Kevään miitti, ajankohta ja järjestäjä?

Aloittaja Stige, 23 marraskuu, 2020, 23:48

« edellinen - seuraava »

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 marraskuu, 2020, 12:06Nyypäleen identiteetti Kellarin ulkopuolella on aika helppo todeta, jos haluaa.
Mulla on täällä siviilielämä niin levällään, ettei ole vaikea ettiä koska vaan käsiinsä.

Jotkut pysyy tiiviisti Nickinsä takana piilossa ja huutelee vaikka mitä paskaa sieltä, mutta sehän on vaan valinta.
Mä en ala trollaamaan, niin olen voinu valita avoimen linjan. :+1:

Aika moni on todennutkin ja mukavaa porukkaa on tullut tavattua 😊

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 marraskuu, 2020, 12:06Nyypäleen identiteetti Kellarin ulkopuolella on aika helppo todeta, jos haluaa.
Mulla on täällä siviilielämä niin levällään, ettei ole vaikea ettiä koska vaan käsiinsä.

Jotkut pysyy tiiviisti Nickinsä takana piilossa ja huutelee vaikka mitä paskaa sieltä, mutta sehän on vaan valinta.
Mä en ala trollaamaan, niin olen voinu valita avoimen linjan. :+1:
onko sinulla paljonkin nimikaimoja kun uskallat esiintyä omalla nimellä?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 29 marraskuu, 2020, 21:01onko sinulla paljonkin nimikaimoja kun uskallat esiintyä omalla nimellä?
Valitettavasti, mutta omalla naamallakin olen täällä ja muualla. O:-)

Muoks.
Toivottavasti en omalla nimellä touhuamisella aiheuta kokonimikaimoille ongelmia.. :thinking:
Ainakin yksi on rumpali, maalivahti ja kunnallispolitiikassa. :)) Ollaan facetuubikavereitakin..
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 marraskuu, 2020, 21:15Valitettavasti, mutta omalla naamallakin olen täällä ja muualla. O:-)

Muoks.
Toivottavasti en omalla nimellä touhuamisella aiheuta kokonimikaimoille ongelmia.. :thinking:
Ainakin yksi on rumpali, maalivahti ja kunnallispolitiikassa. :)) Ollaan facetuubikavereitakin..
mutta se yksi eeki Mantere kuoli muistaakseni 2007.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 marraskuu, 2020, 21:15Valitettavasti, mutta omalla naamallakin olen täällä ja muualla. O:-)

Muoks.

Tän sun kaiman äänestäjät googlaa herrasta tietoja... Mitä ihmettä, piha täynnä autonraatoja! Mikäs tää tämmönen vihreiden ehdokas on???  :))
Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mighty Scandalman - 29 marraskuu, 2020, 21:35Tän sun kaiman äänestäjät googlaa herrasta tietoja... Mitä ihmettä, piha täynnä autonraatoja! Mikäs tää tämmönen vihreiden ehdokas on???  :))
Ei oo sentään virhe... :o
On ihan järki-ihminen. :))

Mikkis83

Vai miitti. Toukokuussa oon yhtä varmasti paikalla, mitä edellisinäkin vuosina :pckahvi:
All show but never go.

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Mikkis83

All show but never go.

SVK #02580

Janne-Pekka

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 05 joulukuu, 2020, 23:14Tai tuolloin ja mökit Messilästä.

Onko kukaan vielä tänään sanonu sua nerokkaaksi :+1:
All show but never go.

SVK #02580

Nyypäle66

Gary Grand

Olis kyllä tyyliä kun tää zombie-lauma raahautuis paikalle "pienten" iltabileiden jäljiltä.. :P

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 joulukuu, 2020, 12:56Olis kyllä tyyliä kun tää zombie-lauma raahautuis paikalle "pienten" iltabileiden jäljiltä.. :P

Ei sinne ole pakko mennä, on mahdollisuus.

Gary Grand