Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Valde - 08 helmikuu, 2025, 10:50Kertokaa tymälle, että mistä tämä sisäpiirivitsi mk2 V70 ihannoinnista on saanu alakunsa....?
Sisäpiiri taitaa koostua seuraavista nimimerkeistä: @tevo

Kustom STW

Tossa supersiistiä viininpunaista 4 Runneria katselen täällä pohjoisTallinasa eli lähellä Kaivaria.

Pande

Koska viimeksi olette samoilta jalansijoilta nähneet kaksi siistiä Caprice Classic -farmaria ellei tapahtumia ja harrastajien kahvittelutilaisuuksia huomioida? Äsken kävin lenkillä, niin Etelä-Haagassa huomasin että tuollahan on kaksivärinen ruskea farmari kerrostalon pihassa. Käänsin päätäni ja näin kun samanlainen vaaleansininen kääntyi Vihdintieltä Lapinmäentielle.

Juuri sitä ennen katselin että aika rapeaksi on mennyt tummanvihreä Jaguar XK8, joka vanhemman herrasmiehen käyttöautona on siinä tienoilla ollut jo pitkään. Näkyi olevan ikkunalla invalätkä, jota en aiemmin ole huomannut eli saattaa olla kuljettajankin autoilu-ura loppusuoralla.

Pohjois-Haagassa vielä se sininen Chrysler Saratoga, josta olen joskus kuvankin laittanut. En ole edelleenkään sattunut kohdalle siten, että olisi ollut tilaisuus seniori-ikäiseltä kuljettajalta kysellä että mahtaako olla minkä verran ajettu kun vaikuttaa aika siistiltä.

Marklin

Kaapelitehtaan kulmilla tänään:
 

 

 

 

 


tevo

@Janski59 apinoi maratoonaria Kajjjaanihallin kohalla..

Therealsamppa

Ajovaloton farkkubemari meni edellä, aattelin kun ei kaistalla meinaa pysyä mutta eihän siinä ollut lyhkäisiä valoja ollenkaan, tai semmoinen taskulampun räppiminen vain näkyi  ;D

Lassi

Tänään Kuopio-jkl välillä 96 saab, vissiin niitä alkupään malleja kun oli ns pystymaski. Aika khuulia.

Ja se Morris farmari mistä täällä on kirjoteltu pitkin talvea.

LPR

Luunvalkea Volvo PV 544 tuli eilen vastaan Mikkelissä joku Muuli peräkärry perässä. Oli ihan autenttisen käyttöauton oloinen. Ja tänään Bilteman pihalle kurvasi heinäseiväsmosse.

Janski59

Lainaus käyttäjältä: tevo - 09 helmikuu, 2025, 12:04@Janski59 apinoi maratoonaria Kajjjaanihallin kohalla..
Mihinkähän minä oon ollu menossa :dontknow:

palontie

Dementikkojen maratonille.

tevo

Lainaus käyttäjältä: Janski59 - 15 helmikuu, 2025, 08:24Mihinkähän minä oon ollu menossa :dontknow:


Hecksburkeria kohin vauhkona marssit..

Janski59

Lainaus käyttäjältä: tevo - 15 helmikuu, 2025, 13:36Hecksburkeria kohin vauhkona marssit..
En varmaan oo ollu ainakaan selevinpäin.

tevo

Sokeripöllyissäs olit.
Vissiin @Virpi59 oli sulle 5,90€ antanu kolikkoja asiointiin WWhattaHeckBurkeriin ..

Virpi59

Lainaus käyttäjältä: Janski59 - 15 helmikuu, 2025, 16:42En varmaan oo ollu ainakaan selevinpäin.

Päiväkävely keskustan ääs-markettiin ja kehotin vielä käymään Terva-pubin kautta  :))

stana

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 08 helmikuu, 2025, 21:28Kaapelitehtaan kulmilla tänään:
 

 

 

 

 


Ärsytää katellanoita kuvia. Ei näy ees lunta, ihanku kesä omiin näkymiin verrattuna..