Kevään miitti, ajankohta ja järjestäjä?

Aloittaja Stige, 23 marraskuu, 2020, 23:48

« edellinen - seuraava »

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Sti "LS Saarnaaja" Ge - 24 marraskuu, 2020, 14:37Käytiinhä tota Raumallakin?

Onko koskaan ollut Hämeessä, Uudellamaalla, Varsinais-Suomessa tai Kymenlaaksossa?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 24 marraskuu, 2020, 13:14Kyllä Maarianhamina sen olla pitää. ;D

Muoks. Mitä meinataan edes keväällä? Jotain huhti-toukokuuta?
Maantiedon koe ála kyrpov. Kumpi etelämmässä a: maarianhamina b: hanko ? ;D
Sinä vain

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 24 marraskuu, 2020, 14:52Onko koskaan ollut Hämeessä, Uudellamaalla, Varsinais-Suomessa tai Kymenlaaksossa?

Siitä en tiiä mut ei se niin kaukana voi olla että matka olis este kellekkään varmaan.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 24 marraskuu, 2020, 14:55Eikös se hanko ole. Vai mitäs sanoo opettaja Kyllikki R. Povi?
Oikein! Laudaturin arvoinen suorite.
Sinä vain

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Sti  - 24 marraskuu, 2020, 14:54Siitä en tiiä mut ei se niin kaukana voi olla että matka olis este kellekkään varmaan.

Niin, ja silti joka kerta kun kysytään olisiko Etelä-Suomen vuoro, niin se aiheuttaa vastustusta 😀

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 24 marraskuu, 2020, 15:04Niin, ja silti joka kerta kun kysytään olisiko Etelä-Suomen vuoro, niin se aiheuttaa vastustusta 😀

Noh se on niiden häpee ketä matka ahistaa. Eikun vaa järkkää mun puolesta.
Demokratiahan tää vaan on.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 24 marraskuu, 2020, 15:04Niin, ja silti joka kerta kun kysytään olisiko Etelä-Suomen vuoro, niin se aiheuttaa vastustusta 😀
Yhtään en oo vastustanu! :))
Raumakin ois ollu mulle ihan ok, mutta ne työkuviot pilas.. ::)
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Murikka

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 24 marraskuu, 2020, 14:52tai Kymenlaaksossa?

Jos kymenlaaksoon asti erehtyy miittiä pitämään niin sitten lupaan tulla paikalle kattomaan minkänäkösiä kummajaisia täältä löytyy.  :))

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Sti "LS Saarnaaja" Ge - 24 marraskuu, 2020, 15:05Noh se on niiden häpee ketä matka ahistaa. Eikun vaa järkkää mun puolesta.
Demokratiahan tää vaan on.
Tää on niin nähty moneen kertaan. On erittäinkin epäkiitollinen tehtävä alkaa esim. Miittiä järjestään.
Sovittelet/neuvottelet esim. jonkun leirintäalueen mökeistä.. Mihin huolitaan jenkkiautoporukat... Yrität saada sitovia ilmoittautumisia kiinnostuneilta osallistujilta.. heti kun ajasta /paikasta on jotenkin päästy sopimukseen..
 Niin kumminkin monet peruu viimehetkellä vaikka mökkien hinta/vuokra neuvoteltu mahdollisimman alas tietyn asiakasmäärän perusteella..

NIIN MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN?

Ihan saatte arvata miksi moinen purkaus..
All work and no play makes Jack a dull boy.

Stige

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 24 marraskuu, 2020, 16:42Tää on niin nähty moneen kertaan. On erittäinkin epäkiitollinen tehtävä alkaa esim. Miittiä järjestään.
Sovittelet/neuvottelet esim. jonkun leirintäalueen mökeistä.. Mihin huolitaan jenkkiautoporukat... Yrität saada sitovia ilmoittautumisia kiinnostuneilta osallistujilta.. heti kun ajasta /paikasta on jotenkin päästy sopimukseen..
 Niin kumminkin monet peruu viimehetkellä vaikka mökkien hinta/vuokra neuvoteltu mahdollisimman alas tietyn asiakasmäärän perusteella..

NIIN MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN?

Ihan saatte arvata miksi moinen purkaus..

Kaikki tuli ketä ilmottautu tohon syksyn miittiinkiin ja miksei jenkkiautoporukka vois majottua minne vaan? Ei tuo täälläpäin ainaskaan mikään ongelma oo, tuskin missään muuallakaan.
Ja suurinosa ilmotti vielä heti ku ilmotin asian varmaks.

Se on vaan hoidettava asia ja annettava narisijoiden narista, ainahan niitä riittää ja yleensä ovat sitä sakkia ketkä ei koskaan tulis paikalle ihan sama missä sitä järkätään.

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Sti "LS Saarnaaja" Ge - 24 marraskuu, 2020, 16:45Kaikki tuli ketä ilmottautu tohon syksyn miittiinkiin ja miksei jenkkiautoporukka vois majottua minne vaan? Ei tuo täälläpäin ainaskaan mikään ongelma oo, tuskin missään muuallakaan.
Ja suurinosa ilmotti vielä heti ku ilmotin asian varmaks.

Se on vaan hoidettava asia ja annettava narisijoiden narista, ainahan niitä riittää ja yleensä ovat sitä sakkia ketkä ei koskaan tulis paikalle ihan sama missä sitä järkätään.

Ketä täällä on sellaisia jotka ovat "narisseet", mutta eivät ole koskaan tulleet paikalle? Jännä jos asiasta ei saa keskustella ilman että tulee narinaa.

Camino79

En mäkään kyllä mitään ongelmaa kokenu peurungan miitin järjestämisessä  :o
GM only 😉
+Pihatraktori :D

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Sti  - 24 marraskuu, 2020, 16:45Se on vaan hoidettava asia ja annettava narisijoiden narista, ainahan niitä riittää ja yleensä ovat sitä sakkia ketkä ei koskaan tulis paikalle ihan sama missä sitä järkätään.
Totta. Hoida asia. Mä kyllä sanani pidän jos sopiva paikka/aika löytyy niin osuuteni maksan ja paikalle ilmestyn. 👌
All work and no play makes Jack a dull boy.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 24 marraskuu, 2020, 16:55Totta. Hoida asia. Mä kyllä sanani pidän jos sopiva paikka/aika löytyy niin osuuteni maksan ja paikalle ilmestyn. 👌

Stige järkkäs jo edellisen miitin  ;D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Stige

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 24 marraskuu, 2020, 16:55Totta. Hoida asia. Mä kyllä sanani pidän jos sopiva paikka/aika löytyy niin osuuteni maksan ja paikalle ilmestyn. 👌

Kuten Camino toteski, mä sen edellisen järjestin.