Millaiset humppavehkeet autossa?

Aloittaja Jooli, 25 joulukuu, 2020, 00:34

« edellinen - seuraava »

NonSenCe

mä pelkään että mun yli 20vuotias alpinen mankka on hajoamassa.. alkaa kaiuttimien ääni rätiseen ja sitten sammuu äänet täysin. eli mankan vahvari kuumenee ja on menussa kaput. teki kai kahtena eri kertana saman homman.

en oo uskaltanut enempää soittaa sitä siis. nyt vasta tuli mieleen että se mun piti kattoo tänään/eilen. 

mietin että toimerrunko/ehdinkö huomenna vaihtaan toisen huonomman mankan paikalleen väliaikaisesti ennen tapahtumaan lähtöä. eikä senkään mankan kunnosta nyt ihan sata varma ole. vuosia ollut irti autosta.

Murikka

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 22 heinäkuu, 2026, 01:50mä pelkään että mun yli 20vuotias alpinen mankka on hajoamassa.. alkaa kaiuttimien ääni rätiseen ja sitten sammuu äänet täysin. eli mankan vahvari kuumenee ja on menussa kaput. teki kai kahtena eri kertana saman homman.

en oo uskaltanut enempää soittaa sitä siis. nyt vasta tuli mieleen että se mun piti kattoo tänään/eilen. 

mietin että toimerrunko/ehdinkö huomenna vaihtaan toisen huonomman mankan paikalleen väliaikaisesti ennen tapahtumaan lähtöä. eikä senkään mankan kunnosta nyt ihan sata varma ole. vuosia ollut irti autosta.

Motonetistä äkkiä halpa kenwoodi tai vaikka pioneerin mvh-s420bt. Ovat ihan tolkun vehkeitä.