Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 06 huhtikuu, 2021, 15:52Joku muu saa olla kokki, muuten mä raastan koko porukalle porkkanoita  :P

Harmi kun vanteet ei ehdi sulle mukaan,siinä olis teille ollut mukavaa illanvietettä,olisitte esim ottanut skaban kuka hioo ensimmäiseksi vanteen.
Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: palontie - 06 huhtikuu, 2021, 17:53Harmi kun vanteet ei ehdi sulle mukaan,siinä olis teille ollut mukavaa illanvietettä,olisitte esim ottanut skaban kuka hioo ensimmäiseksi vanteen.

Taltat tassuihin..
All work and no play makes Jack a dull boy.

rb

Lainaus käyttäjältä: cdi - 06 huhtikuu, 2021, 14:23Tässäkin otetaan ehdotuksia vastaan niinkun mutkistuneessa elitarvikehuollostakin.
Ikävää että tämä ei nyt oikein ota tuulta alleen.

Prätkäkeliä ei nyt viikonlpuksi tule,  tai ainakaan Mette ei sellaista luvannut,  joten....
Mietin vielä plään beetä...   

Lakeuden el Loco

Kyllä nää kylmät kelit ja corona-aika jarruttaa menohaluja...

Ite oon näillä näkymin tulossa lauantaina päiväseltään tsemppaamaan yöpyjiä. Ei oo vielä pois suljettu ettenkö jäisi yöksikin, mut katotaan ny mistä suunnasta tuulee ku ollaan lähempänä ajankohtaa.

Rimpauttelen kyllä cdi:lle varmaan kuudelta aamulla lauantaina ja kysyn onko tyyny hyvin...
Korjasitko sä sen rikki?

Rotteni78

Kylmä ajomatka, rokottaa minuu, toine totaalinen pers aukisuus tällä hetkellä, ja olevinaan kiirettä mökillä. Tosin sen kanssa pystyn elää, jos oon kotona tekemättä ja lähtemättä tekee mitään vkonloppuna mökille!?
...

cdi

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 huhtikuu, 2021, 19:54Ikävää että tämä ei nyt oikein ota tuulta alleen.

Prätkäkeliä ei nyt viikonlpuksi tule,  tai ainakaan Mette ei sellaista luvannut,  joten....
Mietin vielä plään beetä...   

Joo.... no olen selviytyny minimaalisella elintarvikehuollolla tähänki asi menee varmaan vielä yks pyhänaikakin.
   Epäilen että ylämaihin on tullut 3-4 cm lunta joka ei ole sulanut pikitie on varmaan suolattu ja sula.  Sen pyörähomman saa siirtää kesälle ja keksiä jotain muuta etremeä.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 huhtikuu, 2021, 20:30Kyllä nää kylmät kelit ja corona-aika jarruttaa menohaluja...

Ite oon näillä näkymin tulossa lauantaina päiväseltään tsemppaamaan yöpyjiä. Ei oo vielä pois suljettu ettenkö jäisi yöksikin, mut katotaan ny mistä suunnasta tuulee ku ollaan lähempänä ajankohtaa.

Rimpauttelen kyllä cdi:lle varmaan kuudelta aamulla lauantaina ja kysyn onko tyyny hyvin...

Should I answer ohjelma puhelimessa nakkelee häirittijät romukoppaan joilla ei ole nimeä luoettelossa tai kauppaavat jotain.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 06 huhtikuu, 2021, 21:48Kylmä ajomatka, rokottaa minuu, toine totaalinen pers aukisuus tällä hetkellä, ja olevinaan kiirettä mökillä. Tosin sen kanssa pystyn elää, jos oon kotona tekemättä ja lähtemättä tekee mitään vkonloppuna mökille!?

Peltilehmä keli ......en kyllä pysty sponssaamaan matkoissa tuo mökinvuokraus vie jo pudjetin miinukselle....ei ole antin vappusatasta näkynyt tilillä.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: cdi - 06 huhtikuu, 2021, 22:31Should I answer ohjelma puhelimessa nakkelee häirittijät romukoppaan joilla ei ole nimeä luoettelossa tai kauppaavat jotain.

Mitähän mä koittaisin myydä sulle...  :thinking:

Laitan sulle yyveellä kännyn numeron niin saat laittaa luetteloon.

Siitä hyvästä soitan kyllä jo aamuviideltä!  >:D
Korjasitko sä sen rikki?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 huhtikuu, 2021, 22:38Mitähän mä koittaisin myydä sulle...  :thinking:

Laitan sulle yyveellä kännyn numeron niin saat laittaa luetteloon.

Siitä hyvästä soitan kyllä jo aamuviideltä!  >:D

No sähän oot jo mustalla listalla kun yritit myydä akkaas jaronalle.

Laadin muistisäännön millä muistan en laita numeroa puhelimeen. Pitää vielä kooklata olisko sandels suodatinta appia saatavana.

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: cdi - 06 huhtikuu, 2021, 22:35Peltilehmä keli ......en kyllä pysty sponssaamaan matkoissa tuo mökinvuokraus vie jo pudjetin miinukselle....ei ole antin vappusatasta näkynyt tilillä.
En sitä pyytänytkään enkä huoliskaan 😁
Mutta, mökkiremppa tilille mahtuu kyllä, ihan kympeistä useempiin viissatasen seteleitä, tai kun jos pankkisiirtoja, niin 3999€ per nenä, loput pitäs saada sit pimeesti kässinä, ettei mee veroja! 8)

Käyn nyt nukkumaan, mut aamupäivästä perkaan sit kerralla kaikki yyveet ja laitan kaikille tarkemmat tiedot :pckahvi:

🤗
...

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 06 huhtikuu, 2021, 21:48Kylmä ajomatka, rokottaa minuu, toine totaalinen pers aukisuus tällä hetkellä, ja olevinaan kiirettä mökillä. Tosin sen kanssa pystyn elää, jos oon kotona tekemättä ja lähtemättä tekee mitään vkonloppuna mökille!?
ei kait se miitti niin kamalan kalliiksi tule kuitenkaan, ja kyllä ne tekemättömät hommat kotona odottaa... valitettavasti  :)

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 06 huhtikuu, 2021, 22:54ei kait se miitti niin kamalan kalliiksi tule kuitenkaan, ja kyllä ne tekemättömät hommat kotona odottaa... valitettavasti  :)
Pari hunttia ottaa ihan vähintään.
Mut jos ei oo ostaa tällä haavaa palovilla pakettiakaan, 60€!? Meni perkele turvskameraan ne rahat) Saati vähintään 600€erizteet katolle, nii ei oikein hotsita lähtee työntää, ees ceeärveellä 400kmsuuntaansa!
Katellaan jos syssymmällä jotain ja paremmat työkuviot, eli rahaa jostain tulossa!  :-[
...

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 06 huhtikuu, 2021, 23:01Pari hunttia ottaa ihan vähintään.
Mut jos ei oo ostaa tällä haavaa palovilla pakettiakaan, 60€!? Meni perkele turvskameraan ne rahat) Saati vähintään 600€erizteet katolle, nii ei oikein hotsita lähtee työntää, ees ceeärveellä 400kmsuuntaansa!
Katellaan jos syssymmällä jotain ja paremmat työkuviot, eli rahaa jostain tulossa!  :-[
joo ei tässä itelläkään oo euroakaan ylimäärästä ja rakennusprojektit jäissä, mut aattelin suoda itelleni yhen vapaa viikonlopun kaukana töistä ja chevyistä  ;D

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 06 huhtikuu, 2021, 22:54ei kait se miitti niin kamalan kalliiksi tule kuitenkaan, ja kyllä ne tekemättömät hommat kotona odottaa... valitettavasti  :)

Olin joutsenossa mpyörällä vähän päälle 1000 km lenkki ja n 100L pensaa..näillähinnoilla n 180 e