Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: signet - 19 tammikuu, 2025, 02:10mut hyvän värinen camino.mun mielestä sopii caminoon.
Sopii joo. :P  Mulla tosin on jonkinmoinen fiksaatio kuparin ja metalliruskean värisiin autoihin muutekin.
Pikkukoppaisessa Caminossa iskee ruosteiset peltivanteet jotenkin normaalia rajummin silmään.
Omaankin kun aikanaan nakkasi kromimangelsit alle, niin näytti että kauhtunut maalikin olisi kirkastunut.. :o

Marklin

Melkoisella varmuudella uskaltaisin veikata kyseessä olevan tämän yksilön:

Kuvan bongaus kohta kolmen vuoden takaa.

Pande

Rekisteritunnus ei jäänyt mieleen, mutta varmastikin sama. Minun kuvani siis eilisillalta, ainakin @Marklin paikan tunnistaakin eli Säästöpankinranta, Helsinki.

puu

Tuossa on täytetty lain kirjain ja kevyellä pakettiautolla pitää olla tavaratilan korkeus mitattavissa riittävän suurelta alueelta tavaratilaa. En kyllä muista mitä se oli mutta joku metri kertaa metri alueelta piti mitata joku metri kaksikymmentä senttiä jota ei matalalla kovalla katteella pysty saamaan. Ainakin joskus oli näin ja tuon mallin Caminot eivät muuten vaatimuksia täyttäneet. Liekö nykyään toisin.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: puu - 19 tammikuu, 2025, 18:34Tuossa on täytetty lain kirjain ja kevyellä pakettiautolla pitää olla tavaratilan korkeus mitattavissa riittävän suurelta alueelta tavaratilaa. En kyllä muista mitä se oli mutta joku metri kertaa metri alueelta piti mitata joku metri kaksikymmentä senttiä jota ei matalalla kovalla katteella pysty saamaan. Ainakin joskus oli näin ja tuon mallin Caminot eivät muuten vaatimuksia täyttäneet. Liekö nykyään toisin.

Ne autoverovapauden määritelmät, mitä milloinkin on ollut, eivät ole tainneet muuttua eli ne säädökset kun auto oli uusi, pätevät nykyäänkin mutta toisaalta seuraamukset ei enää ole merkittäviä ja nykypäivän valvontaviranomaisetkaan eivät ole vanhoista jutuista kovin kartalla.

Marklin

Tämä tänään Viialassa:

Kuvituskuvaa takavuosilta käytetty tässäkin, kun en viitsinyt ajaessani puhelinta kaivella takin taskusta ja yrittää sompaillessa samalla kuvaa räpsiä. Valkoinen 205 Pösö ajeli myös kyläraitilla vastaan.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 19 tammikuu, 2025, 21:18Tämä tänään Viialassa:

Kuvituskuvaa takavuosilta käytetty tässäkin, kun en viitsinyt ajaessani puhelinta kaivella takin taskusta ja yrittää sompaillessa samalla kuvaa räpsiä. Valkoinen 205 Pösö ajeli myös kyläraitilla vastaan.

Kuskin ilmeestä päätellen ei ois ollu se vaihtoehto milla ois halunnu lähtä liikenteeseen.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19 tammikuu, 2025, 21:23Kuskin ilmeestä päätellen ei ois ollu se vaihtoehto milla ois halunnu lähtä liikenteeseen.

Vähän joo vakavalta tuossa naama näyttää, mutta aika ahkerasti kuitenkin kurvailee tuolla vuoden ympäri.

LowCrow

Töistä kun lähdin niin tankolammilla tuli gmt400 silveraato vastaan, jyväskylässä sitten mk1 escort ja mk1 granada

Toyopet

Suolahdessa tuli vastaan Martin Riggs, tai ainakin semmoinen gmt400 dually, tummansininen.

Valde

Leppävesi - Jyväskylä välillä perässä kurwaili SERVIOLET SUPURPAN tänään tuossa 14.45 aikoihin.

Mattamusta.

pantera

Tommonen sössö tulee täällä vastaan tämäntästä. :rolleyes:


Camino79

Lainaus käyttäjältä: pantera - 23 tammikuu, 2025, 23:08Tommonen sössö tulee täällä vastaan tämäntästä. :rolleyes:




On tuo "soosoo"-keula kyllä edelleen ihan järkyttävä esitys vaikka on kyllä parantanu juoksuaan kuin sika pistoksissa kun ei niitä näe enää  :rotfl:

Muuten tuo "sössö"-korisarja on kyllä maukas, mutta kyllä se Caminon tehdaskuosinen keula on parempi  ::)

Mutta ei siis ole vittuilua, se on oman aikansa aerodynamiikan ihme ja hienoa sinällään että noita edes on vielä jäljellä  :+1:

Ja onhan rumakin Camino aina hienompi kuin ykskään voortin tai moparin rytö  :))

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 24 tammikuu, 2025, 21:42On tuo "soosoo"-keula kyllä edelleen ihan järkyttävä esitys vaikka on kyllä parantanu juoksuaan kuin sika pistoksissa kun ei niitä näe enää  :rotfl:

Muuten tuo "sössö"-korisarja on kyllä maukas, mutta kyllä se Caminon tehdaskuosinen keula on parempi  ::)

Mutta ei siis ole vittuilua, se on oman aikansa aerodynamiikan ihme ja hienoa sinällään että noita edes on vielä jäljellä  :+1:

Ja onhan rumakin Camino aina hienompi kuin ykskään voortin tai moparin rytö  :))
Nyt lipsahti Moparin omistajalta vihapuhetta.. >:(
Kyllähän tuo kakkoskoppaisen Vojan kanssa aika tasapäisesti kisailee, mutta kauniimpiakin löytyy. ;D

Jostain syytä mä tuosta luiskakeulasta olen aina tykännyt. :o
Toki tuplavalokeulan kanssa sillä on jotain yhteistä suoraan edestä katottuna.. :thinking:

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 tammikuu, 2025, 21:46Nyt lipsahti Moparin omistajalta vihapuhetta.. >:(
Kyllähän tuo kakkoskoppaisen Vojan kanssa aika tasapäisesti kisailee, mutta kauniimpiakin löytyy. ;D

Jostain syytä mä tuosta luiskakeulasta olen aina tykännyt. :o
Toki tuplavalokeulan kanssa sillä on jotain yhteistä suoraan edestä katottuna.. :thinking:


Äppäppäp! Jeeppiä ei lasketa, koska se on vaan työkalu  :))

Muita mopareita mulla ei oo nimilläni  :))