Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

palontie

Eilen Kaksin parkkisella siisti mk2 Alfa GTV.

tevo

Kuopiosa sininen Camaro tms. Rektunnus ÄLS-3 ..

tevo

Taisipa @Kaktus värinenmallinen Delta rusettikuorutettuna kurvaila Nerkoon ytimesä vastaan ..

Kaktus

Lainaus käyttäjältä: tevo - 29 elokuu, 2026, 14:49Taisipa @Kaktus värinenmallinen Delta rusettikuorutettuna kurvaila Nerkoon ytimesä vastaan ..
Juu siinä oltiin pien jännitys päällä menossa kirkkoon.  ;D

rb

Äsken istuskelin terassilla ja ohi meni:

Vielä saman värinenkin.
En muista oonko koskaan aikaisemmin K seitenkymppistä livenä nähnyt.

LPR

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 elokuu, 2026, 21:25Äsken istuskelin terassilla ja ohi meni:

Vielä saman värinenkin.
Melkein yhtä harvinainen kuin vee seitenkymppinen.

Pertti K

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 elokuu, 2026, 13:06Paitsi toi on nätti.
Mikäli tykkää katsella saippualaatikkoa...

palontie

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 elokuu, 2026, 21:25Äsken istuskelin terassilla ja ohi meni:

Vielä saman värinenkin.
Mulla oli niitä parhaillaan tai pahimmillaan 3 kpl kerralla.

LPR

NSU:han tuo on oikeasti. VAG osti NSU:n, kun ei itse kyennyt suunnittelemaan etuvetoista vesijäähdytteistä rivimoottorista autoa. Oli liian edistyksellistä teknologiaa.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 elokuu, 2026, 13:09Mikäli tykkää katsella saippualaatikkoa...
Kyllä. Tykkäsin Impperialistakin.

Marklin

@Ponu65 lähetti hetki sitten kuvan Viialan kyläraitilta:

Bantam

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 elokuu, 2026, 13:37NSU:han tuo on oikeasti. VAG osti NSU:n, kun ei itse kyennyt suunnittelemaan etuvetoista vesijäähdytteistä rivimoottorista autoa. Oli liian edistyksellistä teknologiaa.

Niinhän se Ferdinand Porschekin lainasi vähän Tatran Hans Ledwinkania kun ei itse pystynyt suunnittelemaan takavetoista ilmajäähdytteistä bokserimoottorista kansanautoa.

Rrottweiler

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 31 elokuu, 2026, 15:24@Ponu65 lähetti hetki sitten kuvan Viialan kyläraitilta:

Viime kesänä ajoin tytölle ja vävykokelaalle muuttokuorman etelään. Vänkärinä oli kyseinen kaveri, välillä sai hieman pitkiä katseita.  :o  8)