Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 elokuu, 2024, 21:15Kun ne äänet tulee nauhalta enivei, niin miksi tyytyä veekasin hörinään? Mä voisin ajella vaikka patteriautolla, joka kuulostaa siltä, kun pikkupoika leikkisi pikkuautolla.

Plrplrplrplr-schrauuuuschhhhhh-prööö-ööö
Jatkuvalla syötöllä tohtori sykerön tunnusmusiikki...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 16 elokuu, 2024, 21:42Cedricin dieselin kolinaa stereoista  :drool:
Näkis kylillä ajellessa housujen jöpötyksestä heti kuka on HC-Cedriccimies..

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 16 elokuu, 2024, 21:42Cedricin dieselin kolinaa stereoista  :drool:
Ja savukone bändiltä lainaan niin pääsee tunnelmaan ;D

Pertti K

Tossa yks epäilijä kokee valaistumisen. Saahan ne äänet varmaan pois. Aika monta muutakin ominaisuutta uudemmissa autoissa joita tulee ehkä kerran kokeiltua ja sen jälkeen unohtuu.

LPR

Pitääkö olla vakavasti huolissaan omasta mielenterveydestä? Olen alkanut välillä katselemaan jonkunlaisella mielenkiinnolla harrasteajokiksi saksalaista ja vielä jotenkin etäisesti VAG-sukuun liittyvää...  :oushit:

palontie

sämpy

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 elokuu, 2024, 05:26Pitääkö olla vakavasti huolissaan omasta mielenterveydestä? Olen alkanut välillä katselemaan jonkunlaisella mielenkiinnolla harrasteajokiksi saksalaista ja vielä jotenkin etäisesti VAG-sukuun liittyvää...  :oushit:
Mikään ei kilju eturauhasvaivaa ja kylmennyttä makuuhuonetta niin tehokkaasti kuin 911.

Sitten kun peli on lopullisesti menetetty, hankitaan custom-mp

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 18 elokuu, 2024, 06:08Mikään ei kilju eturauhasvaivaa ja kylmennyttä makuuhuonetta niin tehokkaasti kuin 911.

Sitten kun peli on lopullisesti menetetty, hankitaan custom-mp
:rotfl:  :rotfl:

No, customi jo on tontilla, mutta vaan siksi ettei Viragoista saa myydessä mitään..

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 elokuu, 2024, 07:37:rotfl:  :rotfl:

No, customi jo on tontilla, mutta vaan siksi ettei Viragoista saa myydessä mitään..

100e tarjottu.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 elokuu, 2024, 08:28100e tarjottu.
Paras "tarjous" tällä hetkellä 500€.. :banghead:

Ei mitään järkeä myydä, kun pelaa ja voi ottaa  :custombike:  jos sattuu mieli tekemään..

isalmela

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 elokuu, 2024, 05:26Pitääkö olla vakavasti huolissaan omasta mielenterveydestä? Olen alkanut välillä katselemaan jonkunlaisella mielenkiinnolla harrasteajokiksi saksalaista ja vielä jotenkin etäisesti VAG-sukuun liittyvää...  :oushit:
No eihän tuo vielä mitään, minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/volkswagen/transporter/130162142

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 18 elokuu, 2024, 18:43No eihän tuo vielä mitään, minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

Kelpaa päästellä suviseuroihin ens kesänä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 18 elokuu, 2024, 18:43No eihän tuo vielä mitään, minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

Normaaleissa autoissa on jäähdyttäjä, mutta tuollaisessa tölkissä se on korvattu keittäjällä.

Pande

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 18 elokuu, 2024, 18:43minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

Ilmoituksessa:

Lainaus käyttäjältä: Torin nimimerkki HarriPienempi klassikko ehkä vaihdossa.

Jossakin palstalla nyt hyvinkääläinen herrasmies kirjoittaa "ihmeelliset ostajat" -ketjuun kuinka laittoi Transhotellin myyntiin niin eikös joku tyrkytä täyskokoista amerikanlossia vaihdossa, voi hemmetti sentään kun ihmiset eivät lue ilmoituksia.  ;D

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 elokuu, 2024, 19:06Ilmoituksessa:

Jossakin palstalla nyt hyvinkääläinen herrasmies kirjoittaa "ihmeelliset ostajat" -ketjuun kuinka laittoi Transhotellin myyntiin niin eikös joku tyrkytä täyskokoista amerikanlossia vaihdossa, voi hemmetti sentään kun ihmiset eivät lue ilmoituksia.  ;D

Suunnilleen saman verran yhtä huonoja makuupaikkoja, mutta pienemmät vessa ja keittiö?