Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Anza - 01 lokakuu, 2022, 08:56Näyttää hyvin paljon ferrarille. Peräpäästä vielä enemmän.


Aika hienot systeemit. Ajotietokone, CD, navigaattori, nelipyöräohjaus, näyttö väreillä, aurinkopaneeleilla toimiva ilmastointi jne.
Just sen verran vähän ferrarin näköä sotkettu Pösöön, että on hyvän näköinen. :P

Anza



Sairaat perversiot ja unelma-autot yhdistyy tässä ferrarin näköisessä pösössä PRV turbomoottorilla.

Gary Grand


Gary Grand



Nyt ois karvanaamarimallia tarjolla.. :rolleyes:

Pertti K

Ehkä vielä huonompi menemään märällä nurmikolla kuin Ducato.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 02 lokakuu, 2022, 16:13Ehkä vielä huonompi menemään märällä nurmikolla kuin Ducato.
Hakannee jopa possunokka Transitin. Sillä pystyy jäämään alamäkeen kiinni.

Pertti K

Se on sentään takatuuppari. Vaikka mulla kohtuu maltillinen takaylitys niin kyllä se tuo etuveto on aika onneton vähänkin liukkaalla tai pehmeällä alustalla.

redneck1


Gary Grand


isalmela

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 lokakuu, 2022, 08:57Tämmöistä katellessa tulee aina hirveä vtutus Suomen autonrakentelupykäliä kohtaan.. :smashhead:
Minulla ja @leivonharri lla luultavasti tulee hirveä vitutus kun joku on pilkkonut hienon Buickin  :P

LowCrow


Gary Grand


redneck1

Kuten joku julkaisun kommenteissa sanoo "Sex on wheels"

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 05 lokakuu, 2022, 10:31Kuten joku julkaisun kommenteissa sanoo "Sex on wheels"


Kyllähän autossa nussiminen ihan kivaa on, ahdasta voi toki olla autosta riippuen, mutta onnistuu jopa fiat unossa  :))

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 05 lokakuu, 2022, 09:08Minulla ja @leivonharri lla luultavasti tulee hirveä vitutus kun joku on pilkkonut hienon Buickin  :P
No itseasiassa...

Tollanen buickihan on maailman paras auto melkein mihin vaan...
Paitsi neliveto puuttuu.

Oon miettinyt tässä, jos maailma sortuu ja Mad Max -ajat koittaa, niin mä lähtisin kyllä ryöstelemään maakuntien hylättyjä ABC-asemia nimenomaan buickilla. Jos se olis tollanen (värikin täsmää ja puukuvion kulumat), niin ei teiden kunnossapito haittais.

Joku karjapuskuri. Ja ovet/jalkatilat täyttäis Bilteman kuvastoilla, niin olis luodin kestävä.