Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

tevo

HöpöHöpö , työntekijä kiesi ..

E:tohon @LPR n väittämmään ..             

palontie

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 31 toukokuu, 2026, 17:12Iltapäivällä Viialan kyläraitilla:

Tämmöinen Cortina ois kiva.

manha

Lainaus käyttäjältä: palontie - 31 toukokuu, 2026, 17:56Tämmöinen Cortina ois kiva.

Mulla oli joskus 30vuotta sitten tuosta se farmarimalli...

LPR

Lainaus käyttäjältä: manha - 31 toukokuu, 2026, 19:19Mulla oli joskus 30vuotta sitten tuosta se farmarimalli...
Meillä oli uutena silloin kun mä synnyin. En muista, muuta kuin mulle kerrottiin myöhemmin, että on meidän vanha auto, kun jossain näkyi.

Jussi

Cortina L tuntu sillon ihan kasarin ekoina päivinä aika uudelta ja hienolta. Ite piti vaan ajella Vauxhallilla.

Pande

Äsken työmatkaliikenteessä tummanpunainen pappa-Tunturi. Entisöidyn näköinen, ehkäpä 70-luvun alusta. Ihan aikamies nähdäkseni ajoi.

Pande

@1320 taisi puolisen tuntia sitten kääntyä Ramblerilla Konalasta Vihdintielle kohti pohjoista.

Itse olin vastakkaiselta suunnalta tulossa ja kääntymässä etelään, mutta sen verran monta autoa edessä jonossa etten aivan varmaksi nähnyt.

1320

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 kesäkuu, 2026, 13:14@1320 taisi puolisen tuntia sitten kääntyä Ramblerilla Konalasta Vihdintielle kohti pohjoista.

Itse olin vastakkaiselta suunnalta tulossa ja kääntymässä etelään, mutta sen verran monta autoa edessä jonossa etten aivan varmaksi nähnyt.

Minähän se olin. :)

Olin juuri tulossa US Partsista ja ajelemassa töihin Juvanmalmille, tuli vain tehtyä pikavisiitti Konalan Motonetissa kun se sattui sopivasti matkanvarrelle, niin sai haettua jarruputkea Fordiin.

Zuinula

Teijo- biili tuli tänään vastaan Virtain nurkilla kokka kohti Jyväskylää. Melko mintti kuntoinen sinikoppainen

tevo

Utajärvelä harmaja Transporter rek.no :

LÖY-51 .

Vaimolle mainittin, niin vastas : mitälie löysi, ehkä kaapista ulos ..

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: tevo - tänään kello 19:09Utajärvelä harmaja Transporter rek.no :

LÖY-51 .

Vaimolle mainittin, niin vastas : mitälie löysi, ehkä kaapista ulos ..
TRANS-porter...