Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 03 helmikuu, 2025, 21:18Amatimees tislaa itse?  ;D
Nuo maamoottorimiehet tekee vaikka mitä koktaileja bensasta ja tärpätistä ja löpöstä ja lamppuöljystä ja ties mistä palavasta ja käryävästä. Mutta sitä vihreää moottoripetroolia ei valmisteta enää teollisesti.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 helmikuu, 2025, 21:22Nuo maamoottorimiehet tekee vaikka mitä koktaileja bensasta ja tärpätistä ja löpöstä ja lamppuöljystä ja ties mistä palavasta ja käryävästä. Mutta sitä vihreää moottoripetroolia ei valmisteta enää teollisesti.
Niinhän se on.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 03 helmikuu, 2025, 21:13Osta multa Solara ja petrota se.  :))
solaroita ollut aika ystävälliseen hintaan tarjolla leimattuja tässä vuoden sisään  :drool:

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 03 helmikuu, 2025, 22:20solaroita ollut aika ystävälliseen hintaan tarjolla leimattuja tässä vuoden sisään  :drool:
Tuossa ois vähän hommaa.  ;D

Marklin

Tänään Tiiriöllä Hämeenlinnassa:

Toyopet

Ai niin, eilen tuli taas Martin Riggsin pickup chevy vastaan Suolahdessa.

Tänään tuli retro-mustang tai ainakin semmoiseksi päättelin valoista, pimeää oli jo muuten.

Pande

Punainen Alfa Romeo 145 noin tunti sitten Pohjois-Haagassa, äkkiä hämärissä bongattuna ihan näytti siistikuntoiselta. Eipä niitä juuri edes uutena ollut Suomessa, joten vahva epäilys harrastehenkisestä jälkituonnista.

Tämänkaltainen siis.


Valde

Lainaus käyttäjältä: Valde - 23 tammikuu, 2025, 16:29Leppävesi - Jyväskylä välillä perässä kurwaili SERVIOLET SUPURPAN tänään tuossa 14.45 aikoihin.

Mattamusta.
Tuas, mutta ajoi vastaan noen kello 12.

signet

Eilen Kouvostoliiton mäkkärin valoissa takaveto 323,original met.hohtosininen.Noita ei kyllä nää missään enää...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: signet - 07 helmikuu, 2025, 09:02Eilen Kouvostoliiton mäkkärin valoissa takaveto 323,original met.hohtosininen.Noita ei kyllä nää missään enää...
eikö edes kouvostoliitossa mäkkärin valoissa?

signet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 helmikuu, 2025, 09:06eikö edes kouvostoliitossa mäkkärin valoissa?
En meinannut uskoa silmiäni.Noi oli jo 80-luvun puolella niin mätiä.Ensin niistä lahosi tankki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: signet - 07 helmikuu, 2025, 09:08En meinannut uskoa silmiäni.Noi oli jo 80-luvun puolella niin mätiä.Ensin niistä lahosi tankki.
Liekö siinä kantikkaassa etuvetomallissa samoja ikeitä tankin suhteen?

Muistan aikoja sitten kun nuori mies oli samaan aikaan Venäjän tullissa ja matikka rupes tihkuttamaan bensaa ihan määrissä.

Useasti tämä oli Venäjän tullille täys no go ja sait ensin siivota ja ajaa takaisin bensiiniasemalle.

Annoin rättejä ja vähän pidettiin harhaanjohtavaa palaveria niin kaveri pääsi pälkähästä ja kiitteli. Väri oli autolla myös met hoht sininen, vaalea otaksun.

signet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 helmikuu, 2025, 09:13Liekö siinä kantikkaassa etuvetomallissa samoja ikeitä tankin suhteen?

Muistan aikoja sitten kun nuori mies oli samaan aikaan Venäjän tullissa ja matikka rupes tihkuttamaan bensaa ihan määrissä.

Useasti tämä oli Venäjän tullille täys no go ja sait ensin siivota ja ajaa takaisin bensiiniasemalle.

Annoin rättejä ja vähän pidettiin harhaanjohtavaa palaveria niin kaveri pääsi pälkähästä ja kiitteli. Väri oli autolla myös met hoht sininen, vaalea otaksun.
Juu,niin nekin lahosi,tankista alkaen...

leivonharri

Se olis taas SE viikonloppu. Kotimatkalla Kaapelin ympäristössä raskainta GM-kevytkalustoa, eli ysärisuburbania, Escalade ja tosi siisti fleetside. Joku partasuu retuutti chopperia pakettiautosta.

Kehä ykkösellä tuning-lasiperse-civic kasarilta, toinen Escalade ja Rajatorpan nesteellä taas ysäri-suburban.

Ainiin, 48 letukka liikennevaloissa Ruoholahdessa.

Toyopet

JKL:ssä samassa liikkeessä asioimassa kuin minä oli musta, liian matala  ;D chevy van.

Sitten siinä keskustaan päin rinnalla ajeli punainen chopattu amazon.

Laukaan asemalla tuli vastaan valkoinen farkku buick.