09 heinäkuu, 2020, 17:59

Uutiset:


Valiantin jarruprobleema

Aloittaja BKU, 03 kesäkuu, 2020, 21:02

« edellinen - seuraava »

BKU

Mikähän kehno vaivaa kun lyö koneen pyörimään niin jarrupoljin painuu kuin sitä poljettaisiin ja tietysti jarrut tällöin päälle? Tehostin jotenkin kummailee kun ilman sen letkua pelaa mutta tietysti saa polkea tosissaa että pysähtyy. Perjantaina ois tarkoitus koittaa leimalle tarjota.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78
Valiant -67

+Joku kolomekymmentä muuta kotteroa

JAMANT

Jarrutehostajan tehostinventtiili rikki, yhdestä -83 Buickista hajos just tuollai, veti liinat kiinni jarrudynolla niin kovaa että meni takaa putki poikki, alipaineessa on voimaa...

BKU

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - 03 kesäkuu, 2020, 21:12Jarrutehostajan tehostinventtiili rikki, yhdestä -83 Buickista hajos just tuollai, veti liinat kiinni jarrudynolla niin kovaa että meni takaa putki poikki, alipaineessa on voimaa...

Jees kiitoksia, pitää tutkailla.  ^-^
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78
Valiant -67

+Joku kolomekymmentä muuta kotteroa

sämpy

Tai liimaantunut auki. Voi koittaa potkia pedaalia että jos lähtisi liikkeelle. En tiedä ihan tarkkaa rakennetta näissä mutta on tullut auottua ja huollettua venttiilivikaista tehostajaa. niissä venttiili oli kumilevy joka pääsylkylle menevässä tangossa, jota vuorostaan polkimelta tuleva tanko painaa auki. Voi siellä olla jotain roskaa tai hapettumaakin mennyt väliin että falskaa. Tai sitten venttiilin vieressä rungossa halkeama.

Jos ei aukee polkimella rymistelemällä niin sitten pitää vaan purkaa koko tehostin. Huolellinen putsaus ja jarrusylinterirasvaa hyvin kevyesti, tai silikonirasvaa. Ei mitään vaseliinia tärvelee kumiosat ja kerää likaa. Oli aika v-mäinen saada yksin kasaan kun siellä on jousi ja kaikki pitää saada nätisti linjaan.
Whites live better

BKU

Joo atomeiksi se on jossain välissä laitettava ja tutkittava.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78
Valiant -67

+Joku kolomekymmentä muuta kotteroa