Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Vaniukko

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 25 heinäkuu, 2024, 22:00Tuota ne kuulemma kanssa kyselee @LowCrow työpaikallakin.
multa ei enää kysellä...vissiin virallinen kylähullu🤣

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 25 heinäkuu, 2024, 22:00Tuota ne kuulemma kanssa kyselee @LowCrow työpaikallakin.


Joo, tuota kuulee kanssa melkein joka päivä, aina on se sama että eikös tuo vie paljon bensaa ja ole aika epävarma.

Ainut normaaliin rinnastettava taitaa olla lexus

LPR

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 25 heinäkuu, 2024, 21:47Emäntä oli saanu kysymyksen että eikö meidän taloudessa oo yhtään NORMAALIA autoa  :))

Ja sen päälle toki kulutuskyselyt jne  :))
Ihmisillä lienee joku halu loukata toisia.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: LPR - 26 heinäkuu, 2024, 21:59Ihmisillä lienee joku halu loukata toisia.
Kyselee ne tuolta vaimoltakin kun autot/mopot vaihtuu. Mie onneksi en oo toisten leivissä ja enköhän jo ole saavuttanut kylä originaalin leiman?  :hiphopcar:

Toyopet

Minäkin niin harvoin missään kaukana käyn eikä työkaverit yleensä autoa edes näe, niin ei tule kysymyksiä.
Ja tällä kylällä tiedetään.
Joskus laitoinkin, kun naapuri tuli käymään ja pihasta soitti, että onko kukaan kotona, on vaan neljä autoa pihassa...

Tulihan tuossa tietysti välissä ajettua carinalla ja hiluxilla muutama vuosi, se oli varmaan outoa.

Kyrpov


Kalu

Noi kannattaa kaikki kattoa, empä ennen oo nähnykkä...

Kalu

Kävin päivällä keskustassa työterveydessä (Edselillä) ja sieltä pois ajellessa jalkakäytävällä taapers joku päiväkotiryhmä. Yks nassikka sieltä vilkutti, niin tottakai heilutin takasin. Toivottavasti tuo laittoi kipinän kytemään kohti FordHomoutta...

Tai sit se ei vaa osannu vielä näyttää :fakjuu: ...

NonSenCe

tämän kuukauden kommentit:

kaupan pihalla äiti talutti sellasta 3-4v mittaista pikkutattia eiku pikkutyttöä.. ja kuulin hänen sanovan lapselle "joo, näin mä sen, on se kyl ihana vanha auto"

ei ookkaan ennen kai mun autoo kutsuttu ihanaksi. ehkä sarkastisessa sävyssä on joku sitä haukkunut mutta tuo kuulosti ihan vakavissaan olevalta.

"käännytää täst vasemmal.. ni näät sen hianon sinise auton mistä mä puhuin" kaks pikkupoikaa polkupyörillä ajoi ohi pihan.. pienempi hidasti lähes pysähdyksiin kun ei ollut aiemmin nähnyt siis tuota.

"moro. vieläk sä ajat tolla, siis näi myöhää syksyl" puoltuttu jostain vuosien takaa näki mut kaupan pihassa, nimee en muista tietenkää enkä sitä että kenen kaveri hän oli. "ja se on sulla ihan vaan kauppakassina." jep. miksipä ei. kiva keli ja kaikkee. ( viime viikolla kun oli vielä ihan kesäkeli minusta.)

"kippee" (kolme jätkää sähkörulliksilla.. ja toinen näytti peukkua)










Kyrpov


sämpy

Oisko se sitten Kainuussa jo kolmella peellä?

LPR


Janne-Pekka


Gary Grand

Täällä ois "Sairaan hieno.."

Täällä ei kipiöitä autoja olekaan! ;D

Tuo "Sairaan hieno.." ei välttämättä viittaa omistajaan/kuljettajaan, mutta saattaa tarkoittaa sitäkin.. :rolleyes:

Jussi

Nii, tuli mieleen ku se niiden radiotehnika kajarien ostaja tuli paikalle ruosteenruskealla valkoisella ransetilla ja kysy, että vieläkö sitä jenkillä kärsii ajella... Olihan niitä kaks ihan näkösälläkin. Sanoin et kivasti on ajelut sujunu.