Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

TwistOla

Eilen illalla Jyskässä farmari-Laatokka valaistu joulukuusi katolla makuullaan. Viime joulun kieppeillä tuollainen ilmestys taisi olla muutaman kerran työpaikan parkkiksella  :thinking:

Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 joulukuu, 2024, 15:46Beige D-Kadetti tuli kotiin ajellessa vastaan.. :o
Äsken Pakilassa sininen D-Kadett. Mitä ehdin havainnoida niin ehjältä ja siistiltä näytti.

LPR

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 22 joulukuu, 2024, 08:59Eilen illalla Jyskässä farmari-Laatokka valaistu joulukuusi katolla makuullaan. Viime joulun kieppeillä tuollainen ilmestys taisi olla muutaman kerran työpaikan parkkiksella  :thinking:
Höh, miks ei se kuusi ollu pystyssä?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 22 joulukuu, 2024, 08:59Eilen illalla Jyskässä farmari-Laatokka valaistu joulukuusi katolla makuullaan. Viime joulun kieppeillä tuollainen ilmestys taisi olla muutaman kerran työpaikan parkkiksella  :thinking:
Kyllä se tänä aamuna oli taas työpaikan parkissa kuusi katolla. ;D

Gary Grand

Kotiin ajellesa vastaan tuli reippaasti korotettu K5 Blazer.

leivonharri

Konalan kohdalla kynti vastaan hyvin suolattua Vihdintietä hieno valkoinen Lancia Beta Coupe 70-luvun lopulta(?). Siitä ei varmaan Pitäjänmäkeen päästessä ole jäljellä kuin katto.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 joulukuu, 2024, 17:43Konalan kohdalla kynti vastaan hyvin suolattua Vihdintietä hieno valkoinen Lancia Beta Coupe 70-luvun lopulta(?). Siitä ei varmaan Pitäjänmäkeen päästessä ole jäljellä kuin katto.
Voin helposti kuvitella miten kuski kuuntelee tuon kanttikoppansakin ruostumista :oushit:

Coupe Beta olis hieno.. :P

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 joulukuu, 2024, 17:47Voin helposti kuvitella miten kuski kuuntelee tuon kanttikoppansakin ruostumista
Voihan sillä vielä sit näin ajaa...


https://www.youtube.com/shorts/3MW51b3lu_M

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 23 joulukuu, 2024, 18:47Voihan sillä vielä sit näin ajaa...


https://www.youtube.com/shorts/3MW51b3lu_M
Pahaa teki kahtoa.. Ois ollut edes joku laho ruttuinen reuhka.

Kalu

Kyllähän siitä aika ruttuinen tuli...

Toihan on sieltä Alaskan car launch tapahtumasta, tjsp. Ehkei ne arvosta siellä noita niin paljo kuin etelämpänä. Joku suomipoikahan tuonkin vielä lumihangessa oikois...

edit. tsekkasin videon kommentteja ja siel oli tällänen:  if you have a bit check out my playlist of how we built this truck.  My goal was to create the illusion of a good looking solid truck using throw away parts from a total of four to make the one and a few new parts.  This truck was never going to be back on the road again anyway.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 23 joulukuu, 2024, 19:55Kyllähän siitä aika ruttuinen tuli...

Toihan on sieltä Alaskan car launch tapahtumasta, tjsp. Ehkei ne arvosta siellä noita niin paljo kuin etelämpänä. Joku suomipoikahan tuonkin vielä lumihangessa oikois...

edit. tsekkasin videon kommentteja ja siel oli tällänen:  if you have a bit check out my playlist of how we built this truck.  My goal was to create the illusion of a good looking solid truck using throw away parts from a total of four to make the one and a few new parts.  This truck was never going to be back on the road again anyway.

Osien saatavuus ja hinnat kaupassakin oikeinkin järkeviä.

tevo

Purolan Teboililla tankatesa (1,769€/l 95okt.) ohitte tuhisivat Keltanen ja Valakonen amerikantservoletletukka-vanit..

tevo

Eilön Muhoksen Teboililla tankatesa (1.667€/l 95okt.) ohitte nelisteli varhaismallin FIAT 127..

tevo

Mäkelinkavulla pörisi joku punamusta Intruuteri? V2motor, 535 tussattuna tankkiin..
Tuirasa valakonen kanttilamppuLada..

Marklin

Eilen Viialassa tämä:

Kuva on muutaman vuoden takaa, mutta en lähtenyt liikenneturvallisuutta vaarantamaan ja yrittämään kuvan ottamista auton ratissa...