Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Springer

Lainaus käyttäjältä: palontie - 15 toukokuu, 2026, 16:44Vein tänään yhdelle asiakkaalle tavaraa sen yhteen halliin,niin siellä vensa museokatsastukseen lähtöä -51 bsa 350 ,2kpl 350 Hondia -70 luvun alusta ja yksi 450 samaa ikäluokkaa ja yksi -90 Honda jonka mallimerkkiä en muista.Tänää kaikilla katsastus./quote]

Siis museoajoneuvoksi rekisteröinti katsastusasemalla vai museoautotarkastus museotarkastajilla?

palontie

Lainaus käyttäjältä: Springer - 15 toukokuu, 2026, 17:14
Lainaus käyttäjältä: palontie - 15 toukokuu, 2026, 16:44Vein tänään yhdelle asiakkaalle tavaraa sen yhteen halliin,niin siellä vensa museokatsastukseen lähtöä -51 bsa 350 ,2kpl 350 Hondia -70 luvun alusta ja yksi 450 samaa ikäluokkaa ja yksi -90 Honda jonka mallimerkkiä en muista.Tänää kaikilla katsastus./quote]

Siis museoajoneuvoksi rekisteröinti katsastusasemalla vai museoautotarkastus museotarkastajilla?

En kyllä muista tarkkaan.

Pertti K

Eilen K-kaupan pihalla rahtihame purjehti perheparkissa olevaan LOLvoon, en voi käsittää. Muuten kun että vakipaikka invaparkissa ollut varattuna.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 15 toukokuu, 2026, 18:45Eilen K-kaupan pihalla rahtihame purjehti perheparkissa olevaan LOLvoon, en voi käsittää. Muuten kun että vakipaikka invaparkissa ollut varattuna.
oliko jakeluauto tai ambulanssi ovien edessä?

Rane 66

Tänään Anttolan ja Mikkelin välillä tuli vastaan Tsopattu Mercury Comet. Tuttu jo 80-luvulta ja Mikkelissä musta 70-luvun lopun tai 80-luvun alun Camaro.

Anza

Hieno ykköskorinen maranellon punainen V70 kaupan pihalla. Vähän oli teipillä korjattu vilkkua, mutta muuten ihan siisti.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 13 toukokuu, 2026, 18:17Todennäköisesti MB pickuppi on ambulanssista tehty. Joskus ysärillä suunnittelin sellaisen rakentamista mutta ruuhkavuodet vei moiset hapatukset mennessään.
Mä olen jo ziljoona vuotta sitten haaveillut tehdä lanssista sellaisen Roope Ankka -mallin limon. Eli takana on korkea koppi herrasväelle istua silinteri päässä selkä suorana ja kuskilla on avomalli. Joku 20-luvun landau vai mikä se on korimalliltaan. Ikinä en varmasti tule toteuttamaan...

LPR

Lainaus käyttäjältä: Rane 66 - 15 toukokuu, 2026, 21:22Tänään Anttolan ja Mikkelin välillä tuli vastaan Tsopattu Mercury Comet. Tuttu jo 80-luvulta ja Mikkelissä musta 70-luvun lopun tai 80-luvun alun Camaro.
Molemmat tuttuja autoja. Tuon Cometin etenkin muistan jo kasarilta ja omistajankin tunnen. En tosin ihan hiljattain ole jutulla ollut. Camaron joskus olen nähnyt liikenteessä.

Anza

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 toukokuu, 2026, 01:08Mä olen jo ziljoona vuotta sitten haaveillut tehdä lanssista sellaisen Roope Ankka -mallin limon. Eli takana on korkea koppi herrasväelle istua silinteri päässä selkä suorana ja kuskilla on avomalli. Joku 20-luvun landau vai mikä se on korimalliltaan. Ikinä en varmasti tule toteuttamaan...

Mulle kelpais sama malli mikä kelpaa Paaville.

Korotettu ja lyhennetty ruumari.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Anza - 16 toukokuu, 2026, 07:31Mulle kelpais sama malli mikä kelpaa Paaville.

Korotettu ja lyhennetty ruumari.

En haluais olla paavina hirvenväistössä.

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Rane 66 - 15 toukokuu, 2026, 21:22Tänään Anttolan ja Mikkelin välillä tuli vastaan Tsopattu Mercury Comet. Tuttu jo 80-luvulta

Ilmeisesti tämä? On kyllä siisti toteutus!

Anza

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 toukokuu, 2026, 09:00En haluais olla paavina hirvenväistössä.

Se on näissä uudemmissa jo parannettu siitä A sarjan mersusta

Asmo

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 toukokuu, 2026, 01:08Mä olen jo ziljoona vuotta sitten haaveillut tehdä lanssista sellaisen Roope Ankka -mallin limon. Eli takana on korkea koppi herrasväelle istua silinteri päässä selkä suorana ja kuskilla on avomalli. Joku 20-luvun landau vai mikä se on korimalliltaan. Ikinä en varmasti tule toteuttamaan...

Coupe de Ville.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coup%C3%A9_de_ville

Pande

Musta Hummer H1 kääntyi Haagan ympyrästä Huopalahdentielle. Mihinköhän ne ovat kadonneet, onko niitä myyty ulkomaille? Joskushan ne olivat pienimuotoinen muoti-ilmiö mutta en kyllä omassa elinympäristössäni niitä enää näe oikein koskaan.

Sininen Camaro CAM-68 hinausauton lavalla. Hinuri oli puolittain ajotiellä Ogelissa, lava puoliksi alas laskettuna ja Camaro lavalla joten tulkitsin tilanteen siten että sitä oltiin noutamassa kerrostalon pihasta.

Punainen laikka-avo Kupla. Siitäkin tuli mieleen että ei niitä niin enää näe. Johtuneeko siitä että nykyään kaikenlaisia tehdastekoisia avoautoja saa huokeallakin, mutta kasarilla vaihtoehdot olivat vähissä jos avoautoa halusi joten Kuplan laikkaaminen ja hassunhauskaksi maalaaminen tuntui ehkä hyvältäkin ajatukselta.

Silinterihattuinen koiranulkoiluttaja. Ei ollut frakkia vaan pikkutakki, pitkät hiukset ja muuten hevimiehen oloinen hahmo. Aina positiivista kun joku erottuu massasta.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 16 toukokuu, 2026, 17:32Silinterihattuinen koiranulkoiluttaja. Ei ollut frakkia vaan pikkutakki, pitkät hiukset ja muuten hevimiehen oloinen hahmo. Aina positiivista kun joku erottuu massasta.
Flying Chopperssin Andy? No tuskimpa...