku ottatukka sialle.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 21 marraskuu, 2024, 16:30Tänään iltapäivällä Viialan Ässällä:


Oisit pöljä ottanut kuvan toiselta puolen niin ei ois ollut toi sininen vani edessä.

jariha

joku ajeli eilen keravalla kuplalla kevyessä lumituiskussa/sohjossa :)

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: jariha - 22 marraskuu, 2024, 06:17joku ajeli eilen keravalla kuplalla kevyessä lumituiskussa/sohjossa :)
Kait se meni töihin kun ei muilla autoilla pääse?  ;D

tevo

Iisalamen Shellillä tankatesa (1.674€/l 95.okt) ohitte pörisi vihiriä Toyota Starlet ..

Marklin

No kun eilen oli Chevy Vani kylillä, niin tänään sitten samoilla nurkilla vastaava Dodge:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 23 marraskuu, 2024, 21:04No kun eilen oli Chevy Vani kylillä, niin tänään sitten samoilla nurkilla vastaava Dodge:



 :oushit:

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: tevo - 23 marraskuu, 2024, 13:30Iisalamen Shellillä tankatesa (1.674€/l 95.okt) ohitte pörisi vihiriä Toyota Starlet ..
Shellistä tykkäys...

pantera


'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: pantera - 23 marraskuu, 2024, 23:28Shellit loppuu ensvuonna.
...juu, mutta eivät kuitenkaan vaihdu putte-yhtiöiden nimen alle :rolleyes:

pantera

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 23 marraskuu, 2024, 23:38...juu, mutta eivät kuitenkaan vaihdu putte-yhtiöiden nimen alle :rolleyes:
ÄssTee

btw. putteoililla en ole koskaan tankannu, enkä tankkaa

TwistOla

Sinistä Plymari Dusteria vietiin trailerilla Vaajakosken moottoritien ylittävällä sillalla, Asmalammen suuntaan oli kulku.