Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Ismoskosmos

Puhutaan vaan Taunuksista. Mulla on huomenna vasta yövuoroon meno ja sain pukinpalakaksi rommipullon jossa on kyljessä joku vihreän lehden kuva.  :-X

leivonharri

Mulla ei ole koskaan ollut Taunusta.

JiiTee

Tiedä sitte minkälaisen aivovaurion on joskus kakarana saanut...  :rolleyes:

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: JiiTee - 24 joulukuu, 2025, 22:16Tiedä sitte minkälaisen aivovaurion on joskus kakarana saanut...  :rolleyes:

Sinun? Olen tuon Tanarin maalausteemaa ihaillut.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: JiiTee - 24 joulukuu, 2025, 22:16Tiedä sitte minkälaisen aivovaurion on joskus kakarana saanut...  :rolleyes:

Jos tuo 1970-1975 on komein vuosi, niin kyllä farmari on ihan paras.

leivonharri

Taneliin ei ole saanut suoraa kutosta ja se on vääryys.

JiiTee

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 24 joulukuu, 2025, 22:31Sinun? Olen tuon Tanarin maalausteemaa ihaillut.

Juu, mun rojuthan ne siinä.

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 joulukuu, 2025, 22:53Taneliin ei ole saanut suoraa kutosta ja se on vääryys.

Aussit tunki tuohon aikaan suoraa kutosta niiden "Taunukseen" eli Cortinaan.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 joulukuu, 2025, 22:53Taneliin ei ole saanut suoraa kutosta ja se on vääryys.
Cortinaan sai, Australiassa.

FuryIII 71

Miten oot ton Tuhnuksen perästä tehdyn sohvan toteuttanu? Aattelin ku itellä '64 Valiantin hylsy, ja vähän haaveillu että jos siitä sahais perberin irti ja tekis kans sohvan.

JiiTee

Tuossa kuvin koko homma ja jos haluaa lukea, niin se löytyy täältä. Näillä näkymin tuon seuraksi tulee myös nojatuolikin samanlaisesta perästä tehtynä. Aihio rötköttää jo tallin seinustalla. 😅

Marklin

Gary Grand

Mulla on nimissä ollut, mutten sitä ehtinyt kuin trailerilla kattelemaan.. :thinking: Nykyään pojan nimissäkin..

Yksi 17M olis kovasti yrittämässä tontille.. :panic:

Ismoskosmos

Tuota JiiTeen Taunusta on tullu ihasteltua kuvista. Hienoa toimintaa! Itellä vaan ollu nuita Metriläisiä. Kolome P7 17M sedania, 20M HT, 17M farkku ja viimeisenä käypäläisenä P3 17M sedani. Voisin uskoa, jotta farkkuna saattas tulla vielä pihaan P3 tai P5 malli. 8)

LPR

LPR

Pusla-Taunuksenahan nuo 70-lukuiset tunnettiin. Joka leimalle sai vaihtaa repullisen puslia ja silti jäi pysähdyksen jälkeen keinumaan vartiksi.

Ja öljykiulu-OHC kärysi niin, että perässä tulijalla piti olla nasse naamalla.

Kerran oli lähellä tulla Tauno vaihdossa, mutta onneksi ei. V6+C4 oli tekniikka.