RIP OD -miitti, Syyskuu 2020 [PÄIVITETTY 17.08]

Aloittaja Stige, 27 toukokuu, 2020, 00:37

« edellinen - seuraava »

Aamupalahalukkaat?

La aamu
1 (7.7%)
Su aamu
1 (7.7%)
Molemmat aamut
11 (84.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Äänestys päättynyt: 27 syyskuu, 2020, 22:09

Camino79

Jos ei mitään henkeä uhkaavaa tule niin tulossa ollaan  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 17 elokuu, 2020, 20:46Jos ei mitään henkeä uhkaavaa tule niin tulossa ollaan  :D
Hääpäivä, muutto.. Mitäs muita niitä olikaan.. :thinking:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 elokuu, 2020, 18:09Jos mä olen sen viikon Uuraisissa (jokihaara) niin voidaanko me sopia jomman kumman autolla kimppakyyti? 

Nii.... Ja mites jussi?
Kyl määkin yrittäsin tulla, jos ei mitään pakollista ilmaannu.
En varmasti oo.

Rotteni78

Ehkä foorumin tyhmin?

Kyllähän sitä aina nuorta saa, mut löydäppä vähän käytetty vanhus!

rb

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 17 elokuu, 2020, 23:33Kyl määkin yrittäsin tulla, jos ei mitään pakollista ilmaannu.
No mut sit keksitään joku kimppakyyti.

Eli tulen jos olen terveenä,  eikä Uusimaa mene sulkuun...

palontie

Oon tulossa jos oon saanut subben silloin maalauksesta.
Eniten vituttaa kaikki.

cdi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 elokuu, 2020, 10:47Oon tulossa jos oon saanut subben silloin maalauksesta.

Mäkin saatan sitte tulla kun palontie kumminki peruu viime tingassa.  Onko paikasta mitään tietoa ,pitääkö teltta olla omasta takaa.?

Stige

Lainaus käyttäjältä: cdi - 18 elokuu, 2020, 19:42Mäkin saatan sitte tulla kun palontie kumminki peruu viime tingassa.  Onko paikasta mitään tietoa ,pitääkö teltta olla omasta takaa.?

On tuolla huoneitakin ihan sama moniko tulee.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Stige - 18 elokuu, 2020, 19:46On tuolla huoneitakin ihan sama moniko tulee.

Onko nurkat pyöristetty ja pehmustettu?

palontie

Lainaus käyttäjältä: cdi - 18 elokuu, 2020, 19:42Mäkin saatan sitte tulla kun palontie kumminki peruu viime tingassa.  Onko paikasta mitään tietoa ,pitääkö teltta olla omasta takaa.?

Meillä nuoremmilla on teltta omasta takaa
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Teltat pystyyn! Käsikopelolla arvuuttelua "kuka" missäkin "teltassa" on!
Sinä vain

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 18 elokuu, 2020, 20:05Teltat pystyyn! Käsikopelolla arvuuttelua "kuka" missäkin "teltassa" on!

Ja illalla sit kiteeläistä leikkiä

LainaaPyhäiltoina käski hän seudun rahvaan kokoontumaan määrättyyn paikkaan, jossa näiden kanssa oli omalla tavallaan vesikenkäsillä. Miehet jäivät ulos ja vaimot hän asetti tuvassa toinen toisensa veireen pyllysiinsä, kunkin pää pis-tettynä penkin alle ja takapuoli paljaaksi. Nyt tuli tietysti mies kerrallaan tunnus-telemaan omaa vaimoansa. Jos hän tässä kokeessa onnistui omansa tuntemaan, pääsi hän vapaaksi, vaan se joka sattui erehtymään, sai selkäänsä, - luultavasti määrätyt lyömät, jonka perästä lienee kokeita jatkettu, kunnes leikki oli loppuun leikitty
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Ranee

Tuommoisia reittejä mapsi arpo mulle miittiin
Perhebiilissä on vielä pari vapaata paikkaa jos jollain tarvetta kyydille miittiin jatai pois niin onnistuu suurinpiirtein kartan reittien mukaan
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

Rotteni78

Ehkä foorumin tyhmin?

Kyllähän sitä aina nuorta saa, mut löydäppä vähän käytetty vanhus!