Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

jariha

ne on niitä Kajjjaaninmulukkuja jotka ei näe eikä kuule mittää kun päässä soi vaan minä minä, minä minä ;D

Ismoskosmos

Kajjjaanin paremmat harrastelijat.

tevo

Tatsuni ..tahi Toyota Tundra Puokkarin kohalla pikatiellä ..

LowCrow

Tankolammilla joku 2000-luvun alkupuoliskon tacoma, muutamana päivänä nyt näkynyt.

Rust Devil

Viereisellä pumpulla oli tankkaamassa bmw i8.

Marklin

Lempäälässä tänään:

LPR

Valehteleeko mun silmät vai onko tuosta runko nitkahtanut?

stana

Luultavammin hytin kiinnikkeet, tahtoo noissa ruostua..

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 19 helmikuu, 2026, 22:24Valehteleeko mun silmät vai onko tuosta runko nitkahtanut?
Voi olla ihan vaan kumitkin pettäny. Tosin yleensä se rungon kannake hävii just vaan sen kumin kohdalta.
Mullakin jäi hytti muutaman millin lavaa alemmas kun korjasin ne kannakkeet ja poistin kumeista ruostuneet metallit.

Pande

Nykyään niin suositut möykkyautot ovat pääsääntöisesti melko hirveän näköisiä. Hyundailtakin on ollut jos jonkinlaisia esityksiä. Todennäköisesti olen taas mielipiteineni yksin, mutta mielestäni uusi Santa Fe on kokoisekseen (toihan on karvaa vaille viismetrinen ja leveyttä 1,9 metriä) ihan tyylikkään ja jollakin tavalla omaperäisen näköinen. En tiedä tekevätkö takavalot vai mikä mutta jopa jotakin kasarihenkisyyttä on mukana.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 helmikuu, 2026, 13:15Nykyään niin suositut möykkyautot ovat pääsääntöisesti melko hirveän näköisiä. Hyundailtakin on ollut jos jonkinlaisia esityksiä. Todennäköisesti olen taas mielipiteineni yksin, mutta mielestäni uusi Santa Fe on kokoisekseen (toihan on karvaa vaille viismetrinen ja leveyttä 1,9 metriä) ihan tyylikkään ja jollakin tavalla omaperäisen näköinen. En tiedä tekevätkö takavalot vai mikä mutta jopa jotakin kasarihenkisyyttä on mukana.

Yliturvonnut Suzuki Swift. Siis pystyperäinen ysärin puolivälistä.

LPR

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 helmikuu, 2026, 13:15Nykyään niin suositut möykkyautot ovat pääsääntöisesti melko hirveän näköisiä. Hyundailtakin on ollut jos jonkinlaisia esityksiä. Todennäköisesti olen taas mielipiteineni yksin, mutta mielestäni uusi Santa Fe on kokoisekseen (toihan on karvaa vaille viismetrinen ja leveyttä 1,9 metriä) ihan tyylikkään ja jollakin tavalla omaperäisen näköinen. En tiedä tekevätkö takavalot vai mikä mutta jopa jotakin kasarihenkisyyttä on mukana.

Joo, jotenkin VGA-grafiikalla piirretty kun oon liikennevaloissa tuollaista ihmetellyt. Persoonallinen, mutta en osaa vielä oikein sanoa onko hirveä vai hirveän hieno.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 21 helmikuu, 2026, 13:46Siis tällainen...

jossain italian ihmeessäkin oli vastaava takavalo

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 21 helmikuu, 2026, 14:32jossain italian ihmeessäkin oli vastaava takavalo
Lancia Ypsilon?