Harrasteauto vai käyttöharraste vai joku muu, mikä hä?

Aloittaja HendriXXX, 17 joulukuu, 2020, 11:30

« edellinen - seuraava »

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 18 joulukuu, 2020, 10:28Buickin kans oli muutamassa tapahtumassa ongelmia päästä sisään. Ajattelivat sitä 2000 luvun alkupuolen autoksi, eli liian tuoreeksi (ja varmaan liian tavalliseksikin) vaikkei niissä varsinaisesti ikää ja kalustoa oltu edes rajattu.
Jotku ei uskonu että se on vm -92.. taisimpa jolleki otettaki näyttää todisteeksi.  ;D

Ja siis tämä auto kyseessä..

You cannot view this attachment.

Forssan piknikistä tuli mieleen, että meinas vähä sylettää kun raviradalle oli päästetty PT-cruisereita, vuosi tais olla 2005 eli melko uusia olivat tuolloin
Korjasitko sä sen rikki?

redneck1

^Entä pahoittaako joku mielensä, jos vetää nyt vaikka 80-lukulaisella farmarilla yleisöparkkiin? Vai juokseeko joku järjestysmies perässä että "väärä suunta?"
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 18 joulukuu, 2020, 10:42^Entä pahoittaako joku mielensä, jos vetää nyt vaikka 80-lukulaisella farmarilla yleisöparkkiin? Vai juokseeko joku järjestysmies perässä että "väärä suunta?"

Kyllä mä niin mieleni pahoitan jos teidän 80-luvun piilojamekset ei edelleenkään ens kesänä liiku...
Korjasitko sä sen rikki?

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 18 joulukuu, 2020, 10:42^Entä pahoittaako joku mielensä, jos vetää nyt vaikka 80-lukulaisella farmarilla yleisöparkkiin? Vai juokseeko joku järjestysmies perässä että "väärä suunta?"

Täh! Miksi ketään kiinnostaa jos joku jättää autonsa yleisöparkkiin?

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 18 joulukuu, 2020, 10:54Ei meillä ole kuin yksi 80-lukulainen, joka ei ensi kesänä isommin liiku.

Eli mieleni pahoitan...

Ja pahoittelen, muistelin että niitä ois pari ollut?
Korjasitko sä sen rikki?

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 18 joulukuu, 2020, 10:58Onhan niitä kaksi, mutta toinen on jo vuodelta 1990 eli se on ysäriltä. ;D

No mutta sama kori vielä ku kasarilla!  :+1:
Korjasitko sä sen rikki?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 18 joulukuu, 2020, 10:42^Entä pahoittaako joku mielensä, jos vetää nyt vaikka 80-lukulaisella farmarilla yleisöparkkiin? Vai juokseeko joku järjestysmies perässä että "väärä suunta?"


Aina on saanu parkkeerata minne huvittaa, toisinaan ohjattu toki erikseen harrasteparkkiin. Tosin suurimmaksi osaksi ketään ei oo kiinnostanu vittuakaan että mihin mä parkkeeraan  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Ragnar Ök

Lopetin picknicissä käynnin kun siellä omien lasteni ikäiset jenkkipurkkaa jauhavat rasvaletit ryhtyivät leikkimään liikennepoliisia.  C:-)
Don't start what you can't finish.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 18 joulukuu, 2020, 06:44Tätä on nyt väännetty on ja off topikkina lukemattomissa ketjuissa edesmenneellä ja täällä. Ne kaikki lukeneena (NOT) olen nyt tullut johtopäätökseen: aivan sama.
ei tolla asenteella saa hyvää kinaa aikaseksi

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 18 joulukuu, 2020, 11:22Aina on saanu parkkeerata minne huvittaa, toisinaan ohjattu toki erikseen harrasteparkkiin. Tosin suurimmaksi osaksi ketään ei oo kiinnostanu vittuakaan että mihin mä parkkeeraan  :))

Mä järkytyin jo vuosia sitten kun toi mun matta Subbe ohjattiin harrasteparkkiin.. no olihan lyhyempi matka kävellä itse tapahtuma-alueelle
All work and no play makes Jack a dull boy.

sämpy

Oliskohan ollut 2003 kun olin Avataren 21 vuotiaalla SuperMirafiorilla Forssassa. Hiukan joutui selittämään sheriffille joka kysyi kaksi kertaa haluatko tällä varmasti harrasteparkkiin.

Ei siinä nyt sinänsä mitään, ei tarvinnut edes kysyä koska olet viimeksi nähnyt tällaisen ja onko täällä montakin. Auto oli sentään juuri puunattu ja maalailtu. Silloin noita näkyi ehkä vähiten liikenteessä, sen jälkeen tilanne jopa parantunut ja alan lehdissäkin esitelty.

Niin miten se oli harrasteauton laita. Kun hankin tuon 1997, kunnostin 14kk pihalla ja ajoin sen jälkeen 50tkm/v monta vuotta. Olikohan se jossain  kohtaa käyttöauto, vaikka kesällä ajettiinkin moottoriradalla ja talvisin jäällä.

Joku saattaa muistaa kun suhasin Hämeenlinnan ja Helsingin väliä monta vuotta.

No nyt se on seissyt 2 vuotta sisällä joten kai se on nyt sitten harrasteauto. Mittarissa 630tkm.

Tuon aktiivivuosien jälkeen oli vielä yksi harrastekäyttis, mutta sitten hankin elämäni ensimmäisen käyttöauton. Tuossa vaiheessa ajovuosia taisi olla 16.

Käyttöauton hankinta teki autoharrastukselle pelkästään hyvää.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

manha

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 19 joulukuu, 2020, 06:41Oliskohan ollut 2003 kun olin Avataren 21 vuotiaalla SuperMirafiorilla Forssassa. Hiukan joutui selittämään sheriffille joka kysyi kaksi kertaa haluatko tällä varmasti harrasteparkkiin.

Ei siinä nyt sinänsä mitään, ei tarvinnut edes kysyä koska olet viimeksi nähnyt tällaisen ja onko täällä montakin. Auto oli sentään juuri puunattu ja maalailtu. Silloin noita näkyi ehkä vähiten liikenteessä, sen jälkeen tilanne jopa parantunut ja alan lehdissäkin esitelty.

Niin miten se oli harrasteauton laita. Kun hankin tuon 1997, kunnostin 14kk pihalla ja ajoin sen jälkeen 50tkm/v monta vuotta. Olikohan se jossain  kohtaa käyttöauto, vaikka kesällä ajettiinkin moottoriradalla ja talvisin jäällä.

Joku saattaa muistaa kun suhasin Hämeenlinnan ja Helsingin väliä monta vuotta.

No nyt se on seissyt 2 vuotta sisällä joten kai se on nyt sitten harrasteauto. Mittarissa 630tkm.

Tuon aktiivivuosien jälkeen oli vielä yksi harrastekäyttis, mutta sitten hankin elämäni ensimmäisen käyttöauton. Tuossa vaiheessa ajovuosia taisi olla 16.

Käyttöauton hankinta teki autoharrastukselle pelkästään hyvää.
Tuli jotenkin fashback tuosta mirahirviöstä.Meidän kylillä niitä oli aikoinaan useampikin,taispa olla pari abarthin pullistuksillakin.Nättejä ja suht liikkuviakin ikäisikseen olivat.
Omista arkistoista löytyi perunalla otettu kuva,mallisarjan pitkäkatosta.Itse en niin kaipuulla enää tätä muistele...liekkö syynä ainainen remontteeraaminen,vai tuossa hankitut kiljukrapulat.

Ajettavaksihan ne on tehty !!

Gary Grand

Mulla Mirafioreista on jääny lähinnä mukavia muistoja.. :o



Neljä mulla ehti liikenteessä palvelemaan ja yks oli ihan pelkässä jääratakäytössä.. :P
Kolme kaksovista ja kaks neliovista, tekniikat vaihteli tiuhaan, niinkuin harrastekäyttiksessä kuuluukin! :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Esmi

Mulla on lauluharrastusauto ympäri vuotisena käyttiksenä!  :thinking:  :hiphopcar:

manha

Jatketaas viellä tätä perunalla kuvaamis teemaa yhden otoksen verran.Yksi mieleisinpiä ajokkeja,on ollut tuollainen vanha kunnon kuoppatutka. Niitäkin omistin aikoinaan kolme.Hienosti minillä talvella pääsi,vaikkei talvirengaspakko niitä koskenutkaan...
 
Ajettavaksihan ne on tehty !!