Ruma® Jeeppi

Aloittaja Gary Grand, 10 marraskuu, 2020, 18:49

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 kesäkuu, 2024, 21:51Ensimmäinen lasi meni harjotellessa. :-[ Olikin perhana hieman kaarevaa, niin katkaisu on vähintäänkin haastavaa. :( Pitkittäin menee helposti, mutta kaarta vastaan ei oikein huonostikaan. :smashhead:
Mulla vain huonoja kokemuksia lasileikkuista. Ei perhana osaa vissiin oikein.
En varmasti oo.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 27 kesäkuu, 2024, 00:14Mulla vain huonoja kokemuksia lasileikkuista. Ei perhana osaa vissiin oikein.
Samat sanat, pysyn kaukana noista hommista.  ;D
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

juhapih

Tuo laminoitu vaatii kyllä hermoja ja tarkkaa molemminpuolista leikkausta sekä tenua ja sytkää..

Kaveri on noita laseja aikoinaan leikannut työkseen, niin kyä homma sujuu..

Visa

Mitkäs pussit tässä olikaan? Mulla 6bar ni pussit on korkeimmillaan. 3-4.5bar ajossa. Pussien kantavuutta lähinnä ajattelin 🤔

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Visa - 28 kesäkuu, 2024, 09:19Mitkäs pussit tässä olikaan? Mulla 6bar ni pussit on korkeimmillaan. 3-4.5bar ajossa. Pussien kantavuutta lähinnä ajattelin 🤔
Ei oo pusseja..
Ihan vaan ilma-avusteiset iskarit, niin niillä ei kovin isoja voimia kehity.

Oli nää "avustavat" iskarit ostaessa ihan samoissa hinnoissa poistomyynneissä kuin normaalit ni nappasin pienen säätömahdollisuuden toivossa näitä.. :P

Edessä SJ Jeepin omat takaiskarit(samat kuin edessä mutta ei tarjota eteen..) ja takana Aerostarin takapumput.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement