Kevään miitti, ajankohta ja järjestäjä?

Aloittaja Stige, 23 marraskuu, 2020, 23:48

« edellinen - seuraava »

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 joulukuu, 2020, 12:56Olis kyllä tyyliä kun tää zombie-lauma raahautuis paikalle "pienten" iltabileiden jäljiltä.. :P
Mä voin olla kuskina, vanin raato vetää tarpeen tullen ainakin 15kpl ihmisiä tai ainakin känniääliöitä sisäänsä,

Stige

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 06 joulukuu, 2020, 23:33Mä voin olla kuskina, vanin raato vetää tarpeen tullen ainakin 15kpl ihmisiä tai ainakin känniääliöitä sisäänsä,

Mitäs mä siellä teen sit  :o  :))

Nyypäle66


Jooli

Lainaus käyttäjältä: Stige - 07 joulukuu, 2020, 00:50Mitäs mä siellä teen sit  :o  :))
no haet työkaluja ja osia vaniin kun se hajoo  ;D

rb

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 05 joulukuu, 2020, 23:14Tai tuolloin ja mökit Messilästä.
Ei pöllömpi idea Nyypäleeltä.

Huhtikuun ekan ja syyskuun vikan väliin mahtuu joka viikonlopulle useampiakin tapahtumia,  joten miksei sitä vois järjestää jonkun semmoisen nurkilla,  jolloin halukkaat voisi siellä sitten poiketa...

Stige


Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Stige - 07 joulukuu, 2020, 15:50Joko sä otat vastuun tästä?  ;D

Mun pitää kysyä loman siirtoa. Ja mikä on @palontie .n suunnitelma?Messilä olisi helppo ratkaisu. En kyllä yhtään tiedä millainen paikka se on 🤔

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 07 joulukuu, 2020, 18:23Mun pitää kysyä loman siirtoa. Ja mikä on @palontie .n suunnitelma?Messilä olisi helppo ratkaisu. En kyllä yhtään tiedä millainen paikka se on 🤔
Messevä
Sinä vain

puu

Messilän pikkumökit eivät ole käytössä vielä huhtikuussa.


Poju

Voisin pärähtää paikalle, jos miittipaikka on suht etelässä. Jossain Kainuun perukoilla kasvaa karhujen armoille jäämisen riski liikaa...

1320

Lainaus käyttäjältä: Poju - 07 joulukuu, 2020, 21:56Voisin pärähtää paikalle, jos miittipaikka on suht etelässä. Jossain Kainuun perukoilla kasvaa karhujen armoille jäämisen riski liikaa...

Pääseeks kyytiin? Ajankohdasta riippuen voisin tulla ryyppäämään.
Tradition Never Goes Out of Style!

Poju

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 08 joulukuu, 2020, 01:34Pääseeks kyytiin? Ajankohdasta riippuen voisin tulla ryyppäämään.

Juu.  :+1:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 07 joulukuu, 2020, 21:56Voisin pärähtää paikalle, jos miittipaikka on suht etelässä. Jossain Kainuun perukoilla kasvaa karhujen armoille jäämisen riski liikaa...

Ei niistä tarvii välittää. Ne tappaa yleensä vaan semmosia elinkelvottomia ja epäkelpoja yksilöitä laumasta.. ;)





Ai nii... :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju


rb

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 08 joulukuu, 2020, 01:34Pääseeks kyytiin?
Ja jos jotain vähemmin yllättävää tapahtuu,  pääset sitten mun kyydillä takas...