Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 08 tammikuu, 2026, 00:02Tänään eläinlekurin pihassa aivan käsittämättömän siisti valkoinen HJ61 tojota. Isoilla mud terraineilla, vinssillä ja vetokoukkuja eessä ja takana. Ja siis ei näyttäny siltä, että olis vaan maalailtu ja fiksailtu siistiksi, vaan ihan kaikki oli melkeen kun uutta. Akselit ja jousipakatkin ruosteettoman puhtaat, melkeen kaikki mikä näky. Ja vissiin kasarin puolelta, kun yhdet pyöreet etuvalot...
Eihän ollut tämä? Tuskin isoja Mutikaisia olis laitettu. On muuten viimeisen päälle laitettu.

https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=138962&highlight=HJ60

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 tammikuu, 2026, 02:26Eihän ollut tämä? Tuskin isoja Mutikaisia olis laitettu. On muuten viimeisen päälle laitettu.

https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=138962&highlight=HJ60

Sikahieno projekti tuo, mutta ei ole sama. Koska ei nelivaloja eikä teippejä.

jariha

eilen hyökkäsi kehä1:seltä lahenmotarille auringonpaisteessa joku sananmukaisesti natsipakastimella eli vanhalla kuplalla jossa ei mun mielestä ollu muut lasit sulana kun takalasi :))  hyvin se pysyi silti satasenvauhissa mukana :)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 tammikuu, 2026, 02:11Minä olen kyllä ollut eri käsityksessä. Eikös se facelift tullut vasta -87(-88), kun HJ61 tuli jo -85(-86)?

https://moottori.fi/uutinen/klassikko-toyota-land-cruiser-hj-61-kaasutti-kansansuosioon-valtion-verotuen-avulla/
Olet todennäköisesti ihan oikeassa. :thinking:
Jostain jäänyt tuo facelift = 61 vaan päähän. :dontknow:

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 tammikuu, 2026, 08:58Olet todennäköisesti ihan oikeassa. :thinking:
Sama oli mullakin ennenkuin tutustuin siihen enolla olleeseen hojoon.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 tammikuu, 2026, 08:58Olet todennäköisesti ihan oikeassa. :thinking:
Virallisestihan tuo 61 tuli -86, mutta ihan ekat jo -85. Liekö niitä juuri alkuun Suomeen tuotu. Mutta facelifteja kyllä tuli jo -87 puolella, eli alle kaksi vuotta oli pyöreälamppuisia 61:a, niin helposti kyllä assosioi, että 61 on facelift.

tevo

@palontie tukki puol2n paikkeila Kaapunnintalon risteyksen suht'ruosteettomalla Jööpillä ..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: tevo - 09 tammikuu, 2026, 18:27@palontie tukki puol2n paikkeila Kaapunnintalon risteyksen ..
Jäätyneellä Jeepillä?

palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 09 tammikuu, 2026, 18:27@palontie tukki puol2n paikkeila Kaapunnintalon risteyksen suht'ruosteettomalla Jööpillä ..

En muuten ollut.Silloin olin vielä töissä.

tevo

Samannäkönen karvaturri mustalla jööpillä oli ..

palontie

Pertti K

Kalu

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 10 tammikuu, 2026, 14:27Joku huiJari.
Onko Jokun sukunimi huijari? :o
On mulle velkaa 350€.. :pamppua:

Pande

Aamupäivällä pysäköin Munkkivuoren ostarin parkkipaikalla julkisuudestakin tunnetun entisen putiikinpitäjän SL-Mersun KK-2 viereen. Katselin että ruosteessa se näyttää tuokin olevan. No eihän SL siinä suhteessa sen kummempi ole kuin joku muu Mersu kun reilut parikymmentä vuotta on ollut ympärivuotisena käyttöautona.

Siitä sitten lähdin kauppaan niin Mersuun menikin joku nuorimies. Olisko omistajan lapsenlapsi sitten.