Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 25 marraskuu, 2022, 00:53Tää tuli mullakin facebookissa vastaan, mutta en viittiny laittaa, ettei kaikki lolvo-sateenkaarihenkilöt intoudu...  ???

huutista!  :banghead:
¨
ja vähintään 5 minuutin banni, saatana.

FuryIII 71


deeäxä

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 27 marraskuu, 2022, 15:41;D

mitäs luulet, kun doorslammersien presidentti näkee tämän rienauksen, tuleeko vielä kutsua pikkujouluihin, vai lähteekö polvilumpio?  ;D
välillä vois miettiä, mitä suustaan päästelee.  :))

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 27 marraskuu, 2022, 16:05mitäs luulet, kun doorslammersien presidentti näkee tämän rienauksen, tuleeko vielä kutsua pikkujouluihin, vai lähteekö polvilumpio?  ;D
välillä vois miettiä, mitä suustaan päästelee.  :))

No polvilumpioon keravan kim-jong-un kyllä just ylettäis...  :oushit:  :panic:

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 27 marraskuu, 2022, 16:17No polvilumpioon keravan kim-jong-un kyllä just ylettäis...  :oushit:  :panic:

 :))  :))  :))

jariha


FuryIII 71



Moottori on mielenkiintoinen, muuten ei kyllä nää jeepin tms. alustalle lyödyt vanhat kopat oikein innosta...

palontie


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 marraskuu, 2022, 15:13Moottori on mielenkiintoinen, muuten ei kyllä nää jeepin tms. alustalle lyödyt vanhat kopat oikein innosta...
No mutta alusta on hyvä, alkuperäiset jeepin kopat vaan vähän kolhoja, niin noinhan niistä saadaan paras hyöty. :o

leivonharri


palontie

Tossa toi pääsee jopa avona oikeuksiinsa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 marraskuu, 2022, 15:13

Moottori on mielenkiintoinen, muuten ei kyllä nää jeepin tms. alustalle lyödyt vanhat kopat oikein innosta...
Taitaa olla ihan Tee-Se-Itse-alusta..
Mahtaako olla akselitkaan mistään olemassaolevasta vehkeestä? Ainakin reippaasti rakennellut nekin. :P

Moottori vähän häiritsee, kun ei vaikuta ihan toimivalta kokoonpanolta.. :thinking:

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 marraskuu, 2022, 15:22No mutta alusta on hyvä, alkuperäiset jeepin kopat vaan vähän kolhoja, niin noinhan niistä saadaan paras hyöty. :o
Jeepit kolhoja?!!? :o

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 marraskuu, 2022, 15:37Moottori vähän häiritsee, kun ei vaikuta ihan toimivalta kokoonpanolta.. :thinking:
Jeepit kolhoja?!!? :o
Eikös niitä sen takia pidä vähän leikellä ja liimailla?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 marraskuu, 2022, 15:40Eikös niitä sen takia pidä vähän leikellä ja liimailla?
Mä oon pärjänny ihan hyvin leikkaamatta ja liimaanattakin. No, yks paikka helmaan kyllä piti laittaa...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 marraskuu, 2022, 15:40Eikös niitä sen takia pidä vähän leikellä ja liimailla?
Pitäähän taiteilijan saada oma näkemys esiin.. :-*