Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Anza - 29 marraskuu, 2022, 19:46
Toisaalta kyllä on ihan järkevä auto. Suomen valtion ylläpitämillä sorateillä rauhallisessa ajossa 0,4 rengaspaineilla ei välttämätyä paikat tippuis hampaista. Saattais olla vaikka markkinarako...  ;D

Anza

Nissan Juke ei oo ihan maasturi. Näyttää vähän fättikselle. Siis sellaselle polkupyörälle missä on paksut renkaat ja jota on raskas polkea.

sämpy


leivonharri


Gary Grand


isalmela

Pakettiauton kylkiteksti kertoo kaiken tekijän mielentilasta  :P

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 30 marraskuu, 2022, 14:25Pakettiauton kylkiteksti kertoo kaiken tekijän mielentilasta  :P
Hankala pysyä pakkopaidassa tossa ilmanputsarin päällä kyydissä.

sämpy

Tuon kanssa vois ihan oikeesti tarvita Peltoreita lapinreissulla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 30 marraskuu, 2022, 17:07Tuon kanssa vois ihan oikeesti tarvita Peltoreita lapinreissulla.
Mutta lämmintä taitais tuvassa piisata.. ::)

Gary Grand


Marklin

Tää lauantain leikkuupuimuri lienee omiaan tähän topickiin:


 

 




Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 03 joulukuu, 2022, 11:10Tää lauantain leikkuupuimuri lienee omiaan tähän topickiin:
Taustamusaksi kuvien katselulle sopisi Reino Helismaan Fahr-jenkka. Ei löydy Youtubesta, mutta tuli viime sunnuntain Kadonneissa levyissä. Itselläni toki levyhyllyssäkin.  :D  (Rahojen rytmiä -tupla-cd-kokoelmalla jossa on suomalaisia mainoslevytyksiä)

LPR

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 03 joulukuu, 2022, 11:10Tää lauantain leikkuupuimuri lienee omiaan tähän topickiin:


 

 




Lieko tuolla kukaan uskaltanu täysillä ajaa? Eiks tuossa ole Olssi Toronadon tekniikka?

Kalu

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 joulukuu, 2022, 23:53Lieko tuolla kukaan uskaltanu täysillä ajaa? Eiks tuossa ole Olssi Toronadon tekniikka?
Etuvetokäkkylän tekniikka. Juutuubasta löytyy viteoo kun ajavat täysii, menikö jonku 14sec varttimaililla, mikä on aika lujaa ihan tavalliselle katulullallekkin.

Kalu

Nyt ois Leemulle päheempää koiran kuljetuskoppia, jenkeissä tosin. Kaveri järkkäis kyllä kuljetuksen...