Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

Barfly

@cdi kuinka monta osallistujaa pitää tulla, ennekuin toi on lyöty lukkoon?

5, 10, 20, 30 jne
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 28 maaliskuu, 2021, 18:50@cdi kuinka monta osallistujaa pitää tulla, ennekuin toi on lyöty lukkoon?

5, 10, 20, 30 jne

No alkuun ei ollu kun minä ja stigu  ....loppu täytyy mennä intiutiolla ja peilata sitä vaatimustasoon  esim pitääkö wc olla myös paperia.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: cdi - 28 maaliskuu, 2021, 19:05No alkuun ei ollu kun minä ja stigu  ....loppu täytyy mennä intiutiolla ja peilata sitä vaatimustasoon  esim pitää wc olla myös paperia.

Shaibaa! Mä voin ottaa paperit mukaan ja vessaa en tarvi
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 28 maaliskuu, 2021, 18:47Kai mä ihan vaan yhellä chevyllä sit koitan pärjätä tämän kerran, Koitan saada työt hoidettua jotenkin, ni tulen paikalle  ;)

No hyvä ei tarvi sitte tauluja viritellä....eiku.. maalaa  niihin pelleihin valmiiksi taulut.

Rotteni78

Niin missä suunnilleen, 400km. En välttis jaksa eikä huvita truuderilla vetää menee ja työntää lumisohjo paskassa loppuja!?
...

cdi

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 28 maaliskuu, 2021, 20:21Niin missä suunnilleen, 400km. En välttis jaksa eikä huvita truuderilla vetää menee ja työntää lumisohjo paskassa loppuja!?

Jätä pikitien varteen ja kävele loppu 100m

Rotteni78

Paljo km zeno mysteeri paikka!?
...

cdi

cdi

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 28 maaliskuu, 2021, 20:29Paljo km zeno mysteeri paikka!?

Mulla tais tulla silloin pyörän mittariin 500 km mutta tulin mikkelin kautta. Kameroita vähempi ja se liikenne puuroutui vasta mikkeli-LRa välille että keskinopeus putos reippaasti alle 100km/h sillä osuudella.

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: cdi - 28 maaliskuu, 2021, 21:13Mulla tais tulla silloin pyörän mittariin 500 km mutta tulin mikkelin kautta. Kameroita vähempi ja se liikenne puuroutui mikkeli-LRa välille että keskinopeus putos reippaasti alle 100km/h sillä osuudella.
Puhutaan iha eri pyöristä!
Jos tuolla miun vätkyttimellä vedät kaks tankillista yhdellä pysähdyksellä, baut 400-500km ja rapulassa takaisin saman,
Tarjoon illan iha missä vaan!
...

cdi

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 28 maaliskuu, 2021, 21:39Puhutaan iha eri pyöristä!
Jos tuolla miun vätkyttimellä vedät kaks tankillista yhdellä pysähdyksellä, baut 400-500km ja rapulassa takaisin saman,
Tarjoon illan iha missä vaan!

Ei taida olla kämp auki.
   Mä tarjoon bigmac aterian jos oot pe ennen 18,00 velkaperällä. Ja pelipaikalla ruokaryypyksi taskulämmintä jallua. Ilmanen majoitus eikä ole vanha poliisitalon putka. Hieno paikka joka aiheutti paskoja takautumia vielä 1/2 v miitin jälkeen.
   Jouduin muuten tankkaamaan 3x perillepäästäkseni. alle 7,5 l/100 km ei pääse vaikka ajais 6 tyhjäkäynnillä.

Rotteni78

...

Rotteni78

Sinne vielä janoissaan pääsisin, mut takas tulo hirvittää,
...

cdi

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 28 maaliskuu, 2021, 23:04Sinne vielä janoissaan pääsisin, mut takas tulo hirvittää,

Hyppää jonkun kyytiin ja lupaa ajaa mennessä.