Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

tevo

Ritaharjun Ideaparkin p-paikalla punanen n.'67 malibu 4d, konepellillä L88 skooppi..

Toyopet

Eilen Laukaassa kukkakauppa ja huonekalukauppa Vehviläisen edessä oranssi c10 chevy, 70/80-luvun taitteesta.

Pande

Tandem. Enpä ole aikoihin nähnyt, vai tuliko viime vuonna vastaan jossakin kun olin itse fillaroimassa. Oikein tuollainen vanhan liiton laite missä takarunko on naistenpyörän mallinen. Kovaa kyytiä painelivat Töölössä, kehnon kuvan ehdin bussikyydistä napata todisteeksi.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 10 toukokuu, 2025, 15:46Eilen Laukaassa kukkakauppa ja huonekalukauppa Vehviläisen edessä oranssi c10 chevy, 70/80-luvun taitteesta.
Mikkelissä pyörii yksi, olisko ollut käymässä sillä suunnalla? Keulalla korisee vissiin Datsun.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 toukokuu, 2025, 18:27Tandem. Enpä ole aikoihin nähnyt, vai tuliko viime vuonna vastaan jossakin kun olin itse fillaroimassa. Oikein tuollainen vanhan liiton laite missä takarunko on naistenpyörän mallinen. Kovaa kyytiä painelivat Töölössä, kehnon kuvan ehdin bussikyydistä napata todisteeksi.

Olikos ankanpojilla jossain sarjassa trippeli, millä ajoivat kolmestaan?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 toukokuu, 2025, 18:34Mikkelissä pyörii yksi, olisko ollut käymässä sillä suunnalla? Keulalla korisee vissiin Datsun.
Ääntä ei kuulunut, kun oli parkissa ja eipä se autoon sisälle olisi ohiajaessa kuulunutkaan.

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 toukokuu, 2025, 18:27Tandem. Enpä ole aikoihin nähnyt, vai tuliko viime vuonna vastaan jossakin kun olin itse fillaroimassa. Oikein tuollainen vanhan liiton laite missä takarunko on naistenpyörän mallinen. Kovaa kyytiä painelivat Töölössä, kehnon kuvan ehdin bussikyydistä napata todisteeksi.

Jyväskylässä viime viikolla oli joku pari tandemilla liikenteessä ja kyllä täällä monena kesänä olen tuossa Rantaraitilla nuita tandemeita nähnyt.

Marklin

Rätti-Cutlass eilen Korsossa bongattuna IC:n ravintolavaunusta käsin. Melkoisella varmuudella tämä yksilö:

Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 10 toukokuu, 2025, 21:22Melkoisella varmuudella tämä yksilö
Tuossa Pitskussa täpärästi kehä ykkösen sisäpuolella tuo on joskus aikaisempina vuosina ollut parkissa. Kuva vuodelta 2022.

LPR

50-luvun Anglia, joku fuselage, -69 Chargeri, joku 2000-luvun 2-paikkainen avosportti, en tunnistanut, neliökeho pitkällä neliovisella hytillä ja pitkällä lavalla, Riverbay Cowboyn rodi, lankkulintta, useita selvästi harrasteajokkina olevia euroja/japseja.

Toyopet

Aamulla vastaantulevalta kaistalta kääntyi Hirvaskankaan ABC:lle joku transitti, jolla trailerilla coupe-mallin XJ-6 Jaguar. Vai onko se hardtop.
Kuitenkin 2-ovinen jagge.
Olin takakilven paikalla huomaavinani trianglemotorsin läpyskän, vaikka eihän sekään paja ole enää triangle motors.

Ja monen monta poliisiautoa, en ole edes koko edellisen vuoden aikana nähnyt niin monta kuin tänään.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 14 toukokuu, 2025, 22:27coupe-mallin XJ-6 Jaguar
Oliko XJS? Coupe XJ6 on kaiketi harvinaisempi, en muista nähneeni livenä, en ainakaan ihan vähään aikaan.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 toukokuu, 2025, 00:25Oliko XJS? Coupe XJ6 on kaiketi harvinaisempi, en muista nähneeni livenä, en ainakaan ihan vähään aikaan.
ei ollut xjs vaan nimenomaan xj6 (tai xj12?) coupe.

Tuommoinen

Pande

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 15 toukokuu, 2025, 06:25ei ollut xjs vaan nimenomaan xj6 (tai xj12?) coupe.
XJC-mallinimellä tuota on yleensä kutsuttu.

Yksi tummanvihreä mustalla vinyylillä oli jossakin vaiheessa Helsingissä, Krunikassa kadunvarsiparkissa olen kuvankin ottanut mutta saattaa olla skannaamattomissa paperikuvissa. Olikohan siinä kilpi XJC-12 tms. malliin viittavaa. Sitten yksi sininen on ollut vissiin useammallakin myyjällä ja joskus nettiautoketjussakin ollut.

Mallina vähän kumma että mitä varten tehtiin vain lyhyen ajan XJ-mallin elinkaaren keskivaiheilla. No ehkä koettiin sitten päällekkäiseksi malliksi kun XJS oli tullut myyntiin vaikka onhan tuo vähän eri segmenttiä.

palontie