MIelenkiintoiset artikkelit yms. autoharrastuksen saralta

Aloittaja Pertti K, 11 lokakuu, 2020, 18:12

« edellinen - seuraava »

sössö

ennen olen mietiny mitä tekee huoltoasemalla mistä ei saa mitään muuta hyödyllistä kuin bensaa mutta nyt voi jo miettiä mitä tekee huoltoasemalla mistä ei saa edes bensaa

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 26 joulukuu, 2020, 03:32ennen olen mietiny mitä tekee huoltoasemalla mistä ei saa mitään muuta hyödyllistä kuin bensaa mutta nyt voi jo miettiä mitä tekee huoltoasemalla mistä ei saa edes bensaa
Mikä ihmeen huoltoasema?!? ::)
Ne on liikennemyymälöitä. Huoltoasemat on jo aikoja sitten poistunut teiden varsilta.
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Murikka

Lainaus käyttäjältä: Pande - 23 joulukuu, 2020, 09:19Muutama vuosi sitten mielenkiintoisessa maalaishuoltisdokumentissakin esiintynyt OD-jäsen SamiL Ylen jutussa bensa-asemien vähenemisestä. Näköjään heidän Gulfillaankin bensanmyynti loppunut, nostalgiakahvila ja korjaamo jatkavat. Enpä minäkään sieltä koskaan polttoainetta ostanut, muutamat munkkikahvit olen nauttinut.

https://yle.fi/uutiset/3-11710911

Tuohon gulffin välittömään lähimaastoon me kaverin kans jätettiin yhtenä talvena kamala kasa ruostetta.
Piti sen lintalla levittää vähä penkkaa ni perkele se jameksen ruosteinen varapyöräkotelo antautu, lopputuloksena koko takaposki sisässä siitä autosta ja penkka aivan ruskea siitä kaikesta ruostetomusta ja paskasta.  :))
Päästiin gulffille kuitenkin.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: sössö - 26 joulukuu, 2020, 03:32ennen olen mietiny mitä tekee huoltoasemalla mistä ei saa mitään muuta hyödyllistä kuin bensaa mutta nyt voi jo miettiä mitä tekee huoltoasemalla mistä ei saa edes bensaa
Jos tuohon Gluffiin viittaat niin se kai on ihan oikea huoltoasema. Jos porukka kumminkin hakee bensat lähimmältä kylmäasemalta niin lienee aika sama onko ne mittarit siinä pihassa tönöttämässä vai ei.

Siis keskivertoihmisille, en tarkoittanut sinua.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

pantera

Sieltä saa huoltoa

pantera

Muistanko oikein että toi kulffi-Lassila myi aikoinaan autoaiheista kirjallisuutta rompetoreilla ja näyttelyissä?

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 19 joulukuu, 2020, 13:05https://www.drive2.com/c/1689929/
Aina välillä saa ihmetellä tämmöisiä sivustoja, että mikä helkkarin järki nähdä vaivaa laittaa tavaraa nettiin ja sitten tehdä se sellaisella laadulla että saa silmät sirillään koittaa lukea.

sössö

kyllä ne ainakin 200% saakka suurenee ihan lukukelpoisesti

Pertti K

Kyllä on ihanaa!

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: pantera - 26 joulukuu, 2020, 11:48Muistanko oikein että toi kulffi-Lassila myi aikoinaan autoaiheista kirjallisuutta rompetoreilla ja näyttelyissä?
Juu.

Toyopet

Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Pertti K

Kyllä on ihanaa!

Dohc

Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!

signet

Lainaus käyttäjältä: pantera - 26 joulukuu, 2020, 11:48Muistanko oikein että toi kulffi-Lassila myi aikoinaan autoaiheista kirjallisuutta rompetoreilla ja näyttelyissä?
Juu ja toimittaa mobiilikokoisia renkaita
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Pertti K

Kyllä on ihanaa!