Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

Jooli

Lainaus käyttäjältä: cdi - 06 huhtikuu, 2021, 23:09Olin joutsenossa mpyörällä vähän päälle 1000 km lenkki ja n 100L pensaa..näillähinnoilla n 180 e
laskin et tulee alle 700km eestaas, ajaa ku vanha ämmä ni suunnilleen satku polttoaineisiin, riippuu ny vähän millä pääsen lähtemään

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 06 huhtikuu, 2021, 23:17laskin et tulee alle 700km eestaas, ajaa ku vanha ämmä ni suunnilleen satku polttoaineisiin, riippuu ny vähän millä pääsen lähtemään

Marttilan kautta auraan ja vammala hämeenkyrö velkaperä vähän pitempi kun kankaanpäänkautta mutta tasainen nopeus auttaa polttoöljynkulutukseen.

Jussi

Mieluusti olisin kyllä tullu, mutta en viitti kiusaa muijaa, joka välttelee kaikkia coronanpelossaan. Eikä vaan se, kun onhan tässä kesken kaikkee aikakriittistä. Traktori pitäs olla jo huollettu vimpan päälle ja kuskattukin Kangashäkkiin, vaan ei ole. Ely-keskus haluaa tehä lopputarkastuksen liittymään kakkosmökillä toukokuussa ja sillon se pitäs olla oikastu ja siistitty.
Ja lumitöitähän tää vitun keli vaan tarjoilee...
En varmasti oo.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 07 huhtikuu, 2021, 01:00Mieluusti olisin kyllä tullu, mutta en viitti kiusaa muijaa, joka välttelee kaikkia coronanpelossaan. Eikä vaan se, kun onhan tässä kesken kaikkee aikakriittistä. Traktori pitäs olla jo huollettu vimpan päälle ja kuskattukin Kangashäkkiin, vaan ei ole. Ely-keskus haluaa tehä lopputarkastuksen liittymään kakkosmökillä toukokuussa ja sillon se pitäs olla oikastu ja siistitty.
Ja lumitöitähän tää vitun keli vaan tarjoilee...

No se ....mä ilmotan vasta pe aamulla mihin meen ,pyhäillala sitten näkee onko tullu nahkamunia.

Itte asias täällä tilanne on hyvä poislukien vaasa jossa näkyy2-3 tapausta per päivä. Matkalla kun käy pumpulla pistää hanskan käteen niin aika pieni mahdollisuus saada mitään tartuntoja.Ely lle voi vedota pandemiaan miks ei oo valmista.

Jooli

Perhana mä jouduin koronatestiin ja tulokset tulee varmaa vast perjantai illalla, tänään on nokka vuotanut aamusta ni ei kai sitä sovi kipeenä lähteä miittiin muutenkaan.
kun saan sen negatiivisen tuloksen ja jos tää meni allergialääkkeellä ohi, ni olenko tervetullut vielä vai jäänkö suosiolla pois  ::)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 08 huhtikuu, 2021, 12:41Perhana mä jouduin koronatestiin ja tulokset tulee varmaa vast perjantai illalla, tänään on nokka vuotanut aamusta ni ei kai sitä sovi kipeenä lähteä miittiin muutenkaan.
kun saan sen negatiivisen tuloksen ja jos tää meni allergialääkkeellä ohi, ni olenko tervetullut vielä vai jäänkö suosiolla pois  ::)
Negatiivisella tuloksella kehtaa näyttäytyä julkisillakin paikoilla.. ::) Mä en ainakaan pelästy jos ei testissä mitään ole. :))
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 08 huhtikuu, 2021, 12:41Perhana mä jouduin koronatestiin ja tulokset tulee varmaa vast perjantai illalla, tänään on nokka vuotanut aamusta ni ei kai sitä sovi kipeenä lähteä miittiin muutenkaan.

No raskas vastuu painaa toiseltapuolelta jos et tuu janoisten ystävä voi kuolla pelti anemiaan.

cdi

No sanottakoon että on liikkeellä jotain flunssaa joka ei tuu kunnolla päälle paripäivää niistät ja paripäivää ei mitään kuumetta ei ole eikä kunto tunnu huonolta niinkun flunssassa yleensä. Silmät tosin vuotaa nokan kanssa samaan tahtiin.
  Onhan tuo tuossa paikassa omaehtoinen karanteeni  ja pidetään kahdenmetrin etäisyyttä niinkauan kun tulos saadaan.

Tämän jälkeen mua ei foorumin kautta kiinni saa koitan pitää puhelinta mukana.
  Lunta sataa.........

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: cdi - 08 huhtikuu, 2021, 15:24No raskas vastuu painaa toiseltapuolelta jos et tuu janoisten ystävä voi kuolla pelti anemiaan.
Vedän ruostepölyä viivana, niin pahin raudanpuute hellittää! :oushit:

Lähden varmaan ajelemaan kolmen-neljän välillä kohti miittipaikkaa.
Jos Yökötti päättääkin levitä välille, niin onpahan ainakin hyvät keskeytyseväät matkassa.. :rotfl:  :blackout:

Pertti K

Jos siellä jollain nokka vuotaa niin pysyttelette 15 vrk siellä eristykssä koko poppoo. Voidaan ehkä käydä siihen risteykseen tipauttamassa joku survival-kitti, nyt kuin ei taida asettakaan olla että sais riistaa.

Mutta hyvää miittiä vaan!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 huhtikuu, 2021, 10:41Jos siellä jollain nokka vuotaa niin pysyttelette 15 vrk siellä eristykssä koko poppoo. Voidaan ehkä käydä siihen risteykseen tipauttamassa joku survival-kitti, nyt kuin ei taida asettakaan olla että sais riistaa.

Mutta hyvää miittiä vaan!
Tuut tietenkin lauantaina meitä moikkaamaan Imperialilla! 8)

Pertti K

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 huhtikuu, 2021, 11:13Tuut tietenkin lauantaina meitä moikkaamaan Imperialilla! 8)

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 huhtikuu, 2021, 11:14Jaa?
Ja sitte Impusta koppi täyteen iloisia kellaristejä ja kylän raitille vaan RAIRAIRAI..!! :hendrixxx:  :hiphopcar:  :drinking:  :driving:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 09 huhtikuu, 2021, 12:09Ja sitte Impusta koppi täyteen iloisia kellaristejä ja kylän raitille vaan RAIRAIRAI..!! :hendrixxx:  :hiphopcar:  :drinking:  :driving:
Kuulostaa suunnitelmalta.. :P  :mosh:

Jooli

Pellit pakattu valmiiks, testitulos ku ilmestyy ni starttaan kohti miittiä  ;)