Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

JUY40

Ihmeen siisti ja ruosteeton paketti Mazda. :o


Nuitakaan ei oo enää näkynyt missään pitkään aikaan.

JUY40

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 02 joulukuu, 2024, 09:54Ihmeen siisti ja ruosteeton paketti Mazda. :o


Nuitakaan ei oo enää näkynyt missään pitkään aikaan.

Vaimo-oletettu oli omistajaa jututtanu, ei oo ajettu pakulla isosti talvisin ja kilometrejä alle 200tuhatta.
Vois kuulemma myydäkin. :thinking:

Kyrpov

Ja fordimiehille econovanina


E: muistelisin nuoruudesta, että kansi/koneviat noita hävitti ruostetta tehokkaammin? Siksi ei isäukkokaan ikinä hairahtunut tollasiin

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 joulukuu, 2024, 10:03Ja fordimiehille econovanina


E: muistelisin nuoruudesta, että kansi/koneviat noita hävitti ruostetta tehokkaammin? Siksi ei isäukkokaan ikinä hairahtunut tollasiin
Olin noihin ainoihin merkkiliikkeessä töissä. Kyllä niihin kansipokia tehtiin, mutta ei nyt ihan älyttömästi. Enemmän niitä tehtiin 626:n 2-litraiseen. Kait siihen käyttö vaikutti aika paljon, kun toisilla kansi kesti max. 100000 km ja toisilla ei mennyt puoli miljoonaa ajetusta kertaakaan. Ja kyllä enemmistö oli niitä mihin ei tehty.

Camino79

Muistanko ihan hulluja mutta eikö noissa ollu vähän samaa "ominaisuutta" mitsun kiiseleiden kanssa että ongelmia tuli jossei jälkikäyttäny? Teki hotspottia ja poltti nahan? Tpsin mitsuissa vastaavasti halkes kannet  :thinking:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 joulukuu, 2024, 11:30Muistanko ihan hulluja mutta eikö noissa ollu vähän samaa "ominaisuutta" mitsun kiiseleiden kanssa että ongelmia tuli jossei jälkikäyttäny? Teki hotspottia ja poltti nahan? Tpsin mitsuissa vastaavasti halkes kannet  :thinking:
Sitähän se, halkesi niitä Mazdoistakin. Jos ajeli pari kilsaa ennen pysähdystä rauhallisesti, eikä sammuttamisen kanssa hätäillyt, vaan antoi hetken tasailla lämpöjä, niin ei vaivaa ollut, mutta kun moottoritieltä täydestä laukasta kurvattiin huoltsikalle ja liki vauhdista sammutettiin, niin kansia meni. Tölkkivolkkari oli pahimmasta päästä tässä, kun pieni kone joutui koville. Niihin virittivät alkoperäisen lisäksi sähköisiä vesipumppuja jonkun termarikytkimen kanssa, että vesi jäi kiertämään kunnes oli jäähtynyt tarpeeksi.

Marklin

Lempäälässä tänään iltapäivällä:

FuryIII 71


LPR

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 03 joulukuu, 2024, 20:20Uijuijuijui!  :iwantit:
Tuollainen mulla oli muinoin... Ja oli vielä jotakuinkin noin orkkis... OLI...   :-\

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 joulukuu, 2024, 20:39Tuollainen mulla oli muinoin... Ja oli vielä jotakuinkin noin orkkis... OLI...   :-\

Nii oliko se se Cissen vanha, vai muistanko näkyjä? Jos, ni se on vissiin tutulla nykyään...

LPR

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 03 joulukuu, 2024, 21:33Nii oliko se se Cissen vanha, vai muistanko näkyjä? Jos, ni se on vissiin tutulla nykyään...
Se Cissen vanha oli kaverilla. On nykyään kaiketi Lappeenrannassa ja maalattu samanlaisella vihreällä, mitä Cissellä oli. Oli kyllä hiljattain myynnissä, niin voi olla muuallakin. Mulla oli hopeanharmaa. Ostin sen Auto Dallasista, eli Remun veljeltä Leif Aaltoselta. Nykyään se on jossain läntisellä Uudellamaalla, valko-punainen, ruutukatto,isot Esson logot ja numero 27 ovissa. Jotakuinkin siinä kuosissa kun multa lähtiessä oli. Näkynyt joskus ainakin turpakäräjillä.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 joulukuu, 2024, 21:51Se Cissen vanha oli kaverilla. On nykyään kaiketi Lappeenrannassa ja maalattu samanlaisella vihreällä, mitä Cissellä oli. Oli kyllä hiljattain myynnissä, niin voi olla muuallakin. Mulla oli hopeanharmaa. Ostin sen Auto Dallasista, eli Remun veljeltä Leif Aaltoselta. Nykyään se on jossain läntisellä Uudellamaalla, valko-punainen, ruutukatto,isot Esson logot ja numero 27 ovissa. Jotakuinkin siinä kuosissa kun multa lähtiessä oli. Näkynyt joskus ainakin turpakäräjillä.

Joo, niinhän se olikin että tuo on se sun vanha.



Jos oon ymmärtäny oikein ja tuttuni omistaa nykyään sen Cissen vanhan, ni se majailee parikkalan lähistöllä Saaressa.

LPR

Muuten on periaatteessa mun jäljiltä, ainakin ulkoisesti, mutta vanteet on vaihtuneet ja moottori kasvanut konemuovista läpi.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 03 joulukuu, 2024, 23:38Joo, niinhän se olikin että tuo on se sun vanha.



Jos oon ymmärtäny oikein ja tuttuni omistaa nykyään sen Cissen vanhan, ni se majailee parikkalan lähistöllä Saaressa.
Sininen?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 04 joulukuu, 2024, 09:45Sininen?

Nykyään tummanvihreä, kuten oli ilmeisesti Cissen aikaankin.