Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

LPR

Nämäkin alkaa pikkuhiljaa kömpiä talvipesästä iloksemme tielle.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 huhtikuu, 2026, 20:34Nämäkin alkaa pikkuhiljaa kömpiä talvipesästä iloksemme tielle.
Ens viikolla!

palontie

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 huhtikuu, 2026, 20:34Nämäkin alkaa pikkuhiljaa kömpiä talvipesästä iloksemme tielle.

Hyvä kun muistutit!Enhän mä meinannut muistaa että mulla sellainen on.Pitää hakea lentokentältä hangaarista talvisäilöstä veks.

FuryIII 71

Ainii.

Lauantaina hyrylä cruisingeista palatessa @1320 kääntyi rämpylällä lakunilan liittymästä vanhalle lahdentielle.

tevo

Torniosa lila '68 Plymouth vip ..

1320

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 06 huhtikuu, 2026, 21:46Ainii.

Lauantaina hyrylä cruisingeista palatessa @1320 kääntyi rämpylällä lakunilan liittymästä vanhalle lahdentielle.

Jep, tutunnäköinen taxihan se sieltä ajeli vastaan! Olin juuri lähdössä Järvenpäähän katsomaan The BopCatsia. :)

Viimeviikolla joku päivä Juvanmalmilla ajeli punainen Volvo Amazon. Tänään Vanhalla Lahdentiellä tuli vastaan museokilvissä ollut Pobeda. Tuokin on sellainen auto, että useammin tulee metsässä vastaan kuin tienpäällä. :))

Toyopet

Eilen töistä tullessa jossain kohti Nelostiellä tuli vastaan lava-dodge alustainen asuntoauto. Ei siis lavalle nostettu camper vaan kiinteä rakennelma.

manha

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 huhtikuu, 2026, 08:49Eilen töistä tullessa jossain kohti Nelostiellä tuli vastaan lava-dodge alustainen asuntoauto. Ei siis lavalle nostettu camper vaan kiinteä rakennelma.

Olisko ollut Sonantin rammari..?

Toyopet

palontie

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 huhtikuu, 2026, 08:49Eilen töistä tullessa jossain kohti Nelostiellä tuli vastaan lava-dodge alustainen asuntoauto. Ei siis lavalle nostettu camper vaan kiinteä rakennelma.

Mä näin viikonloppuna saman Kuopion motarilla.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 06 huhtikuu, 2026, 20:32Lauantaina Forssassa kaikkien kaveri hiukan pukkasi naamiointisavua...

Oisko jako hampaalla sekaisin, tossaseen diudiin tosi kiva tehdä jakopää vaikka kone ois pukissa, silti meinaa mennä jako väärin

palontie

Minä en pysty erottamaan että tossa diudi alustana.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 08 huhtikuu, 2026, 19:55Minä en pysty erottamaan että tossa diudi alustana.
Joku vois nähdä.. ::)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 huhtikuu, 2026, 21:00Joku vois nähdä.. ::)
No kyllä minän voin sen oikeestikin sulle myydä jos alkaa jo näkyjä näkemään.

sössö

perkinssi ainakin on tommonen omituinen sinisenpöllyttäjä vaikka olisi pienillä tunneilla ja ehjä.