Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

TwistOla

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Markok - 18 heinäkuu, 2023, 21:49Kylähullun maine on ansaittava, sitä ei jaeta ilman meriittejä ja sitä tarvii pitää ylläkin ettei menetä.
Mielenkiintoinen mies ollut hän :+1:
Oman latunsa hiihtäjät saa usein tuon leiman. Oli sillä myös 500cc Matchless, kuulosti mukavalta kun papatteli suoralla putkella menemään. :custombike:

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 19 heinäkuu, 2023, 08:24Oman latunsa hiihtäjät saa usein tuon leiman. Oli sillä myös 500cc Matchless, kuulosti mukavalta kun papatteli suoralla putkella menemään. :custombike:
Semmonen Matikka on kyllä huikean hieno  :o

Markok

Niin saa, ja siihen pitää pyrkiä jos se itsestä tuntuu oikealta. 8)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Markok - 19 heinäkuu, 2023, 14:49Niin saa, ja siihen pitää pyrkiä jos se itsestä tuntuu oikealta. 8)
Pidän tavastasi ajatella.. O0

sämpy

Eka auto oli 140Y Coupe, mutta en tiedä mitä ajattelisin tästä Etelä-Afrikkalaisesta hiukan kuorrutetusta versiosta:

isalmela

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 23 heinäkuu, 2023, 17:23Eka auto oli 140Y Coupe, mutta en tiedä mitä ajattelisin tästä Etelä-Afrikkalaisesta hiukan kuorrutetusta versiosta:

Hyvää

palontie

caprice307

leivonharri

Nyt voi olla parempi laittaa jo korkki kiinni.

Jussi

Jos voitan lotossa, niin ostan jonkun Aston-Martinin. Eli jos sellanen tulee mun kuviin, niin oon voittanu.
En mitenkään erityiseen sellasta haluu, mut onhan ne jotkut oikeen kivannäkösiä.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 heinäkuu, 2023, 23:03Nyt voi olla parempi laittaa jo korkki kiinni.

Kuvan nähtyäni, jouduin ite korkkaamaan... Eli voin sujuvasti vierittää keskivaikean alkoholismini nyt Caprice307:n harteille.  :'(

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 30 heinäkuu, 2023, 04:08Jos voitan lotossa, niin ostan jonkun Aston-Martinin. Eli jos sellanen tulee mun kuviin, niin oon voittanu.
En mitenkään erityiseen sellasta haluu, mut onhan ne jotkut oikeen kivannäkösiä.
Jos mä kurvailen Jensen Interceptorilla, niin voi olettaa lottovoiton osuneen kohdalleen.

sössö

sellaseen päässee vielä lottovoitottakin käsiksi. Astoniin oikeen ei.

sämpy