Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Se on sentään takatuuppari. Vaikka mulla kohtuu maltillinen takaylitys niin kyllä se tuo etuveto on aika onneton vähänkin liukkaalla tai pehmeällä alustalla.

Antti

redneck1

Gary Grand

In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 lokakuu, 2022, 08:57Tämmöistä katellessa tulee aina hirveä vtutus Suomen autonrakentelupykäliä kohtaan.. :smashhead:
Minulla ja @leivonharri lla luultavasti tulee hirveä vitutus kun joku on pilkkonut hienon Buickin  :P
Diesel on puhtaampi

LowCrow

Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Gary Grand

redneck1

Kuten joku julkaisun kommenteissa sanoo "Sex on wheels"

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 05 lokakuu, 2022, 10:31Kuten joku julkaisun kommenteissa sanoo "Sex on wheels"

Kyllähän autossa nussiminen ihan kivaa on, ahdasta voi toki olla autosta riippuen, mutta onnistuu jopa fiat unossa  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 05 lokakuu, 2022, 09:08Minulla ja @leivonharri lla luultavasti tulee hirveä vitutus kun joku on pilkkonut hienon Buickin  :P
No itseasiassa...

Tollanen buickihan on maailman paras auto melkein mihin vaan...
Paitsi neliveto puuttuu.

Oon miettinyt tässä, jos maailma sortuu ja Mad Max -ajat koittaa, niin mä lähtisin kyllä ryöstelemään maakuntien hylättyjä ABC-asemia nimenomaan buickilla. Jos se olis tollanen (värikin täsmää ja puukuvion kulumat), niin ei teiden kunnossapito haittais.

Joku karjapuskuri. Ja ovet/jalkatilat täyttäis Bilteman kuvastoilla, niin olis luodin kestävä.
Vielä on eilinen jossain.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 05 lokakuu, 2022, 17:48No itseasiassa...

Tollanen buickihan on maailman paras auto melkein mihin vaan...
Paitsi neliveto puuttuu.

Oon miettinyt tässä, jos maailma sortuu ja Mad Max -ajat koittaa, niin mä lähtisin kyllä ryöstelemään maakuntien hylättyjä ABC-asemia nimenomaan buickilla. Jos se olis tollanen (värikin täsmää ja puukuvion kulumat), niin ei teiden kunnossapito haittais.

Joku karjapuskuri. Ja ovet/jalkatilat täyttäis Bilteman kuvastoilla, niin olis luodin kestävä.
Voihan Biltema
Diesel on puhtaampi

leivonharri

Vielä on eilinen jossain.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 05 lokakuu, 2022, 09:20@Toyopet tuossahan olis tuo buickki, sehän olis hyvä aihio tuommoiseen
Alustaa alettava etsimään...
 ;D
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 05 lokakuu, 2022, 21:20Alustaa alettava etsimään...
 ;D
JOS, siis JOS olisi jotenkin järjellisesti mahdollista pitää laite kilvissä Suomessa, niin hommaisin äkkiä lankkukyljen tuon Supikan alustan päälle.. :P

Marklin

Pari puukylkistä perversiota lisää: