Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Solstice vois olla ihan kiva pikku sportti. Ei noi retro-keula-uuteen-autoon -kokeilut oikein hivelee mun sielua.

Toi vois EHKÄ toimia, jos olis valittu joku samanhenkinen pirssi. Vaikka C1 Corvette.

leivonharri

Kotimainen vastine vois olla MX-5 Mazda SeppoHovi-mersun keulalla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 heinäkuu, 2022, 00:04Solstice vois olla ihan kiva pikku sportti. Ei noi retro-keula-uuteen-autoon -kokeilut oikein hivelee mun sielua.

Toi vois EHKÄ toimia, jos olis valittu joku samanhenkinen pirssi. Vaikka C1 Corvette.
Juuei. Tossa ko. tapauksessa ristiriita on säilynyt siististä toteutuksesta huolimatta. Ei vaan sovi noin.

Anza



Kiehtova konsepti. Jotain vespan ja auton väliltä

LPR

^ Vaikuttaa jotenkin itäblokin tuotteelta.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 heinäkuu, 2022, 19:37Juujuu, mutta ei ruostu.
tää on ilmeisesti sama juttu kun e46 bemareista joskus joku "viisas" höpötti jollain bemaripalstalla että sinkitty kori niin ei ruostu vaan sinkki prosessoituu. Joku kysykin että mitäköhän väliä sillä on käyttäjän kannalta onko se ruostetta vai prosessoitunutta sinkkiä jos ovessa on reikä?

sössö

Lainaus käyttäjältä: a.turunen - 16 heinäkuu, 2022, 19:04Vanahasa lantikasa on kori alumiittia, vaan ossaa se seki hapettua puhki. -78 vm vehkeessä pari pientä reikää korissa mutta runko on mustaa ja sitä on saanu hitsata ihan tosissaan :))
aika kamalassa kunnossa on alumiiniset sisälokaritkin, millaset mulla on yhdessä purku ysikuupassa. No tavallaan ne on siltä osin kyllä tehtävänsä tehneet, idea kun on että ne sisälokarit katoisi sieltä eikä itte auto.

sämpy

Autot ajalta ennen sisälokareita on kyl karmeessa kunnossa.
Esimerkkinä yksi Mirafiori, josta oli pienen kolarin jälkeen jäänyt toinen sisälokari pois. Sen puolen A-pilari oli täysin hävinnyt kun toisella puolen ok.

Onneksi noi tuli jo 60-luvulla, -67 farkussa ollut sellaiset ja sen meinaan vielä kunnostaa. Pari vastaavaa lähti just sulattoon ei niissä keulassa mikään pitänyt enää koria kasassa.

Noitahan on saanut edelleen ostaa, käsittääkseni kaikki vanhat mallit on jäljellä noihin missä on alumiiniset. En tiedä sitten muovista vedetyistä, onko niitä tehty Suomessa ja onko muotteja enää.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Anza - 24 heinäkuu, 2022, 22:09

Kiehtova konsepti. Jotain vespan ja auton väliltä

Ekana tuli mieleen Nukku-Matin ajopeli.

Pande

Joissain maissa päämiehet pätevät matkustamalla mahdollisimman isojen ja hienojen limusiinien kyydissä. 1,3 miljardin asukkaan maassa presidenttiä kuljetetaan paraatissa pikkumaasturin (Maruti eli sikäläinen Suzuki-valmiste) kyydissä.  :D



Vähän kyllä muuhun mahtipontisuuteen nähden näyttää koomiselta tuo kulkuneuvo.

Droupadi Murmu valittiin Intian uudeksi presidentiksi

Pande

Ai niin, tällainen tuli vastaan kun taannoin selailin yhtä vuoden 1979 kataloogia. Netistä löytyy niukalti infoa mutta ilmeisesti vastaavaa on tehty Kawasakin koneellakin, tuolloin -79 tarjolla oli Honda Accordin moottorin liikuttama versio. Amfibioauto nelipyöräohjauksella. Hinnaksi ilmoitettu 18000 dollaria eli noin kolmen Chrysler Newportin hinta.

Saivatkohan montakaan myytyä? Monocoque Box.







Tuon hakuteoksen mukaan pituus 328 cm, leveys 203 cm, korkeus 112 cm ja väitetty huippunopeus 201 km/h.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pande - 28 heinäkuu, 2022, 22:38Ai niin, tällainen tuli vastaan kun taannoin selailin yhtä vuoden 1979 kataloogia. Netistä löytyy niukalti infoa mutta ilmeisesti vastaavaa on tehty Kawasakin koneellakin, tuolloin -79 tarjolla oli Honda Accordin moottorin liikuttama versio. Amfibioauto nelipyöräohjauksella. Hinnaksi ilmoitettu 18000 dollaria eli noin kolmen Chrysler Newportin hinta.

Saivatkohan montakaan myytyä? Monocoque Box.







Tuon hakuteoksen mukaan pituus 328 cm, leveys 203 cm, korkeus 112 cm ja väitetty huippunopeus 201 km/h.

En tiedä pitääkö väitetty huippunopeus paikkansa, mutta näyttää kuvien perusteella sellaiselta häksättimeltä, että ei varmaan tulis edes kokeiltua tuota väitettyä huippunopeutta.  :o

Näyttää sellaiselta, että varmaan suomen motarinopeuksillakin saa jo jännityksen makua riittävästi.

Marklin


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 03 elokuu, 2022, 15:28
Jaahas, jos sovittais Eldon perään tommosen näppärän kutukuution?