Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: palontie - tänään kello 16:08Uusi töikaveri tuli tälläisellä töihin tänään.





Noi tuplaantennit kruunasi kokonaisuuden.

Itsekin pongasin niin ikään työmatkalla. Liikkui niin kiireesti, jotta luulin Vauxhall Firentaxi. Ei ollu Vauksali van komia on ja saundit paukkui putkesta  8)

Jussi

Lainaus käyttäjältä: manha - tänään kello 15:53Tais @Jussi tulla Bellyllään vastaan,Vaajakosken sillalla tuossa pari tuntia sitten...
Juu, olin ainakin menossa hempilekuriin niihin aikoihin.

Jussi

Ehjät laittamattoman näköset Starlet ja 127 Viatti näky tänään Laukaantiellä.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: palontie - tänään kello 16:08Uusi töikaveri tuli tälläisellä töihin tänään.





Noi tuplaantennit kruunasi kokonaisuuden.
Mieli tekisi joskus noista kolmesta avengerista koota yksi kulkeva. On vain monta muuta kotteroa mielessä ennen sitä.  :driving:

palontie

Ai ettien että kun on hieno Caddy! ja hyvä väri sisustusta myöten.

https://www.nettiauto.com/cadillac/de-ville/15817732


isalmela

Lainaus käyttäjältä: palontie - tänään kello 18:21Ai ettien että kun on hieno Caddy! ja hyvä väri sisustusta myöten.

https://www.nettiauto.com/cadillac/de-ville/15817732


Näin on! Eikö @Pertti K haluais liittää tämmöisen kalustoonsa?

Pertti K

Oi kyllä! Oliko siinä että ministeri-Diudi kävis vaihdossa?