Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 kesäkuu, 2026, 16:08Uusi töikaveri tuli tälläisellä töihin tänään.





Noi tuplaantennit kruunasi kokonaisuuden.

Itsekin pongasin niin ikään työmatkalla. Liikkui niin kiireesti, jotta luulin Vauxhall Firentaxi. Ei ollu Vauksali van komia on ja saundit paukkui putkesta  8)

Jussi

Lainaus käyttäjältä: manha - 22 kesäkuu, 2026, 15:53Tais @Jussi tulla Bellyllään vastaan,Vaajakosken sillalla tuossa pari tuntia sitten...
Juu, olin ainakin menossa hempilekuriin niihin aikoihin.

Jussi

Ehjät laittamattoman näköset Starlet ja 127 Viatti näky tänään Laukaantiellä.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 kesäkuu, 2026, 16:08Uusi töikaveri tuli tälläisellä töihin tänään.





Noi tuplaantennit kruunasi kokonaisuuden.
Mieli tekisi joskus noista kolmesta avengerista koota yksi kulkeva. On vain monta muuta kotteroa mielessä ennen sitä.  :driving:

palontie

Ai ettien että kun on hieno Caddy! ja hyvä väri sisustusta myöten.

https://www.nettiauto.com/cadillac/de-ville/15817732


isalmela

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 kesäkuu, 2026, 18:21Ai ettien että kun on hieno Caddy! ja hyvä väri sisustusta myöten.

https://www.nettiauto.com/cadillac/de-ville/15817732


Näin on! Eikö @Pertti K haluais liittää tämmöisen kalustoonsa?

Pertti K

Oi kyllä! Oliko siinä että ministeri-Diudi kävis vaihdossa?

pantera

Sisu GPT hämeenkyrössä kolmostiellä. 8)
H1 on tissiposkille

Jussi

Lainaus käyttäjältä: pantera - 23 kesäkuu, 2026, 20:29Sisu GPT hämeenkyrössä kolmostiellä. 8)
H1 on tissiposkille
Jos olis rahea, niin hankkisin. Makee.

Pande

Päivällä Myyrmannin parkkihallissa oli oikein siisti vaaleansininen Mazda 929 sitä 1986-91 sukupolvea. Taas kerran malli josta voi todeta että ihan justhan niitä oli joka puolella mutta nyt ei missään.

Tummanpunainen Lancia Kappa Coupe kurvasi Tuusulanväylältä kohti kehä kolmosta äsken kun olin fillaroimassa. Sen kanssa taas päinvastainen juttu että silloin kun ne olivat uusia niin niitä ei ollut täällä ollenkaan, nykyisin sentään edes jokunen.

LPR

Vaalea Ford LTD 2D HT on näkyny useampana päivänä paikallisen osulan pihalla. Jostain 60-70-luvun vaihteesta. En ole vielä bongannut kuskia, varmaan on joku tuttu.