Bongauksia liikenteessä

Aloittaja Poju, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

juhapih

Jos oli coupe ja kolmivärinen NASCAR, niin juu...

Sillä reissulla bongasin 65 Ambassador Convertiblen.... Rambler Raipen

LowCrow

Seppälän motonetin pihassa seisoi joku 30-luvun taitteen foortti rodi, 4-tiellä etelään päin tuli muutama vani ja silveraato vastaan ja Laukaassa taas sitten mustangi ja syöksysämpylä, ilmeisestikkin vielä 2-tahti koneella kun niin savutteli.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

JiiTee

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 09 toukokuu, 2025, 23:30Jos oli coupe ja kolmivärinen NASCAR, niin juu...

Juurikin se...  :+1:

tevo

Eilön Muhoksen Teboililla tankatesa (1.574€/l 95okt.) ohitte rohisi RottenBlack chevy van ja joku 70luvun alun kullitettu gm, ehkä plontiac..
Romminmyynti IKEAan

tevo

Ritaharjun Ideaparkin p-paikalla punanen n.'67 malibu 4d, konepellillä L88 skooppi..
Romminmyynti IKEAan

Toyopet

Eilen Laukaassa kukkakauppa ja huonekalukauppa Vehviläisen edessä oranssi c10 chevy, 70/80-luvun taitteesta.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Pande

Tandem. Enpä ole aikoihin nähnyt, vai tuliko viime vuonna vastaan jossakin kun olin itse fillaroimassa. Oikein tuollainen vanhan liiton laite missä takarunko on naistenpyörän mallinen. Kovaa kyytiä painelivat Töölössä, kehnon kuvan ehdin bussikyydistä napata todisteeksi.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 10 toukokuu, 2025, 15:46Eilen Laukaassa kukkakauppa ja huonekalukauppa Vehviläisen edessä oranssi c10 chevy, 70/80-luvun taitteesta.
Mikkelissä pyörii yksi, olisko ollut käymässä sillä suunnalla? Keulalla korisee vissiin Datsun.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 toukokuu, 2025, 18:27Tandem. Enpä ole aikoihin nähnyt, vai tuliko viime vuonna vastaan jossakin kun olin itse fillaroimassa. Oikein tuollainen vanhan liiton laite missä takarunko on naistenpyörän mallinen. Kovaa kyytiä painelivat Töölössä, kehnon kuvan ehdin bussikyydistä napata todisteeksi.

Olikos ankanpojilla jossain sarjassa trippeli, millä ajoivat kolmestaan?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 toukokuu, 2025, 18:34Mikkelissä pyörii yksi, olisko ollut käymässä sillä suunnalla? Keulalla korisee vissiin Datsun.
Ääntä ei kuulunut, kun oli parkissa ja eipä se autoon sisälle olisi ohiajaessa kuulunutkaan.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 toukokuu, 2025, 18:27Tandem. Enpä ole aikoihin nähnyt, vai tuliko viime vuonna vastaan jossakin kun olin itse fillaroimassa. Oikein tuollainen vanhan liiton laite missä takarunko on naistenpyörän mallinen. Kovaa kyytiä painelivat Töölössä, kehnon kuvan ehdin bussikyydistä napata todisteeksi.

Jyväskylässä viime viikolla oli joku pari tandemilla liikenteessä ja kyllä täällä monena kesänä olen tuossa Rantaraitilla nuita tandemeita nähnyt.
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

Antti

Melko reilusti oli tänään kalustoa liikenteessä kun Laihialla kävin. Vanhoja Mersuja useampi, yks GMT800 Suburban jne.

Marklin

Rätti-Cutlass eilen Korsossa bongattuna IC:n ravintolavaunusta käsin. Melkoisella varmuudella tämä yksilö:

Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 10 toukokuu, 2025, 21:22Melkoisella varmuudella tämä yksilö
Tuossa Pitskussa täpärästi kehä ykkösen sisäpuolella tuo on joskus aikaisempina vuosina ollut parkissa. Kuva vuodelta 2022.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

LPR

50-luvun Anglia, joku fuselage, -69 Chargeri, joku 2000-luvun 2-paikkainen avosportti, en tunnistanut, neliökeho pitkällä neliovisella hytillä ja pitkällä lavalla, Riverbay Cowboyn rodi, lankkulintta, useita selvästi harrasteajokkina olevia euroja/japseja.