Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 08 helmikuu, 2024, 21:15Minulla on ollut nyt mielessä että piristäis pikkusen tuota 350 ja laittais sen tuonne buickin keulalle, th350 jatkoks ja vaihatais välityksenkin vielä 3.73, niin alkaishan se tuommonen laatikkokin liikkumaan. 🤔😁
Eniten nuo lahnat piristyy perävälityksellä.. :))
Pikkasen piristetty 350 ei hirveästi vielä liikuta tuollaista.

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 helmikuu, 2024, 21:19Eniten nuo lahnat piristyy perävälityksellä.. :))
Pikkasen piristetty 350 ei hirveästi vielä liikuta tuollaista.

Noh, jos jostain vielä löytyy halvalla oldsin 455, niin voinhan minä siihen semmoisenkin laittaa. 😁

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 08 helmikuu, 2024, 21:23Noh, jos jostain vielä löytyy halvalla oldsin 455, niin voinhan minä siihen semmoisenkin laittaa. 😁
Kyllä lähtee.. 8)
Nyt ois 403 myynnissä overilla. :P  Myyjä ei vaan tiedä hintaa.

Toyopet

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 helmikuu, 2024, 21:35Mutta 350:iin turbo...

Olishan tuolla kyllä jemmassa tuo yksi n7 volvon turbo  ::)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 08 helmikuu, 2024, 21:40Olishan tuolla kyllä jemmassa tuo yksi n7 volvon turbo  ::)
Kuulostaa hivenen reilun kokoiselta.. ::)

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 helmikuu, 2024, 09:46Kuulostaa hivenen reilun kokoiselta.. ::)

Eipähän ainakaan ahdista  ;D , tiedä sitten ahtaakokaan.

Toyopet

Gary Grand

Gary Grand

Marklin

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 08 helmikuu, 2024, 21:23Noh, jos jostain vielä löytyy halvalla oldsin 455, niin voinhan minä siihen semmoisenkin laittaa. 😁

Nimimerkki @SauliK:llahan aikoinaan oli Custom Cruiser 455:lla ja jopa kyseiselle tekniikalle leimattuna.

FuryIII 71

Facessa oli viime syksynä/vuoden loppupuolella kokonainen delta 88 455:lla myynnissä hintaan 2500... Valitettavasti olin itse silloinkin vielä persaukinen, ni jouduin myöhemmin ostamaan ton oman vastaavani pikkulohkolla @jariha lta kalliimmalla.  :P

Gary Grand

Tällä ehtis isommankin projektin alle.. :))

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 helmikuu, 2024, 07:56Tällä ehtis isommankin projektin alle.. :))

Wärtsilän tehtailla vois olla ihan hyvä  ;D

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 helmikuu, 2024, 07:56Tällä ehtis isommankin projektin alle.. :))

Mä saisin ton varmasti kertaistumalla hajalle.