Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 05 lokakuu, 2022, 17:48No itseasiassa...

Tollanen buickihan on maailman paras auto melkein mihin vaan...
Paitsi neliveto puuttuu.

Oon miettinyt tässä, jos maailma sortuu ja Mad Max -ajat koittaa, niin mä lähtisin kyllä ryöstelemään maakuntien hylättyjä ABC-asemia nimenomaan buickilla. Jos se olis tollanen (värikin täsmää ja puukuvion kulumat), niin ei teiden kunnossapito haittais.

Joku karjapuskuri. Ja ovet/jalkatilat täyttäis Bilteman kuvastoilla, niin olis luodin kestävä.
Voihan Biltema

leivonharri


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 05 lokakuu, 2022, 09:20@Toyopet tuossahan olis tuo buickki, sehän olis hyvä aihio tuommoiseen
Alustaa alettava etsimään...
 ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 05 lokakuu, 2022, 21:20Alustaa alettava etsimään...
 ;D
JOS, siis JOS olisi jotenkin järjellisesti mahdollista pitää laite kilvissä Suomessa, niin hommaisin äkkiä lankkukyljen tuon Supikan alustan päälle.. :P

Marklin

Pari puukylkistä perversiota lisää:



 


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 lokakuu, 2022, 21:24JOS, siis JOS olisi jotenkin järjellisesti mahdollista pitää laite kilvissä Suomessa, niin hommaisin äkkiä lankkukyljen tuon Supikan alustan päälle.. :P
eikös rungolliseen saa korin vaihtaa, jos kori on uudempaa mallia kuin alusta, toisinpäin ei enää mahdollista.

LPR

Ysärillä Lahden suunnalla oli Wagoneerin rungolla 65-66 farkku Belairin koppa. Liekö vielä hengissä?

Esmi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 05 lokakuu, 2022, 22:18Ysärillä Lahden suunnalla oli Wagoneerin rungolla 65-66 farkku Belairin koppa. Liekö vielä hengissä?
On palautunut rakentajalle, oli syyskuun Lahti Cruisingissa!

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 lokakuu, 2022, 21:24JOS, siis JOS olisi jotenkin järjellisesti mahdollista pitää laite kilvissä Suomessa, niin hommaisin äkkiä lankkukyljen tuon Supikan alustan päälle.. :P
Mullahan oli aikanaan yks ylimääränen Camaron koppa ja Blatseri oli just sillon pajotuksessa. Kyllä sitä tuli vähän mittanauhan kanssa tutkittua... Sillon just oli paperisota menossa kahestakin korinvaihtojutusta, niin ei yhtään jaksattanu alottaa vielä kolmattakin, oli se sen verran ressaavaa. Ja nythän sekin on vielä vaikeempi juttu.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 06 lokakuu, 2022, 03:38On palautunut rakentajalle, oli syyskuun Lahti Cruisingissa!
Kävin muinoin, joskus varmaan -96, Ahtialassa yhtä Darttia katsomassa, oli silloin siellä pihalla. Liekö oli sen rakentaja? Oli jotain muitakin mielenkiintoisia projekteja, olisko ollu joku rodi silloin tekeillä.

redneck1

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 05 lokakuu, 2022, 17:48Joku karjapuskuri. Ja ovet/jalkatilat täyttäis Bilteman kuvastoilla, niin olis luodin kestävä.
Itse laittaisin vanhoja läppäreitä, vaikka niitä saakin heikommin. 8) Myytinmurtajat kun testasi niiden luodinkestävyyden. Siksi aina repussakin mukana läppäri. Eipä ammuta selkään. ;D

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Antti - 06 lokakuu, 2022, 07:59Vissiin aika vaarallista seutua tuo Taivassalo/Uki jos selkään ampumisen varalta pitää läppäri olla mukana. ;) ;D
Repun tarvekin aina vaan silloin kun siellä kulkee mukana läppäri. Turkuun kerran otin tarkoituksella, kun oli hankalaa toimittaa sitä muuallekaan. Helpompi myös vetää mahdollista päälle käyvää päähän repulla missä on läppäri kuin tyhjällä ja kevyelle repulla...

Gary Grand

Meilläpäin ei ehkä läppäri riitä. :thinking:
Todennäkösin päällekarkaaja on kiimanen uroshirvi.. :panic:  :oushit:

leivonharri

Itsepuolustukseen mulla ei ole kun toi ulkonäkö. Sekään ei suojaa kun raiskauksilta.

Mija

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 lokakuu, 2022, 08:37Meilläpäin ei ehkä läppäri riitä. :thinking:
Todennäkösin päällekarkaaja on kiimanen uroshirvi.. :panic:  :oushit:
Tuossa kohdin kannattaakin vissiinkin laittaa se läppäri suojaksi kalsareihin peräpuolelle.. :o