Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Kaktus

Kasarin alun hiace  ajeli vastaan ja osuvasti tuulilasissa speedhunters tarra  :))

tevo

Kajjjaanisa joskus näkkeepi Lada 110 tms. vempeleen jossa myös speedhunter -tarra..

Valde

Viimme viikon perjantaina tourulassa musta El Camino.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Valde - 18 maaliskuu, 2025, 19:02Viimme viikon perjantaina tourulassa musta El Camino.

Sammakkolamppu? Ollu Kosonen varmaan liikkeellä  :))

Valde

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 18 maaliskuu, 2025, 20:38Sammakkolamppu? Ollu Kosonen varmaan liikkeellä  :))
En kerinnyt katsoa kun edellä meni joku nykypökäle joka kikkaili omiaan.

Ahoin Caminon ohi. Mattamustuainen.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Valde - 18 maaliskuu, 2025, 20:59En kerinnyt katsoa kun edellä meni joku nykypökäle joka kikkaili omiaan.

Ahoin Caminon ohi. Mattamustuainen.

On se ollu 99 varmasti Kosonen  :))

1320

Olipa hieno näky kun keskiviikkona Stadin Roihupellossa tuli kaveri vastaan hienokuntoisella '74 Malibu Farmarilla. 8)

tevo

Iisalamen Shellillä tankatesa (1.665€/l 95okt.) ohitte puhalsi vaalijansininen VOLVO 124 ..

LPR

Lainaus käyttäjältä: tevo - 22 maaliskuu, 2025, 11:51Iisalamen Shellillä tankatesa (1.665€/l 95okt.) ohitte puhalsi vaalijansininen VOLVO 124 ..
Se onkin tosi harvinainen...  8)

Esmi

Vesijärvenkadulla Lahes Dodge Charger 71-73

Kalu

@palontie :n HomoJeeppi tallin pihalla...

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 helmikuu, 2025, 23:30En ite, mutta Siipis bongas tänään oranssin neliovisen '65 Valiantin täällä lakunilassa, otti videoklipinkin. Ja nyt selvis että ei ollu pelkästään läpikulkumatkalla, vaan pitää majaansa täällä, joten en ole enää yksin lakunilan Valiant-keisari.  O0






Vuokralainen

^Neliovisena tuommonenki sykähdyttää jopa tämmöstä nocar vastaista inehmoo

sössö

mun kaverilla oli 4d valiant 8)

tevo

Lehtikankaalla pörisi 80luvun valakonen amerikanFord stationwaakkoni..