BMW asiantuntia pääkaupunkiseudulla?

Aloittaja WBBC, tänään kello 07:47

« edellinen - seuraava »

WBBC

Vaimon vuosimallin 2012 2 litraisen bensakone bemarin näytössä viesti ,ettei autolla saisi ajaa. Oli Saka pajalla Helsingissä, eivätkä kahden tunnin aikana osanneet sanoa mikä on vikana. Kalliin tuntihintalaskun joutui kuitenkin maksamaan. Onko kellään ideaa, mitä kannattaisi tehdä? Myydä auto vikakoodin kera, vai löytää jokin joka osaa asiansa?

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: WBBC - tänään kello 07:47Vaimon vuosimallin 2012 2 litraisen bensakone bemarin näytössä viesti ,ettei autolla saisi ajaa. Oli Saka pajalla Helsingissä, eivätkä kahden tunnin aikana osanneet sanoa mikä on vikana. Kalliin tuntihintalaskun joutui kuitenkin maksamaan. Onko kellään ideaa, mitä kannattaisi tehdä? Myydä auto vikakoodin kera, vai löytää jokin joka osaa asiansa?

Yleensä tuollaisesta ei laskua tarvitse maksaa.

Kyrpov

Joo ei. Olis sieltä edes joku osalottoarvaus pitänyt tulla. Entäs ihan joku motomaatin 20€ vikakoodinluku kärkeen? Sielläkään ei maksa mitään jos ei koodia löydy.
Sinä vain

WBBC

Joo, no samalla vaihdettiin etuiskarit, ja sekin maksoi ihan riittävästi. Olivat uittaneet vikakooditutkinnan samaan laskuun. Nyt kärry seisoo tuossa pihalla ja mietitään mitä tehdään. Jos joku haluaa sen ostaa, niin tervetuloa kaupoille.

Zephyr


Springer

Espoossa olisi bemareihin erikoistunut huolto, en tiedä enempää kun en ole BMW:tä koskaan omistanut.
https://bemarihuolto.fi/korjaamot/espoo/

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Springer - tänään kello 13:00Espoossa olisi bemareihin erikoistunut huolto, en tiedä enempää kun en ole BMW:tä koskaan omistanut.
https://bemarihuolto.fi/korjaamot/espoo/

Soitin tuonne. Lupasivat katsoa mikä vaivaa. Kiitos.

Mudracer

Kilpailutin joskus autojerryssä yhden ajosta sammuneen plösön. Hinta vaihteli 600-1800€ välillä riippumatta siitä löytävätkö vian.
X

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - tänään kello 14:03Kilpailutin joskus autojerryssä yhden ajosta sammuneen plösön. Hinta vaihteli 600-1800€ välillä riippumatta siitä löytävätkö vian.

Kaipaan aikoja, jolloin autoissa ei edes ollut mitään vikakoodeja. Ajettiin ja huollettiin.

WBBC

Tuossa tuo vaimon auto myynnissä, jos ketään kiinnostaa. Erittäin siisti ja vähän ajettu ripeä coupe.

https://www.nettiauto.com/bmw/120/15010638

Mudracer

Lainaus käyttäjältä: WBBC - tänään kello 14:11Kaipaan aikoja, jolloin autoissa ei edes ollut mitään vikakoodeja. Ajettiin ja huollettiin.
Jep ja viat myös löydettiin ilman 20K€ skanneria. Tuntuu siltä että nykyään korjaamot ei oikein snaijaa että ei kukaan maksa 500€ koteloon 1500€ remonttia vaan pitäisi niiden osata pikkasen joustaa tuntiveloituksen kohdalla.
Ostin Icarsoftin cr pro skannerin ja se on maksanu ittensä jo moneen kertaan.
X

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - tänään kello 14:16Jep ja viat myös löydettiin ilman 20K€ skanneria. Tuntuu siltä että nykyään korjaamot ei oikein snaijaa että ei kukaan maksa 500€ koteloon 1500€ remonttia vaan pitäisi niiden osata pikkasen joustaa tuntiveloituksen kohdalla.
Ostin Icarsoftin cr pro skannerin ja se on maksanu ittensä jo moneen kertaan.

Puhumattakaan mun vanhoista 1960-70 -luvun taitteen harrasteautoista, jotka yleensä korjattiin uusimalla tulpat, tulppien johdot, katkojan kärjet ja putsaamalla nelikurkkuinen quadrajet -kaasari. Helppoa ja halpaa.

puliukk0

Eiköhän bemarissa ole öljysihti tukossa kun ketjun laahaimet murusina öljypohjassa. Eli ei öljynpaineita ja käskee olla ajamatta.

Olis aika klassikko vika tuossa kamalassa n43 moottorissa.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: puliukk0 - tänään kello 15:05Eiköhän bemarissa ole öljysihti tukossa kun ketjun laahaimet murusina öljypohjassa. Eli ei öljynpaineita ja käskee olla ajamatta.

Olis aika klassikko vika tuossa kamalassa n43 moottorissa.

Jaa? Nyt en muista onko hallituksen autossa mekaanista öljynpainemittaria- Tuskin, kuten ei muissakaan nykyleluissa. Ja jos näin on, niin todella kallis remppa edessä jollekkin.