Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Marklin

Tänään Viialan Ässällä:

JUY40

Nyt on Kabessa kaikki herkut.  :))

Pande

Lava-Chevyt ovat kellaristien keskuudessa varmaan kolmanneksi yleisin auto heti Suburbanien ja harvinaisten V7kymppien jälkeen, mutta omassa arkipäivien elinympäristössäni käyneet jo melko vähiin. Tänään kumminkin työpaikkani pihalla oli tuommoinen.


tevo

Lainaus käyttäjältä: Pande link=msg=805794 date=1736275662
 harvinaisten V7kymppien
/quote]


Kuvia?
- @Kustom STW

LPR

Tänään taas oli se usein bongattu vihreä Morris Minor liikenteessä. Ruokakaupan pihalle kurvasi samaan aikaan. Tovi siinä turinoitiin ostosten lomassa kuskin kanssa, kun ei olla pitkään aikaan nähty. Tuhannen kilometriä tulee viikossa ajoa Morriksella, ei kuulemma muuten jaksaisi moisia määriä ajaa, ellei olisi noin hyvä ja mukava auto.  :+1:

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 tammikuu, 2025, 19:23Tänään taas oli se usein bongattu vihreä Morris Minor liikenteessä. Ruokakaupan pihalle kurvasi samaan aikaan. Tovi siinä turinoitiin ostosten lomassa kuskin kanssa, kun ei olla pitkään aikaan nähty. Tuhannen kilometriä tulee viikossa ajoa Morriksella, ei kuulemma muuten jaksaisi moisia määriä ajaa, ellei olisi noin hyvä ja mukava auto.  :+1:

Tänään näin sellaisen Viitasaarella. Oisko siis sama?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 10 tammikuu, 2025, 19:26Tänään näin sellaisen Viitasaarella. Oisko siis sama?
Sama auto. Keski-Suomessa kaveri on töissä, vaikka asuu täällä Etelä-Savossa. Minorilla arkiajonsa hoitaa.

Marklin

Tänään iltapäivällä paikallisen pubin parkkiksella:

Aalto

En tiedä näinkö harhoja mutta uskon nähneeni Fiat 500 pickupin. Tarkoitan siis uudemman polven 500. Sellanen näky menevän 8-tietä Maskun kohdalla tänään.

Jos sellaista ei ole olemassa niin kai se sitten oli harhaa. Myönnän että takana oli raskas työpäivä, aikanen herätys ja huonosti nukuttu yö.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 13 tammikuu, 2025, 19:47En tiedä näinkö harhoja mutta uskon nähneeni Fiat 500 pickupin. Tarkoitan siis uudemman polven 500. Sellanen näky menevän 8-tietä Maskun kohdalla tänään.

Jos sellaista ei ole olemassa niin kai se sitten oli harhaa. Myönnän että takana oli raskas työpäivä, aikanen herätys ja huonosti nukuttu yö.


Joko sienet on noussut?

sämpy

^^^ tuostakin tulee vanha vantaan lentokenttätaksi ajatuksiin. Tuontapaisia ne kai oli varusteiltaan ja "siviiliin" maalattiin tuonkaltaisella vaakaraidalla? Yleensä kai harmaaksi tai siniseksi. kilometrejä puolmiljuunaa ja kuuskekkonen puhisee eteenpäin, autoraukat.

Marklin

@Ponu65 haki eilen @Tarantella:n junalta ja bongasi asemalla Pontiacin:

Pande

El Caminossa hiukan kolhon oloinen kate.


signet

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 tammikuu, 2025, 22:12El Caminossa hiukan kolhon oloinen kate.


mut hyvän värinen camino.mun mielestä sopii caminoon.

jariha

Lainaus käyttäjältä: signet - 19 tammikuu, 2025, 02:10mut hyvän värinen camino.mun mielestä sopii caminoon.

jos tuo on NR-509? niin sille ois ollu alkuperäinen(-79) lavakuuppa vielä viisvuotta sitten tallessa...