Ehdottomat inhokkiautot, joihin et halua käsiäsi sotkea

Aloittaja 1purehell, 03 maaliskuu, 2021, 15:36

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 maaliskuu, 2021, 11:53Tai verrata tekniikkaa oikeaan vertaisryhmään.. :))
Esim. tuon Uranuksen konetta kun tutkii, niin on oikein hienoa teknik..
Jos vertaa mahdollisiin sukujuuriin nelkytluvulta.

Alfa on peri-italialainen urheiluauto, joka vaatii urheilukoneen huomion. Nättejä vehkeitä ja tykkään ajaa, mutten välttämättä halua omistaa.
Niinnojuu mutta ei noi alfat ole ikinä suorituskykyä/tehoa tarjonneet yli muiden vastaavien. Ei kuitenkaan mikään ferrari ole.
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 maaliskuu, 2021, 12:02Niinnojuu mutta ei noi alfat ole ikinä suorituskykyä/tehoa tarjonneet yli muiden vastaavien. Ei kuitenkaan mikään ferrari ole.
En mä Ferrariakaan halua.. :))

Mutten inhoa kumpaakaan, näennäis-urheiluatuoa tai urheiluautoa. 8)
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Kyrpov

Koska mä aattelen niin tylsästi, että jos se haavoittuvainen tekniikka tai olkoot vaikka ruostuva kori, ei tuo mitään lisäarvoa tai erikoisetua niin miksi sellaista sitten kattelis.



Sinä vain

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 maaliskuu, 2021, 11:53Nättejä vehkeitä ja tykkään ajaa, mutten välttämättä halua omistaa
Puhuithan autoista?

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 maaliskuu, 2021, 12:02Niinnojuu mutta ei noi alfat ole ikinä suorituskykyä/tehoa tarjonneet yli muiden vastaavien. Ei kuitenkaan mikään ferrari ole.
kaikkea suorituskykyä ei mitata tehossa. Esimerkiksi uudemmatkin alffat vielä hyökkää mutkaan ihan eri tavalla mitä moni muu esim. mukasporttinen bemari. V6 on myös aika hieno moottori.

En toki itsekkään huolisi ainakaan päivittäiseen käyttöön mutta antaa anteeksi sitä vaikeaa huollettavuutta. Sitte on miljoona niitä autoja kun on hankalia huoltaa muttei vastineeksikaan tarjoa yhtään mitään sen enempää mitä helppohuoltosemmat.

palontie

Oli mullakin kerran lähellä etten ois ostanut 156 Alfaa.pari päivää oli koeajossa,makee auto ajaa,mutta onneksi pidin pääni kylmänä ja en ostanut.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 maaliskuu, 2021, 15:14kaikkea suorituskykyä ei mitata tehossa. Esimerkiksi uudemmatkin alffat vielä hyökkää mutkaan ihan eri tavalla mitä moni muu esim. mukasporttinen bemari. V6 on myös aika hieno moottori.

En toki itsekkään huolisi ainakaan päivittäiseen käyttöön mutta antaa anteeksi sitä vaikeaa huollettavuutta. Sitte on miljoona niitä autoja kun on hankalia huoltaa muttei vastineeksikaan tarjoa yhtään mitään sen enempää mitä helppohuoltosemmat.
saa silti mutkiin hyökkääviä autoja kestävämmälläkin tekniikalla joten sinänsä pidän sanastani.
Sinä vain

sössö

vainhdoin tollaseen 156 joskus vaihteiston ja jakopään V6 koneiseen. Oli sellasta tuubaa tekeminen että ei...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 maaliskuu, 2021, 15:37saa silti mutkiin hyökkääviä autoja kestävämmälläkin tekniikalla joten sinänsä pidän sanastani.
noista tehdaslaisista mitä olen ajanut noi on kyllä ollu parhaimmistoa hintaluokassaan.

pantera


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 maaliskuu, 2021, 15:39noista tehdaslaisista mitä olen ajanut noi on kyllä ollu parhaimmistoa hintaluokassaan.
hintaluokassa uutena vai käytettynä?
Sinä vain

sössö


Kyrpov

"18 vuonna ostin tämän ja silloin oli ajettu 180tkm. Perus kansiremppa, pakonokka lähti työstettäväks ja nitraus samalla eli kestää. Imupuolen kanavat putsailin ja kiillottelin, ajotuksenmuuntimen ehostin, jakohihnasarja + vessanpumppu, venttiilivarsien kumit ja sun muut tiivisteet. Alustaan sen verta että ylä- ja alatukivarret, jarruletkut, raidetangon päät, paljekumit, käsijarruvaijerit, jarrupalat ja satuloihin korjaussarjat ja vakaajien puslat. Pohja tuli siinä samalla hitsailtua.

Sitten tänä kesänä tuli tehtyä perus öljynvaihto remontti eli kk laakerit, männänrenkaat, kytkimen puolen iso stefa ja muita tiivisteitä, termari, jakohihna, syyläri, kytkinpaketti, etulevyt ja palat, kuskin puolelle vetarin sisäpää, tehostin- sele- ja moottoriöljyt. "


Tsääh
Sinä vain

Dohc

Lainaus käyttäjältä: pantera - 06 maaliskuu, 2021, 16:10Ahh... giuliat ja dell'Ortojen imuääni
Meilläpäin sanottiin noita Dell'Ortoja Tellervoiksi. Turbomallin tuplatellervoja minäkin yritin nuorena saada kisakoneessa kohdalleen huonoin tuloksin. Siirryinkin sitten mekaaniseen Kuularuiskuun niin yskä ja köhä loppui! :P
Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!