Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sämpy

Itteä kiinnostaa lähinnä nykyisen asuinpaikan takia, kun ei taas missään madalletussa ole mitään järkeä ja vakiokorkuisetkin on vähän siinä ja tässä. Neliveto plussaa niin ei tarvitse seisottaa tallissa koko talvea.

Hyvä vai huono ettei aikoinaan pelinappulat riittäneet. Fiat 131 farkku korotettuna Lada Nivan alustalle ja voimansiirrolle, kori muutettuna 3-oviseksi ja Racing mallin lokarimuoveilla yms. Piirtelin siitä kuviakin aikoinaan ysärillä.

Pitäisköhän se toteuttaa?

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 28 tammikuu, 2024, 11:40Itteä kiinnostaa lähinnä nykyisen asuinpaikan takia, kun ei taas missään madalletussa ole mitään järkeä ja vakiokorkuisetkin on vähän siinä ja tässä. Neliveto plussaa niin ei tarvitse seisottaa tallissa koko talvea.

Hyvä vai huono ettei aikoinaan pelinappulat riittäneet. Fiat 131 farkku korotettuna Lada Nivan alustalle ja voimansiirrolle, kori muutettuna 3-oviseksi ja Racing mallin lokarimuoveilla yms. Piirtelin siitä kuviakin aikoinaan ysärillä.

Löytyisikö vaikka suzukilta tai subarulta käypää teknologiaa?

Anza

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 28 tammikuu, 2024, 11:40Itteä kiinnostaa lähinnä nykyisen asuinpaikan takia, kun ei taas missään madalletussa ole mitään järkeä ja vakiokorkuisetkin on vähän siinä ja tässä. Neliveto plussaa niin ei tarvitse seisottaa tallissa koko talvea.

Uudempi tai vanhempi Panda olis nelivetoisena tyylikäs. Vähän karkeampaa rengasta ja korkeampaa jousta, tyyliin sopiva kattoteline. Ulkopuolisesti sen kummallisempaa vaadi.

Tai

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 28 tammikuu, 2024, 11:40Hyvä vai huono ettei aikoinaan pelinappulat riittäneet. Fiat 131 farkku korotettuna Lada Nivan alustalle ja voimansiirrolle, kori muutettuna 3-oviseksi ja Racing mallin lokarimuoveilla yms. Piirtelin siitä kuviakin aikoinaan ysärillä.

Mä piirtelin aikanaan Mirafiorin lootan jatkeeksi jakolaatikkoa.. :P
Ei olis ollut pahakaan tehdä se jakoloota, mutta silloin ei ollut yltäkylläisesti tarjolla näitä Torseneita, ym. voiman välitykseen soveltuvia komponentteja niin olis ollut tönkkö nelikko.. :pckahvi:

Joku etuperäkin mulla oli jo mielessä/tiedossa ja eturipustukset olis saanut poiskantohintaan naapurin lahosta Regatasta. :P
Koneistuksetkin olis onnistunut koululla, niin hinta olis ollut sopiva.. :iwantit:

Homma kaatui exän vttuiluun tallissa käytetystä ajasta..

Pande

Lainaus käyttäjältä: Anza - 28 tammikuu, 2024, 12:10Uudempi tai vanhempi Panda olis nelivetoisena tyylikäs. Vähän karkeampaa rengasta ja korkeampaa jousta, tyyliin sopiva kattoteline. Ulkopuolisesti sen kummallisempaa vaadi.
Viimeisin Panda jolla olen itse ajanut on tämä. Vähän tuppasi vuorille noustessa vauhti hiipumaan, mutta asiansa ajoi kyllä. :D

Joo mutta silloin kun tämä malli neliveto-Pandasta oli uusi ja niitä jossakin vaiheessa Suomessakin tarjottiin niin ajatuksen tasolla sitä mietin: sopivasti kummallinen ja sopivan pieni auto. En nyt sitten edes käynyt katsomassa tai koeajamassa. Kuva Moottorin koeajosta.

sämpy

Mitenköhän noin uuteen lain puolesta saa laittaa eteen vinssiä tai kunnon sarjakuvamaisia lisävalo-ämpäreitä?

Stang81

Heh, Pandan tilalle voisi laittaa vaikka Suzuki Ignisin, sekin pikkuauto ja nelivedolla. Oli ihan perus Ignis viime keväänä kreetan reissulla vuokra-autona, ei se hassumpi laite ollut, vaikka vähän epäilytti.

Mut tossa vähän paranneltuna

LPR

MG ZT-T V8 olis aika hieno käyttis.

Pertti K

Kodez

Ostin ram vanin super sixillä ja 3v automaatilla. On jokseenkin perverssi varsinkin se joka on aikoinaan suorittanut tekniikkaswapin 318 tilalle.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 06 helmikuu, 2024, 18:10Ostin ram vanin super sixillä ja 3v automaatilla. On jokseenkin perverssi varsinkin se joka on aikoinaan suorittanut tekniikkaswapin 318 tilalle.
Paraisilta?

Toyopet

https://www.hemmings.com/stories/2022/06/09/buicks-turbo-performance-future-died-when-this-gnx-powered-electra-wagon-broke-gms-cardinal-rule

Tuosta replica olisi aika hauska laitos.

MUoks, minulla oli joskus kauan sitten aika paljon sen vanhemman mallin 3.8 turbomoottorin osia mutta osan möin sitten, olikohan od nimimerkki gearhead ja loput Paulille.

Tällä ensin mainitulla oli malibu tai cutlass, johon oli vaihdettu se minunkin haaveilema regal coupe/gn keula (musta tietysti) ja turbo-v6 pellin alla.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 helmikuu, 2024, 14:12https://www.hemmings.com/stories/2022/06/09/buicks-turbo-performance-future-died-when-this-gnx-powered-electra-wagon-broke-gms-cardinal-rule

Tuosta replica olisi aika hauska laitos.

MUoks, minulla oli joskus kauan sitten aika paljon sen vanhemman mallin 3.8 turbomoottorin osia mutta osan möin sitten, olikohan od nimimerkki gearhead ja loput Paulille.

Tällä ensin mainitulla oli malibu tai cutlass, johon oli vaihdettu se minunkin haaveilema regal coupe/gn keula (musta tietysti) ja turbo-v6 pellin alla.
Mä oon joskus miettinyt "Grand Stational" Buickia. Musta farkku, 307 turbolla ja kaikilla GN spoilereilla, kapteeninjakkaroilla jne.

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 08 helmikuu, 2024, 15:22Mä oon joskus miettinyt "Grand Stational" Buickia. Musta farkku, 307 turbolla ja kaikilla GN spoilereilla, kapteeninjakkaroilla jne.

Minulla on ollut nyt mielessä että piristäis pikkusen tuota 350 ja laittais sen tuonne buickin keulalle, th350 jatkoks ja vaihatais välityksenkin vielä 3.73, niin alkaishan se tuommonen laatikkokin liikkumaan. 🤔😁