Ihmeellisiä ostajia

Aloittaja Gary Grand, 13 lokakuu, 2020, 12:46

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 02 lokakuu, 2024, 20:24Suomalainen nimi, puhui kyllä murtaen, fb-profiili aika erikoinen näkyvältä sisällöltään.
Joku tollanen haki ne Radiotehnikan kajarit täältä. Makso kyllä ja vei mukanaan. Virolaiselta minusta kuulosti.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 13 lokakuu, 2024, 04:40Joku tollanen haki ne Radiotehnikan kajarit täältä. Makso kyllä ja vei mukanaan. Virolaiselta minusta kuulosti.
Harri K?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 13 lokakuu, 2024, 04:55Harri K?
Enpäs tiedä nimeä, kun muijan veispuukki-ilmoituksesta meni.

signet

Tänään joku alkoi pommittamaan neoplanin ilmoituksesta,että käykö vaihto.
Kirjoitin että käy seuraavat:Jenkkiauto,museoauto,vaihtolava,hiace/hilux,maansiirto ja nostokoneet.
Hällä olis ollu tahoe -02 suomen nätin ja edullisin vain 16.900eur.
Kirjoitin että tuo ei ole ihan sitä mitä tarkoitan jenkkiautolla.
jos olisin laittanu että harrastejenkki,niin kai sen mielestä totakin voi harrastaa.Munkin mielestä voi,mut ei vaan ole mun auto.
Vastasi että tämähän on jenkkien jenkki.
Ja sit tarjosi mitsu cantteria...
minähän tässä olen ihmeellinen myyjä...

Smirkelimies

Juhannus on hienoa aikaa ku ostajat aktivoituu. Motskari myynnissä, vähä oli jo Juhannus- sössöä ostomiehen puheessa. Kysyi samat asiat mitkä luki jo ilmoituksessa. Tarjos ei paljo mitään ja sanoi että kiiittosss hei   ;D

Springer

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 19 kesäkuu, 2025, 20:44Juhannus on hienoa aikaa ku ostajat aktivoituu. Motskari myynnissä, vähä oli jo Juhannus- sössöä ostomiehen puheessa. Kysyi samat asiat mitkä luki jo ilmoituksessa. Tarjos ei paljo mitään ja sanoi että kiiittosss hei  ;D /quote]
Nåinhän se yleensä menee?

Hurtsi1

Eilen tuli itselle vastaan ihmeellinen ostaja. Minulla on D mallin Opel Rekord Sprint coupe harrasteena ja tämä ostaja messengerin kautta alkoi kysellä autoa onko myynnissä. Kerroin että ei ole mutta kaikellehan löytyy hinta noin niinkun periaatteessa. No kaveri alkoi kertoa toteutuneita myyntihintoja nettiautossa ja huutokaupoissa. Jatkoi sitten että hän on valmis maksamaan 8400e. Minä siihen että no voi,voi muistutan että sinä tulit kysymään ja minä sanoin että kaikki on hinnallaan myynnissä mutta ole hyvä ja jatka vain etsimistä. Hän suutahti ja erehtyi sanomaan että hänestä tuo on hyvä hinta koska jos hän myy sen eteenpäin niin täytyy olla hiukan varaa nostaa hintaa. Nyt en ole varma olenko minä ihmeellinen myyjä,vai onko hän ihmeellinen ostaja. Tämä tyyppi on vanhojen Opel 60/70 clubin sivuilla vakio kommentoija myyntipalstojen harraste opeleiden hinnoista. Vitutti niin paljon tuo hänen tyyli että oli pakko laittaa pikku provo perään jossa kerroin että Suomeen ei valitettavasti kannata alkuperäisiä ja räpeltämättömia sekä hitsaamattomia autoja myydä. Niiden ostajat ovat Saksassa jossa niistä saa edes jotenkin järkevän hinnan. Yllättäen kaveri vaikeni eikä jatkanut enää keskustelua.

Hurtsi1

Laitoin tämän tapahtuman myös opel60/70 foorumille, paskamyrskyä odotellessa :panic:

Valde

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 14 lokakuu, 2025, 14:29Laitoin tämän tapahtuman myös opel60/70 foorumille, paskamyrskyä odotellessa :panic:
Ps, foto (tai linkki) ois kiva. :pokaali:

Hurtsi1

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 14 lokakuu, 2025, 14:29Laitoin tämän tapahtuman myös opel60/70 foorumille, paskamyrskyä odotellessa :panic:
No sehän kävi yllättävän nopeasti. Kaveri oli käynyt tekstin lukemassa ja lähetti messengerin kautta viestiä. Olin kuulemma osittain oikeassa ja nosti tarjoustaan lähemmäs toivomani hintaa mutta vasta keväälle-26. Yritin viellä ystävällisesti kertoa että en ole myymässä autoa. Olisikohan pitänyt mainita että tyypillisesti harrasteautojen hinnat pompsahtavat keväällä ja niin käynee tämänkin auton kohdalla. Nyt tää alkaa jo käydä viihteestä,joten jatkoa odotellessa.  :coolsmoke: 

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 14 lokakuu, 2025, 11:24...alkoi kysellä autoa onko myynnissä. Kerroin että ei ole mutta kaikellehan löytyy hinta noin niinkun periaatteessa...
Mikä siinä onkin, että ne loppuelämäks hankitut olis helppoja myydä, mutta toisaalta, kun laitat jotain myyntiin, niin kukaan ei halua :thinking:

Muutama ikiajoiks hankittujen kyselijä on osunut myös mun kohdalle ja olen käyttänyt kahta vaihtoehtoista vastausmaillia:
1: "tohon konepellille voi pinota setelirahoja ja mä kyllä kerron sit, kun pinoissa on riittävästi"
2: "perikunta määrittelee sit aikanaan sen myyntihinnan"

Harri S

Ihmettelijöille tuppaan sanoa että kyllä koura-auto hoitaa sitten kun minä en ole hoitamassa.

Hurtsi1

Tuo kingswoodin keinohan ois näpee. Mulla on tässä vähän myös tunnetta pelissä kun ostin erittäin hyvältä kaverilta tuon auton ja lupasin että jos tulee myyntiaikeita niin hällä on etuosto oikeus. No se oikeus päättyi vuosi sitten kun kaveri päätyi sairauden vuoksi paremmille ajelumaille. Tämän vuoksi on jotenkin erityisen vaikea ajatella myyntiä viellä. Ehkä kunhan aikaa viellä hieman kuluu niin voisi olla helpompaa. Mutta tämä on kyllä ollut niin pitkän haaveilun kohde että,,,, ei varmaan tule myytyä. Voi v,,tu mikä paatos tuli tästä :wc:

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 14 lokakuu, 2025, 22:16Tuo kingswoodin keinohan ois näpee. Mulla on tässä vähän myös tunnetta pelissä kun ostin erittäin hyvältä kaverilta tuon auton ja lupasin että jos tulee myyntiaikeita niin hällä on etuosto oikeus. No se oikeus päättyi vuosi sitten kun kaveri päätyi sairauden vuoksi paremmille ajelumaille. Tämän vuoksi on jotenkin erityisen vaikea ajatella myyntiä viellä...
Kerronpa omakohtaisen tarinan, joka ei sisällä mitään noin henkilökohtaista:
mulla on siis ikää runsas viiskymppiä ja runsas 30v sitten ostin (tarkemmin määrittelemättömän merkkisen ja -mallisen) auton, jollaista olin halunnut n. vaahtosammuttajan kokoisesta asti. Silloin elettiin siis ysärin alkupuoliskoa ja ko. laite maksoi mulle tasan ja tarkalleen 24tmk (iso raha opiskelijan kesätienisteistä ja opintorahoista). Noin vuosi hankinnan jälkeen mulle heitettiin 50tmk tarjous, joka olis ollut ihan kiva taskuraha just ennen inttiä... Kieltäydyin, kuten myöhemmin, just eurojen tulon jälkeen kieltäydyin myös 35t€ tarjouksesta (joka muuten olis ollut silloin aika paljon rahaa...) Mulla siis on edelleen auto, jota olen ihan pennusta asti halunnut ja sille ei siis edelleenkään olemassa oikeaa rahallista arvoa, vaikka jotain lukuja heititinkin...

Tosin en tiedä, olisko kumpainenkaan em. tarjouksista kantanut maaliin asti, mutta silloin niitä huvikseen tarjoavia pellejä oli vähemmän kuin nykyään...