Kevään miitti, ajankohta ja järjestäjä?

Aloittaja Stige, 23 marraskuu, 2020, 23:48

« edellinen - seuraava »

Wilburi

Mikäs vitun nokittelu ketju tää nyt on ??

Vai meinaatteko nyt @Kaarne  ja @cdi  tapella kumpi teistä järjestää ?
Vtu tää hymyily sattuu

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 28 marraskuu, 2020, 11:10Mikäs vitun nokittelu ketju tää nyt on ??
Sitä minäkin oon ihmetellyt, vaan sitä näkyy olevan ilmassa muuallakin..

..otsikon aiheeseen palatakseni, harkinnassa on miitti JOS koronatilanne on keväällä jo mennen talven lumia, hieman kyllä sitä epäilen mutta ainahan sitä saa toivoa..

cdi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 28 marraskuu, 2020, 11:10Mikäs vitun nokittelu ketju tää nyt on ??

Vai meinaatteko nyt @Kaarne  ja @cdi  tapella kumpi teistä järjestää ?

Ei sen kummemmempi kuin mikään muukaan ketju.Tää oli yritys saada "mies" todistamaan ylisuuret väitteensä käytännössä.
    Ja en ole viemästä keltään järjestämisen iloa älä turhaan pelkää. Seurataan vain paskarummun pyöritystä joka topikissa ,siirryn katsomoon seuraamaan tilannetta.

Kaarne

Minä ehkä olen ymmärtänyt väärin noiden miittien tarkoituksen, ei kai siellä ole tarkoitus mitään todistella tai laittaa ketään arvojärjestykseen vaan ollaan tasavertaisia kaikkien kanssa.

kuutio

No mulla ei ainakaan oo mtn sua vastaan, joskus jotain kommenttiasi oon vähän ihmetellyt. mutta meillähän on kaikilla sananvapaus..
All work and no play makes Jack a dull boy.

rb

On Kaarne petrannut sitten edesmenneen kellarin aikojen..

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 28 marraskuu, 2020, 23:18No mulla ei ainakaan oo mtn sua vastaan, joskus jotain kommenttiasi oon vähän ihmetellyt. mutta meillähän on kaikilla sananvapaus..

Joo, sananvapaus mutta on aika helppo anonyymisti nimimerkin takaa huudella.

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 28 marraskuu, 2020, 23:52Joo, sananvapaus mutta on aika helppo anonyymisti nimimerkin takaa huudella.
aivan, helppo sinun on nimimerkin takaa huudella. Tee niinkuin minä sanon, älä niinkuin minä teen.

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 29 marraskuu, 2020, 00:39aivan, helppo sinun on nimimerkin takaa huudella. Tee niinkuin minä sanon, älä niinkuin minä teen.

Pieni ero; mä en ole anonyymi.

sössö

Pertti K

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 29 marraskuu, 2020, 00:52Pieni ero; mä en ole anonyymi.
aivan, tosiaan meillä kaikillahan on nimimerkit, ei olla anonyymejä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 29 marraskuu, 2020, 10:09aivan, tosiaan meillä kaikillahan on nimimerkit, ei olla anonyymejä.
Nyypäleen identiteetti Kellarin ulkopuolella on aika helppo todeta, jos haluaa.
Mulla on täällä siviilielämä niin levällään, ettei ole vaikea ettiä koska vaan käsiinsä.

Jotkut pysyy tiiviisti Nickinsä takana piilossa ja huutelee vaikka mitä paskaa sieltä, mutta sehän on vaan valinta.
Mä en ala trollaamaan, niin olen voinu valita avoimen linjan. :+1:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 marraskuu, 2020, 12:06Nyypäleen identiteetti Kellarin ulkopuolella on aika helppo todeta, jos haluaa.
Mulla on täällä siviilielämä niin levällään, ettei ole vaikea ettiä koska vaan käsiinsä.

Jotkut pysyy tiiviisti Nickinsä takana piilossa ja huutelee vaikka mitä paskaa sieltä, mutta sehän on vaan valinta.
Mä en ala trollaamaan, niin olen voinu valita avoimen linjan. :+1:
nyypäle66 hakusanalla sain kuvan jostain niilo22 videosta. Onko nyypäle oikealta nimeltään Niilo ja ikää 22v?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 29 marraskuu, 2020, 12:25nyypäle66 hakusanalla sain kuvan jostain niilo22 videosta. Onko nyypäle oikealta nimeltään Niilo ja ikää 22v?
En ala sua neuvomaan hakukoneiden käytössä, jos se noin vaikeaa oikeasti on.
Ehkä parempi niin. ::)
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control