Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Marklin

Puistobluesin parkkikselta muutama bongaus tänään Järvenpäästä:

Lisäksi ainakin punainen Rättäri, musta parin vuoden ikäinen Musse ja harmaa C5 Vette.

tevo

Varmmaan 10 eriväristä rättäriSitikkaa , YÄK :wc: .
Kaippa niilä jonnullainenmiitti lähistöllä onpi ..

Esmi

'64 pitkäkatto Chevrolet Impala  voi olla muukin malli esim Bel Air Vesijärvenkadulla Lahes! '63 Fairlane 2d sedan,'69 Plymouth Fury avo yms..

Esmi

-71 Lincoln ja Kalu Edsel '59

Marklin

Tänään hippasen ennen Someroa:

Somerolla:

Forssan ja Urjalan välillä tuli Silmäterä vastaan:

Eilen Karjalohjan kyläraitilla tummanvihreä 1gen Camaro. Tänään Forssassa violetti ´67 avo-Chevy sekä vihreä avo-Kupla.

tevo

Ismoskosmos

Olihasta Kajjjaanissa heti aamusta pallokeula matala volkkarin paketti, iltapäevästä keltanen avo Callengeri, Kaiseri, helevetin hieno musta Pv Vollengeri, keltanen hart toppi coupe Impula ja muutamakin pimpula :-*

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Ismoskosmos - 12 heinäkuu, 2026, 21:21Olihasta Kajjjaanissa heti aamusta pallokeula matala volkkarin paketti, iltapäevästä keltanen avo Callengeri, Kaiseri, helevetin hieno musta Pv Vollengeri, keltanen hart toppi coupe Impula ja muutamakin pimpula :-*
No siellähän on ollut taas vaikka mitä. Paljon näkyi kasitielläkin jenkkejä - torstaina Haaparantaan menijöitä ja sunnuntaina Haaparannasta tulijoita

Ismoskosmos

Tännään näpötti Sotkamontien yleisessä ja täpötäydessä parkissa minun Buikin vieressä samanmoinen pitkäkatto ja niin ikään puisena. Piti hieroa silmiä jonkun aikaa jotta mikä kultamyrsky täällä on puhaltanu kun auto vaihtanu väriä... Muista pongauksista mainittakoon mr Pulisong kättä nostamassa jonkun pakun repsikalta.

JUY40

Leirintäalueen isäntä rapisteli jollain coupe viiatilla äsken tuosta nenän eestä.  :thinking:

Pande

Ennen ysiä joku ajoi isolla customilla hätävilkut päällä hiljaista nopeutta Vihdintietä etelään takarengas aivan tyhjänä läpsyttäen.  :(  En mä tiedä... jatkoi Kaupintien kohdalta keskustaa kohti niin ei siinä kotitalli voinut aivan nurkan takana odottaa. Tuskin itse tuollaisessa tilanteessa jatkaisin matkaa, ei sitä tiedä etteikö vannekin kärsisi vahinkoa jos rengas menee ihan riekaleiksi ja onhan siinä hiljakseen ajaessakin jonkunlainen riski kun pääväylää ajaa.