Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

leivonharri

onpahan liukkaan näköinen sämpylä. Tai sellainen snadi eläin, kun vilistää pitkin kylppärin laattoja, kun laittaa valot päälle.

Enivei, olen aina pitänyt, että sitikan ansiot on ehkä jossain muualla kun varsinaisesti muotoilussa, mutta toi on kyllä hyvän näköinen auto.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 12 huhtikuu, 2022, 21:40Mitenkäs Loco aikoinaan sanoi; "Ilo ilman avoautoa on teeskentelyä".


Tää olis kyllä nätimpi katto paikallaan.. :o

Gary Grand


Anza


Ranskalaiset autot on kiehtovia. Väkevä diesel. Pääsin heti taajuuksille

Jussi

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 13 huhtikuu, 2022, 09:37onpahan liukkaan näköinen sämpylä. Tai sellainen snadi eläin, kun vilistää pitkin kylppärin laattoja, kun laittaa valot päälle.

Enivei, olen aina pitänyt, että sitikan ansiot on ehkä jossain muualla kun varsinaisesti muotoilussa, mutta toi on kyllä hyvän näköinen auto.
Silti ainoo sitikka, jonka oon koskaan kuvitellu haluavani. Toki katon kanssa, kun mielikuvitus ei enää riitä ton avon hintaan.

Marklin


Harri S


a.turunen

Volgan ovet, nivan takaluukku, 2105 ladan takavalot ja liekkö uatsin rungolle tehty :thinking:

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 17 huhtikuu, 2022, 04:57Silti ainoo sitikka, jonka oon koskaan kuvitellu haluavani. Toki katon kanssa, kun mielikuvitus ei enää riitä ton avon hintaan.
mun mielestäni tämmänen olisi aika messevä:

SM

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 18 huhtikuu, 2022, 23:48mun mielestäni tämmänen olisi aika messevä:

SM
Noi on ollu jo jonkun aikaa todellisten rahamiesten harrasteita. Ei pysty edes kuvitteleen.

Gary Grand



Suomeen napattiin vaan tuo "vene kattona"-idea.. :o

Gary Grand


Esmi

^ Näkyykös tuolta lavan alta Jaguarin perä?, noi kylkiputket ja renkaat/vanteet kelpaisi kyllä itselleni!  8)

leivonharri

Lavaa piirtäessä on joku pöllinyt viivoittimen kriittisessä kohdassa.