Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Lerssinen

No en kyllä tunnusta liikkuneeni tänä päivänä kotoa, katsoin kamerasta niin autotki oli vielä pihalla  :o

Pande

Lainaus käyttäjältä: tevo - 01 elokuu, 2025, 17:52Venton näkönen sininen avo-klonksvagen ,ei kantokahavaa.
VW Eos, ehkä?

tevo

Gary Grand

Pande

Tänään peräti kaksi SLC-Mersua, siis sitä alkuperäistä 70-luvun C107-mallia. Kumpikin hienokuntoiselta näyttäviä.

Iltapäivällä tummansininen tuli vastaan Kuusisaaressa. Äsken iltalenkillä käydessäni Vihdintietä ajoi kullanruskea, joka on ehkä sama jota olen aikaisemminkin täällä päin nähnyt.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 elokuu, 2025, 22:08Tänään peräti kaksi SLC-Mersua, siis sitä alkuperäistä 70-luvun C107-mallia. Kumpikin hienokuntoiselta näyttäviä.

Iltapäivällä tummansininen tuli vastaan Kuusisaaressa. Äsken iltalenkillä käydessäni Vihdintietä ajoi kullanruskea, joka on ehkä sama jota olen aikaisemminkin täällä päin nähnyt.

Yksi tuommoinen pyörähti eilen myös Toijalan kyläraitilla:

Springer

Lukemattoman määrän erilaisia autoja ja pyöriä Forssassa.

Pande

Iltapäivällä radanvartta fillaroidessani vastaan tuli (aidan takana eli kiskoja pitkin toki, joku kuitenkin kyselisi että pyörätietäkö) dieselveturi ja puolenkymmentä ruskeaa puuverhottua matkustajavaunua. Näköjään olisi ollut yleisöajeluita tarjolla: Museojunat Helsinki – Kirkkonummi sunnuntaina 3.8.2025.

Marklin

Sarjasta "Paskat autokuvat" otos hetki sitten Crossarin terassilta Viialassa:

Esmi

Siisti tummanpunainen Fiat 130 3200 V6 Vesijärvenkadulla Lahes.

leivonharri

Valkoinen Fryckman-lincoln Teurastamon kulmilla lounas-aikaan.

Marklin

Viialan Ässällä tänään:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 05 elokuu, 2025, 17:47Viialan Ässällä tänään:

Oih! Olisipa äsetukortti ja Oldsmobile!

tevo

Ompas nätti.. punertava, harvinainen tokalähön V7kymppi..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: tevo - 05 elokuu, 2025, 18:24Ompas nätti.. punertava, harvinainen tokalähön V7kymppi..
Joskus mä vielä kokeilen volovoa.