Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Esmi

Punainen 60 DeSoto Adventurer 4dht Vesijärvenkadulla.

FuryIII 71

Vetelin PilsnerCäbillä töistä tullessa kehä3:lla ohi mattapintaisesta sheriffi-värityksellä olevasta 80-luvun tsevrolee kapriisista, vieläpä sedan-mallisesta.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 28 elokuu, 2025, 14:33CAR-51 vihreä 4d Packard (tällä useita Packard autoja kaikissa CAR- rekisterikilvet ja vuosimalli numeroina) 

CAR = Caribbean, sitä mallia ne taitaa kaikki olla. Samalla hepulla on toki muunkin merkkistä kalustoa.

Pertti K

Tämän aamun ikkunabongaukset 928 Porsse ( :iwantit: ) ja joku Koronetti.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 elokuu, 2025, 10:15Tämän aamun ikkunabongaukset 928 Porsse ( :iwantit: ) ja joku Koronetti.

Hieno peli. Kerran kauan sitten olin sellaisen kyydissä. Mukava V8 murina manuaalivaiheiston kanssa.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 29 elokuu, 2025, 10:19Hieno peli. Kerran kauan sitten olin sellaisen kyydissä. Mukava V8 murina manuaalivaiheiston kanssa.
En ole koskaan edes istunut porschessa. Ei oo just mun kuppi teetä, mutta harmittaahan se, että automiehellä on tämmönen aukko sivistyksessä.

EDIT: Kun ei jengi noista nyt voi ainakaan ulkonäön takia tykätä.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 elokuu, 2025, 11:01En ole koskaan edes istunut porschessa. Ei oo just mun kuppi teetä, mutta harmittaahan se, että automiehellä on tämmönen aukko sivistyksessä.

EDIT: Kun ei jengi noista nyt voi ainakaan ulkonäön takia tykätä.

V8 -moottori antaa paljon anteeksi ulkonäössä.

palontie

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 elokuu, 2025, 10:15Tämän aamun ikkunabongaukset 928 Porsse ( :iwantit: ) ja joku Koronetti.
Katsoppa juutuupista Car Wisardin jakso 928 possusta jossa hän selventää sen harrastuksen vaikeudesta/kalleudesta.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 elokuu, 2025, 10:15928 Porsse
Oliko toissapäivänä tms. kun töistä kävelin niin Vihdintietä ajoi semmoinen, joku tummemmanvioletti tai sinnepäin oli väri.

isalmela

Minä näin tänään punavalkoisen Javelinin!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 elokuu, 2025, 11:01Kun ei jengi noista nyt voi ainakaan ulkonäön takia tykätä.
No mutta jos ei oo varaa Paceriin niin onhan tuo 2. paras vaihtoehto.

Muita päivän bongauksia 2 kpl XK8/XKR Jaggeja ja joku 70-luvun taitteen Linkkolni. Niin ja tallikaveri tipukeltanen avo-Saappi.

Asmo

Lahes 3 kpl SMV-munavaunuja jonossa. Ensimmäistä veti vaunun värinen 50-luvun puolenvälin Buick, toista Duster (Dacia), kolmatta uudenkarhea Ransiitti.

leivonharri

Rajatorpan Nesteellä -69 Caprice, turkoosi valkoisella katolla.

LowCrow

Päivällä oli liikkeellä -70 challengeri, joku 65/66 valiantti ja väyrysmersusta tehty pickuppi.