Bongauksia liikenteessä

Aloittaja Poju, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 01 huhtikuu, 2025, 19:05Tulipa nyt muuten vaan mieleen, että kuvassa näkyvän sinisen rotke nitron omistaja on mun seinänaapuri, ja silläkin on kaksiovinen '65 Valiant.  :o Vaatis kuulemma "vähän" miggiliimaa lattioihin. Isänsä joskus aikoinaan sen jo kertaalleen tehny, mutta jääny sen jälkeen uudestaan seisomaan taivasalle. En enää muista missä sijaitsee tarkalleen, mutta muistelisin että jossain @Mikkis83 suunnilla...  :thinking: Ihan ohuesti on tehny mieli kysyä paljonko se siitä haluais, mutta valitettavasti tilat rom...eiku aarteiden säilyttämiseen on jo nyt oikeastaan ylitetty.  :-[

Niin sitä siis mietin, että täältä lakunilastahan sais jo kunnon Valiant/Delta-letkan aikaiseks, ku täällä on se oranssi neliovinen '65 Valiant, jonka omistajan kanssa tuli rekola-cruisingissa vaihdettua muutama sananen. Paljastui myös että meillä on samannimiset pojat, siis oikealta nimeltään.  :o  Ja letkan jatkoksi jos vielä osallistuis @Poju vierailevana tähtenä omalla Deltallaan, ni ois siinä paikalliset savunahat ihmeissään.  :))

Lakunilaan kuuluu keenerimallit.
Eniten vituttaa kaikki.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 huhtikuu, 2025, 18:25Lakunilaan kuuluu keenerimallit.

Homo Sapiensin kohdalla se onkin jo aika pitkälti toteutettu.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Esmi

'60 Oldsmobile Lahes Vesijärvenkadulla.

Esmi

60-61 Chrysler Vesijärvenkadulla Lahes.

Esmi

Patina pitkäkatto Caprise,samalla kadulla Lahes.

Pande

Kesä on tullut kun avoautoja liikennöi katto alhaalla: äsken tuossa lähitienoolla Fiat Barchetta.

Ja sitten näin kerrankin parkissa tämän Saratogan, josta olen joskus laittanut liikenteessä otetun kuvan. Vähiin ovat nämäkin meilläpäin käyneet. Tällä ajaa iäkkään oloinen herrasmies, en ole koskaan nähnyt siten autonsa luona että olisi voinut kysäistä onko vähän/paljon ajettu kun kuitenkin noinkin siisti. Itse asiassa kuvassa se on palvelutalon parkkipaikalla, eihän se nyt mahdotonta ole että palvelutalon asukki edelleen autoilisi tai ehkä vaan säännöllisesti käy puolisoaan katsomassa tms. Tuonne/tuolta päin olen tuon usein aiemminkin nähnyt kulkevan.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

leivonharri

Eilen bongasin Espoon Järvenperässä lippisheebon -67 Mustang Coupessa, joku tumman vihreä?
Vielä on eilinen jossain.

puu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 huhtikuu, 2025, 18:26Kesä on tullut kun avoautoja liikennöi katto alhaalla: äsken tuossa lähitienoolla Fiat Barchetta.

Ja sitten näin kerrankin parkissa tämän Saratogan, josta olen joskus laittanut liikenteessä otetun kuvan. Vähiin ovat nämäkin meilläpäin käyneet. Tällä ajaa iäkkään oloinen herrasmies, en ole koskaan nähnyt siten autonsa luona että olisi voinut kysäistä onko vähän/paljon ajettu kun kuitenkin noinkin siisti. Itse asiassa kuvassa se on palvelutalon parkkipaikalla, eihän se nyt mahdotonta ole että palvelutalon asukki edelleen autoilisi tai ehkä vaan säännöllisesti käy puolisoaan katsomassa tms. Tuonne/tuolta päin olen tuon usein aiemminkin nähnyt kulkevan.

Kerran kävin amerikassa. Tuollainen Dodge Spirit oli ainoa amerikkalaisvalmisteinen vuokra-auto joka oli saatavilla. Eivätkä meinanneet uskoa jotta halusin sellaisen enkä mitään Toyotaa tai Hondaa joita oli paljon tarjolla.